Bolesti nôh.

13.04.2015 23:25

Bolesti nôh.

Jana

Láskavý Pane Bože, prosím Ťa odkiaľ pramení moja veľká bolesť nôh, vnútorná strana nad členkami až do polovice lýtok na obidvoch nohách. Teraz musím oddychovať, lebo by som sa nemohla na nohy ani postaviť. Táto neznesiteľná bolesť trvá od tejto soboty. 
Predtým ma bolievali členky, zapaľovali sa, ale ako som tento mesiac pila majoránkový čaj, sa stal zázrak a s členkami mám teraz pokoj. No bolesť prešla hore vyššie a trvala aj počas pitia čaju, ale pociťovala som ju len ako väčšiu únavu nôh.
Láskavý môj Bože, ak je to Tvoja Božia vôľa, prosím Ťa odkáž mi, ak môžeš a ak chceš, čo by som mala urobiť aspoň pre zmiernenie tejto bolesti.
Z celej duše Ti ďakujem za všetku Tvoju pomoc v mojom živote, ktorú mi nezištne poskytuješ vždy, keď Ťa o ňu požiadam.
Ďakujem aj milej a trpezlivej pani Laure za jej námahu a čas.

 

Božia odpoveď:

Ťarcha duševnej bolesti na sile jej akceptovateľnosti sa pre tvoju dušu stala už tak neunesiteľná, že tvoje telo prijíma avízo volania duše o pomoc a prenáša sa do toho miesta, ktoré sa v tele nazýva odberný kanál všetkého, čo jej hĺbku kvári a to sa nazývajú v pomenovaní tvoje kríže, ktoré od bolesti tvojej duše tak preveľmi zatuhli svalstvom, že v nich nastáva postupný posun stavcov v ich kŕčovitom svalovom stiahnutí a napriek aj tej najlepšej snahe tvoju bolesť v nohách nezastaví nik, ak nezačneš čo najskôr nie bolesť svojich nôh liečiť, ale dušu, ktorá ťa bolí a snaž sa v nej urobiť poriadok. Prečo potrebuješ ľútosť od všetkých nad svojim životným bytím? Chop sa toho žezla, ktoré v svojich rukách máš a čiň poriadky so svojim okolím, lebo tá dôvera ktorej brány tomuto svetu svojou úprimnou povahou otváraš kladie zábrany k voľnosti tvojemu duševnému dychu. Plač a krič do každého dňa a každú vstupujúcu bolesť do svojeho duševného vnútra odháňaj týmito dvoma spôsobmi, lebo kríže tvoje majú tiež nosnosť určitej váhy a keď tvoja duša na ich základ naloží tiaž nadmernej sily, tak tvoje nohy budú ako kameň ukázaný v nosnosti svojej a nebudú bolesti, ale tlak sily ťažobenia neúnosný cítiť. Veľkosť upratovacej sily svojej duši daj a ona ti odmenou vráti ľahkosť v tvojich nohách a nikdy už viac nebudeš cítiť bolesť ani v jednej z nich, lebo tvoje duševné vnútro nebude už nikdy viac týmto telesným ukazovaným symptómom bolesť nôh potrebovať odľahčovať. Boh tvoj láskavý v tejto odkázanej odpovedi. Amen.