Božia ochrana pred všetkými kliatobníkmi.

07.02.2021 14:56

Božia ochrana pred všetkými kliatobníkmi.

Otče môj Bože, vždy budem s dôverou kľačať pred Tebou na kolenách. Požehnaj mi svojou láskou ochranu tela a duše. Ľúbim Ťa a dôverujem Tvojej pomoci. Zbav ma všetkých kliatobníkov, lebo len Tebe slúžiť po celý svoj život chcem a prosím Ťa, odstráň z mojej duše to, čo do nej nepatrí a navždy moju dušu osloboď, lebo len Ty jediný si kráľ. Amen.

 

Poznámka:

Táto modlitba od Pána Boha má nesmiernu silu. Nadiktoval mi ju láskavý náš Pán Boh a jej liečivé účinky sú okamžite cítiteľné. Dobre viete, že moju dušu, aj dušu mojeho manžela preklínajú ľudia, ktorým sa nepáči Boží odkaz. Túto kratučkú modlitbu odovzdal pre obe naše duše láskavý Pán Boh a cítili sme okamžite, ale okamžite úľavu. Preto som ju pre Vás spublikovala. Boh nás všetkých ochraňuj a zachraňuj. Ak budete cítiť v svojej duši zášť a zlobu od Vašeho priateľa alebo kohokoľvek a musíte sa s ním stretnúť, pomodlite sa k Pánu Bohu túto ochrannú modlitbu. Vždy dávajte na svoje duševné pocity a svojim nepriateľom sa vyhýbajte na diaľku. Viem, o čom hovorím! Modlite sa túto modlitbu s dôverou vo vyslyšanosť jej slov. Nezabudnite Pána Boha poprosiť o jej požehnanie a poďakovať Mu za pomoc. Ľúbim Vás moji verní čitatelia a vždy Vašim dušiam budem odovzdávať, čo budete potrebovať. Vaša s láskou pre Vás Laura

 

Komentáre:

  1. Katarína | 26.04.2021
    Milý pane Bože a vzácna p. Laura. Ďakujem, ďakujem veľmi pekne za túto tak prepotrebnú modlitbu. Krátko po jej prečítaní mi prešlo telom teplo a potom ma striasla zima. Pane Bože ochraňuj nás od kliatobníkov !

  2. Kristína | 04.03.2021
    Ďakujem pekne Bože za túto silnú a krásnu modlitbu. Aj v týchto krásnych hoci krátkych vetách je cítiť veľkú Božiu silu. Verím že je veľmi potrebná, pretože ľudia si veľmi veľa závidia a preklínajúci, aj v tejto pre ľudí ťažkej dobe, ktorá nastala. Viem že nás bude ochraňovať na každom kroku v tomto živote. Veľmi pekne ďakujem Bože a aj vám Pani Laura za ochotu a vynaložení čas. Pan Boh nech Vás aj Vášho pána manžela Vladimíra ochraňuje. S láskou Kika

  3. Slávka | 16.02.2021
    Ďakujem Ti Bože Otče za túto modlitbu,ktorú si nám zoslal a zato,že nás chrániš.Ďakujem aj za pani Lauru a pána Vladka.

  4. Kristián | 12.02.2021
    Ďakujem Bože za túto úžastnú modlitbu ktorá sa v tejto dobe sociálnych sietí určite Veľmi zíde, ani nevieme kto nám nepraje a závidí,Ďakujem aj Vám p Laura za všetko čo pre nás robíte.

  5. Andrea | 10.02.2021
    Pani Laura ďakujeme Vám krásne že na nás neustále myslíte a pomáhate nám. Ľudia ostali veľmi zlí poslednou dobou je to až neprehliadnutelne koľko negativity a zla je na tomto svete. Ako si dokážu navzájom priať a ani sa nepoznajú. Slovne dokážu ubližovať a útočiť niekedy sa mi až rozum zastavuje za aké hlúposti si dokážu vykrikovať a nenávidieť. Je mi z toho smutno a pevne budem veriť v Božiu spravodlivost. Otče Bože ďakujem za všetko že nás opatrujes a dávaš na nás pozor. Ľúbim ťa

  6. Eva a Dominika | 09.02.2021
    Mila pani Laura ďakujeme Vám veľmi pekne za tuto vzácnu ochrannú modlitbu pre naše duše, len takto sa môžme ochrániť pred zlom a zlými myšlienkami od všetkých neprajníkov. Zachytené zlo na duši je veľmi bolestivé a len s Božou pomocou sa dá prekonať. Ďakujeme Ti Otče Bože za Tvoju starostlivosť a lásku. Ochraňuj Pane Bože našu pani Lauru aj pána Vladka a nás všetkých od všetkého zlého. Amen

  7. Helena Š. | 09.02.2021
    Ďakujem Ti láskavý Bože,za túto modlitbu, ktorá nás s tvojím požehnaním ochráni od kliatobnikov a ich energie vysielanej smerom k nám.Dakujem pani Laure za jej čas a trpezlivosť s nami, pánu Vladkovi ktorý verne stojí pri nej a pomáha jej...

