Modlitba k Bohu za uzdravenie z anorexie.

16.12.2013 15:21

Modlitba k Bohu za uzdravenie z anorexie.

Bože staň sa Ty sám lekárom duše mojej, ktorá sa stáva dostávaná do takého smútku a bolesti zo straty šťastia v živote ktoré necíti, že sa rozhodla svoje telo trápiť príkazmi straty chuti do jedla a jeho dobrého trávenia. Telo sa tomuto príkazu duše samo brániť nedokáže a poslúcha ju vo všetkom, čo mu svojim cítením posiela na svoje odľahčenie, keď preťažením sa bolesťou tak okovala, že nevládze ďalej slobodne žiť v mojom tele. Každý deň Ťa Bože vrúcne prosiť o Tvoju pomoc budem, ktorú len Ty jediný dokážeš telu môjmu poslať z nebeských výšin do straty anorexie, ktorou ochorelo. Staň sa Svetlom duše mojej Ty sám svojou všemohúcnosťou, ktorého žiar lúčov spáli  všetky putá, ktorými je okovaná do väznenia stratou svojej slobody. Do hĺbky jej vnútra pošli sily svojej toľko, koľko hviezd na oblohe si stvoril do krásy očiam ľudí videnej. Slovami tejto prosby Ťa žiadam o Tvoju pomoc, lebo som presvedčená, že nikto okrem Teba Bože duši mojej pomôcť nedokáže zastaviť chorobu, ktorej dôsledky sa pre moje telo a zdravie stávajú ťažkým poškodením telesnej schránky. Staň sa Bože Ty sám svojou láskou k duši mojej šťastím života, ktoré vyslyšaním tejto prosby cítiť budem svojím uzdravením. Len Teba Bože celý svoj život velebiť a milovať budem a svoju vďaku za Tvoju pomoc Ti svojou láskou cítenou dušou najväčšou odosielať do Tvojej blízkosti  budem slovami láskavých modlitieb a láskavých skutkov činených do pomoci druhých ľudí. Do vyslyšania svojej prosby sa dôverou duše jej nevyslyšaniu nikdy neodkloním. Amen.