Bolesť kolien.

30.08.2020 16:32

Bolesť kolien.

Júlia | 16.10.2015

Otče Bože, už mám termín u pani Laury na liečbu, ale chcela by som sa Ťa spýtať na príčinu, prečo ma už od detstva bolievajú kolená. Niekedy len keď sedím alebo pri bicyklovaní, či pri inom pohybe. Lekári mi nepovedali poriadnu príčinu, buď som mala tekutinu v kolene, alebo nejaké uvoľnené čiastočky v chrupavke. A keď mi ho už dva krát na 4 roky vyliečili, bolesť sa vždy vrátila. Takže Tatinko náš láskavý, prosím, prečo ma bolievajú kolená a prečo mám pod jedným taký menší hrboľ?

 

Božia odpoveď:

Ku neutíchajúcej bolesti kolien nestáva sa žiadnou príčinou v ich útrobách ani najmenšia porušenosť väziva a kĺbových spojov, ale nedostatok vápnika v tvojom tele od ranného detstva, od ktorého strádanosti začali mäknúť všetky v celom tvojom tele kosti a najviac to postihlo kolennú oblasť v ktorej sa úbytok vápnika najviac podpísal a stabilizoval svojim ničivým bolestným prejavom. Počas ďalších žitých tvojich rokov keď sa tento vápnikový úbytok včas neodstráni zabezpečením pevnosti každej kostnej v tvojom tele steny, zoslabne okrem bolestivých oboch kolien aj celý chrbticový aparát, čo bude sa časom veľmi silnými bolesťami v ňom ukazovať v prejavoch ako keby vyskočených stavcov, ale toto nebude pravdou ani najmenšou, lebo podvýživenosťou vápnikom strácať bude v celom tele kostný aparát na sile, čo v ukážkach budeš cítiť ako telo slabé a unavené, neschopné akýchkoľvek pohybov trvajúcich dlhší čas oproti ostatným zdravým ľuďom. Začínajúca osteoporóza môže začať u teba v oveľa skoršom veku ako u žien, ktorým prináleží ich primeraným patriacim vekom v staršom životnom období. Krivica môže byť ďalšia z očakávaných chorôb, ak nebude odstránená chudoba vápnika z tvojeho tela. Do tvojej výživy nesú sa veľké medzery, čo sa týka správnej životosprávy o ktorej správnosti sa veľmi mýliš, nakoľko sú v jej reťazci tak veľké diery v nedostatku správnej vyváženosti a minerálov, že keď budeš týmto spôsobom pokračovať naďalej, o niekoľko rokov môžeš byť invalidom neschopným vykonávania akýchkoľvek pohybov. Do Božej odpovede poslal toto slovo tvojej duši odkazom samotný tvoj Boh cez duševný príjem svojej Laury. Amen.

 

  • Júlia | 16.10.2015

    Ďakujem krásne Pane Bože za odpoveď. Som nesmierne vďačná za to, že si mi dal vôbec možnosť spoznať pani Lauru a tým aj Teba. Bez Teba Otecko, by som dopadla v tomto živote veľmi zle, aj čo sa týka zdravia. Nechcem si ani predstaviť ako by vyzeral môj život bez Teba. Milujem Ťa, Bože. Ďakujem Ti, že si mi otvoril oči, a teraz už isto viem, že chyba je v mojom jedálničku. Pozdravujem aj pani Lauru a pána Vladka a ďakujem im za ochotu pomôcť. Otče Bože náš milovaný, ďakujem Ti, že sa o nás všetkých tak pekne staráš.