Boží dohľad.

11.05.2020 05:14

Boží dohľad.

Peter T. | 28.07.2015

Otče Bože,, dnes len my dvaja vieme ako to skutočne bolo v tom aute. Išiel som po hlavnej ceste, keď sa zrazu z pravej mestskej uličky z vedľajšej cesty, bez dania prednosti v jazde vyrútilo auto, ktoré ani náhodou nemienilo zabrzdiť, nakoľko jeho vodič akosi zabudol pozrieť vľavo na hlavnú cestu a vôbec nevidel prichádzajúce moje auto po hlavnej. Poznáte to, keď sa ocitnete v situácii nad ktorou už nemáte ani zďaleka kontrolu a máte sekundu na reakciu a rozhodnutie sa. V tomto prípade brzdiť a napáliť to do auta, ktoré Vám nedalo prednosť vychádzajúc na hlavnú z vedľajšej alebo urobiť tzv. „myšičku“ do protismeru. No to by nemohlo ísť oproti idúce ďalšie auto, čo je dnešný môj prípad. Kontrola nad situáciou z mojej strany sa teda dostala do bodu jednej sekundy a bol by som nepríčetný klamár bez zdravého úsudku, keby som teraz tvrdil, že som z tejto situácie vyviazol sám. Skončilo to „myšičkou“ prudko vľavo - prudko vpravo, ale do tejto chvíle neviem technicky pochopiť, ako som sa mohol vyhnúť tomu proti idúcemu autu. Jedno je americký akčný film, druhé je však reálna situácia. Otče Bože láskavý, Ty expert, viem, že si to bol Ty, prečo ma toľko chrániš? Ako Ti toto vrátim? Ako Ti toto znovu splatím? Cez slzy dojatia a šťastia Ti posiela moja duša tichú vďaku a sľub, že na to nikdy nezabudnem. Cítiť, že si neustále pri mne, že zo mňa nespúšťaš svoj bedlivý pohľad, ma privádza do stavu, že už nie som schopný nič ďalšie písať. „ Otče Bože...odovzdávam svoj život a všetky svoje ďalšie kroky len a len do Tvojich Božích rúk a Tvojej Božej vôle. „

  •  

Zuzana reaguje:

Na tomto príbehu je Bože Otče vidieť ako nás miluješ a pomáhaš nám aj v tých pre nás neriešiteľných momentoch. Si proste zázrak a robíš zázraky pre nás .... Niet čo dodať, len toľko, že Ťa milujem drahý Bože.