  8. Andrea | 09.02.2021
    Pani Laura ďakujeme Vám krásne že na nás neustále myslíte a pomáhate nám. Ľudia ostali veľmi zlí poslednou dobou je to až neprehliadnutelne koľko negativity a zla je na tomto svete. Ako si dokážu navzájom priať a ani sa nepoznajú. Slovne dokážu ubližovať a útočiť niekedy sa mi až rozum zastavuje za aké hlúposti si dokážu vykrikovať a nenávidieť. Je mi z toho smutno a pevne budem veriť v Božiu spravodlivost. Otče Bože ďakujem za všetko že nás opatrujes a dávaš na nás pozor. Ľúbim ťa

  9. Júlia P. | 08.02.2021
    Ďakujem krásne Pane Bože za takúto potrebnú modlitbu v ktorej málo slovách sa skrýva veľká sila.
    Vážim si ju a teším sa pani Laura, že ste sa s nami o ňu podelili, že je aj pre nás vhodná.
    Prajem aj Vám s manželom, aby Vás ochránila od všetkých kliatobníkov, (bodaj by vôbec kliatobníci neboli) a prajem veľa vďačných pacientov, veľa zdravia, šťastia a lásky.
    S Pánom Bohom

  10. Renata R. | 08.02.2021
    Milovaný Bože ďakujem zo srdiečka za túto modlitbu pre naše duše aby bolesť neprenikla lebo niekedy to cítiť neskutočne. Ďakujem Ti za tvoju otvorenosť a láskavosť P. Laura ďakujem budem nosiť so sebou aj v práci niekedy to treba.

  11. Margita | 08.02.2021
    Drahý Boźe z celého srdca Ti ďakujem za všetko čo nám posielaš, teraz za najcennejšiu modlitbu, ktorú nám cestou pani Laury posielaš. Kliatobníci sú veľmi nebezpeční a ja Ti ďakujem že mi dávaš cítenie aby som sa im vyhýbala. ďakujem Ti za zdravie moje a mojej rodiny, prosto za všetko lebo sa to ani nedá napísať v čom všetkom nám požehnávaš, že počúvaš moje prosby. Prosím BOH môj odpusť mi moje previnenia, moje hriechy aj z minulých životov, odpusť prosím mojej rodine všetky previnenia a odpusť prosím všetkým ľuďom, lebo mnohí nevedia čo činia a majú zastreté oči, uši, požehnaj im dar poznania TEBA JEdiného BOHA. Ochraňuj Pane Bože našu drahú Lauru a jej Vlada. Pani Laura velikánska vďaka Vám a Vášmu pomocníkovi pánu Vladovi.
    ALELUJA TEBE BOŽE Amen
    S láskou a vďakou Margita 

  12. Júlia, Anton a Vaneska | 08.02.2021
    Ďakujeme Ti Bože za túto nádhernú modlitbičku na ochranu pred zlom. Veľmi veľa zlých a neprajných ľudí je okolo nás. Ľúbime ťa Bože a odovzdávam naše šťastie a zdravie do tvojich rúk. Ďakujeme za p. Lauriku a jej manžela, ochraňuj ich.  

  13. Poďakovanie
    Gabriela a Jozef J. | 08.02.2021
    Láskavý Bože Otce, zo srdca Ti ďakujeme za vzácnu modlitbu pre naše duše. Ďakujeme Vám pani Laura za jej odovzdanie i pre nas. Nech Vás i Vášho manžela Pan Boh ochraňuje. S láskou a vďakou G. a J. 

  14. Miriam | 08.02.2021
    Otče Bože môj milovaný, ďakujeme Ti z celého srdca za túto vzácnu ochrannú modlitbu pre naše duše, tiež s manželom poznáme silu kliatby. Ďakujeme Ti aj za ochranu našej rodiny pred koronou a za to, že v tejto ťažkej dobe stále máme prácu, veľmi si to vážime. Vám, drahá pani Laura, zo srdca ďakujeme za zverejnenie tejto modlitby, Boh Vás ochraňuj aj Vášho manžela od všetkého zlého. S láskou, Miriam s manželom 

