Ako je na tom Slovensko čo do počtu kliatobných duší v porovnaní s ostatným svetom?

13.02.2020 19:18

Ako je na tom Slovensko čo do počtu kliatobných duší v porovnaní s ostatným svetom?

miro | 20.10.2015

Otče Bože ešte jednu takú podotázku by som mal na Teba Tatinko náš, stačí stručne. 

otázka: Chcel by som v nadväznosti na Tvoju odpoveď vedieť, či je tu na Slovensku zlých duší veľa alebo málo v porovnaní so svetom, alebo sme niekde v strede tohto "rebríčka"alebo je ich tu viac ako svetový priemer...

Ako je na tom Slovensko čo do počtu kliatobných duší v porovnaní s ostatným svetom? 

 

Božia odpoveď:

Každá druhá duša žijúca na slovenskej zemi, nosí na svojom duševnom chrbte kliatobnú tiaž a čo sa týka v porovnaní s ostatným ďalším svetom, získanosťou naviazanosti duševnej kliatby, je dostanosť pomeru oproti slovenskej zemi znateľne nižšia, lebo duše žijúce ďaleko od vás, majú oveľa horšie existenčné problémy ako tie vaše. Prenasledované sú katastrofami, vojnami, hladomormi, ničivými novovzniknutými chorobami, ako sa stáva ebola a napríklad aids a preto nemajú chuť ani čas sa vzájomne preklínať navzájom, lebo viditeľnosť spoločného mnohopočetného utrpenia, ich spája do vzájomnej súdržnosti a poskytovania si liečebnej a duševnej pomoci, čo sa o dušiach žijúcich na Slovensku nedá povedať, nakoľko žijú ako vlci nenásytní a stále hladní, pozerajúc na svoje hladné bruchá, ktoré musia neustále dokrmovať aj na úkor slabších, len aby boli v tejto divočine mocní a silní, nedotknuteľní žiadnym ohrozovateľom existenčnej ich spokojnosti a preto neváhajú pre svoje blaho použiť aj tie najnebezpečnejšie zbrane voči svojim nepriateľom, čo sú kliatby duševné, ktoré sypú zo svojich rukávov tak často a pravidelne, ako sa vysielajú každodenne pravidelné televízne správy. V očiach Boha sa nestáva slovenská zem dušami žijúcimi v nej Bohu milá, ale naskrze prehnitá, zašpinenosťou duševného vnútra mnohých duší, v priemere percentuálneho zastúpenia ktorých, oproti dušiam kliatobnou záťažou a zlobou duše ešte nezaťažených, cifrou nesmierne vysokou k celistvému počtu všetkých žijúcich jedincov na vašej slovenskej zemi.

Božie odoslané slovo bolo správnosťou zapísané Lauriným duševným príjmom. Amen.

 

Komentáre:

  1. miro | 20.10.2015

    Ďakujem Ti Otče Bože, je to horšie ako som si myslel. A najhoršie že pani Laure ľudia neveria, ale k rôznym veštcom a kartárkam chodia v nádeji že ich zbavia kliatby, zaplatia nemalé sumy a oni im ešte viac porobia. Je to tu ako v pekle. Nemali by sme si hovoriť Slovenská republika, ale pekelná republika. fuj!
    Prepáč Bože, len som zhnusený, ale Ďakujem Ti za odpove, ľúbim Ťa!

  2. Elena | 20.10.2015

    Otecko nebeský, ďakujem Ti za každý odkaz, ktorý nám posielaš. Je to smutné, ale ako vždy pravdivé. Ľudia si hľadia do taniera, závidia si aj nos medzi očami ................... Čas, ktorý majú venovať sebe, svojej rodine, v dobro pre ostatných mrhajú zlobou, závisťou, nenávisťou. Pre život pozemský máme všetko, ale sme stratili tú hlavnú podstatu nášho bytia a to je láska k Tebe a ostatným, pokora k Tebe Otče Bože aj v dennom živote,zdá sa mi, že nás valcuje naše ego, honba za prepychom tohoto života, všetky Tvoje dary berieme plnou priehršťou, čo sa len trošku zamyslieť od koho tieto dary máme, že si to Ty náš  láskavý Pán Boh.
    Bože Otče vrúcne Ti za všetko ďakujem za každý okamih môjho života, aj za tvoju starostlivosť o celú moju rodinku. Milujem Ťa nekonečne celou svojou dušou vždy a navždy.
    Ďakujem vám pani Laura, Vladko, ste úžasní, statoční, obetaví ľudia. Som Bohu vďačná, že ma priviedol k vám a vy ste mi ukázali cestu k Jedinému nášmu láskavému Pánu Bohu.
    s láskou Elena

  3. Peter | 20.10.2015

    Tak toto je Tatinko veľmi smutné, ale keď som si to prečítal tak sa utvrdzuje všetko to čo som za posledné roky zažil, a musím Ti poďakovať. Ty vieš za čo Otče môj jediný!!! Neskutočne Ťa ľúbim!

  4. Marek | 21.10.2015

    Až mi do plaču,keď som si prečítal odkaz od nášho Pána Boha. Pane prosím Ťa odpusti nám všetkým. Verím v Teba Pane a veľmi Ťa ľúbim!

  5. Eva H. | 21.10.2015

    Tak toto je naozaj veľmi smutné. Je mi do plaču. Prečo sme na našom malo Slovensku takí nevďační a závistliví. Otecko náš, prosím odpusti nám všetkým. Ľúbim Ťa a ďakujem za všetko.