Modlitba k Bohu, aby sa mi nezavodňoval organizmus v brušnej dutine a v pľúcach a aby som v dôsledku oslabeného srdca nekašlal a nedusil sa nedostatkom kyslíka.

20.11.2023 19:49

Modlitba k Bohu, aby sa mi nezavodňoval organizmus  v brušnej dutine a v pľúcach a aby som v dôsledku oslabeného srdca nekašlal a nedusil sa nedostatkom kyslíka.

Otče láskavý dobrotivý môj Bože. Zasúšaj v svojej všemocnej sile všetky prenikajúce tekutiny zo žilnej cesty do mojej brušnej dutiny a pľúcnych lalokov do takej premeny, že neostane ani jedna kvapka presiaknutá nikdy už viac do týchto mojich orgánov, čoho výsledkom nebudem už nikdy viac nepretržite a bolestivo dráždenosťou kašlať. Zošli do celého mojeho srdca toľko vyživujúcej a posilňujúcej liečivej svojej Božej sily, koľko potrebuje do svojeho vnútra Tvojim Božím liečivom vstrebať aby bolo navždy silné a zdravé a zvládalo v Tvojom Božom jeho posilnení smerovať cirkuláciu krvi do všetkých orgánov v mojom tele a už nikdy viac aby v svojej funkčnosti nezlyhávalo oslabením v ukážkach pre moje dobré zdravie ničivých, zavodnením celej brušnej dutiny a pľúc. Do Božej Tvojej ochrannej náruče zverujem život svoj a pevne verím, že moju prosebnú modlitbu k Tvojej Božej tvári odoslanú vyslyšíš a moje oslabené srdce navždy zásahom svojej všemocnej sily vyliečiš do premeny takej jeho správnej funkčnosti, ako keď som bol v dávnej mladosti zdravý a do stálej telesnej sily priblížený. Amen.

Pridať komentár