  15. Gitka | 08.02.2021
    Dobrotivý môj Otče Bože láskavý chcem sa Ti vrúcne poďakovať za ďaľšiu nesmierne vzácnu modlitbu, ktorá bude ochraňovať naše duše a telá pred kliatobníkmi. Otče Bože žehnaj a ochraňuj našu vzácnu a drahú pani Lauru a jej manžela Vladka od všetkého zla a od každého nebezpečenstva. Ďakujem pani Laure za odovzdanie tejto modlitby aj pre nás. S láskou a vďakou Gitka

  16. miro | 08.02.2021
    Ahoj Bože,ďakujem Ti za tuto modlitbu, pretoze vzdy sa v zivote najdu ludia,pri ktorych sa citime zle a stracame stastie z duse.
    Ochranuj pani Lauru aj pana Vlada a aj nas prosim ochranuj Bozich bojovnikov. Nech sa vieme v zivote spravodlivo a odvazne branit proti zlu,aj pomocou tejto modlitby.
    Dakujem, ľúbim Ťa Bože a som rad že si pri nas v tychto tazkych casoch.

  17. Alexandra | 08.02.2021
    Ďakujem Pane Bože za túto modlitbu, určite ju teraz potrebujeme, keď sa zdá, že celý svet je nejaký "nahnevaný" a ľudia sú stále horší. ďakujem za tvoju ochranu a lásku, za všetky tvoje odkazy a varovania, som nekonečne vďačná, že si to tu môžem čítať.

  18. Júlia.L | 07.02.2021
    Otče Bože Láskavý z celého srdca Ti Veľké Ďakujem za prevzacnu modlitbu pre naše duše na zemi .Ďakujem láskou z mojej duše že nás ľúbiš a sa o nás nekonečné staráš .Láskavý Môj Bože ochraňuj a opatruj dušu Láskavej p.Laury jej Vladka každou sekundou od kliatobnikov .Vďačne zo srdca Vám Ďakujem p.Laura za prevzacnu modlitbu aj pre naše duše prijatú.Ľubim Ťa Otče Bože Ľúbim si božích ľudí len ty dokážeš ich duše ochrániť.Amen

  19. Poďakovanie
    Slavka s manželom | 07.02.2021
    Bože Otče láskavý, chceme Ti poďakovať za Božiu láskavú pomoc, ktorú si nám zoslal cez pani Lauru. Ďakujem Ti Pane Bože za liečbu na posilu svalstva a proti únave, ďakujem Ti Bože Otče láskavý aj za radu z minula, proti bolesti zubov. Zároveň Ti Bože Otče veľmi pekne ďakujeme s manželom za pomoc na jeho pohybový aparát, čo je pre neho veľmi dôležité aby zvládal prácu, ktorú si mu Bože Otče požehnal. Ďakujeme Ti Bože Otče aj za modlitby, aj za zákazky a zákazníkov, ktorých mi požehnávaš. Velká vďaka aj pani Laure a pánovi Vladkovi za ich obetavú prácu. Bože Otče ešte raz veľké Ďakujeme.

  20. Daša | 07.02.2021

    Drahý Bože, ďakujeme za Tvoju nekonečnú lásku, že sa o nás staráš a ochraňuješ nás.
    Prosím, ochraňuj dušu pani Laury a jej manžela pred všetkými zlými myšlienkami a zlobou hriešnych duší. Ďakujeme Vám, pani Laura, že ste túto modlitbu odovzdali aj pre nás.

  21. Marek | 07.02.2021
    Ďakujem Ti Pane BOŽE za poslanie modlitby pre nás na ochranu pred kliatobníkmi. Nech Láskavý Otecko Nebeský žehná túto modlitbu aj pre vás pani Laura a pán Vlado, nech vás oboch ochraňuje od každej kliatby na vaše telá a duše. Ľúbim vás a modlím sa za vás. BOŽE Otče žehnaj a ochraňuj pani Lauru a pána Vladka. S úctou a pokorou Marek.

  22. Dakujem za modlidbu a liečbu proti covidu
    Gabika | 07.02.2021
    Drahý Bože dobrotiví ďakujem ti za modlitbu a liečbu proti covidu za to že som zdravá a že všetci z mojej rodiny sú zdraví.Bože ďakujem ti za to že som zvládla ten zázvor s tvoju pomocou. Dakujem aj vám pani Laura.Gabika.

  23. Iva | 07.02.2021
    Otče Bože láskavý, veľmi Ti ďakujeme za ďalšiu modlitbu. Pane Bože veľmi Ťa prosím ochraňuj našu pani Lauru a jej manžela Vladka od všetkého zla. Pani Laura ďakujeme, že na nás myslíte a pomáhate nám. S láskou a vďakou Iva.

  24. Kristína | 07.02.2021
    Veľmi pekne Ti Bože ďakujem za túto modlitbu, ktorá nás bude ochraňovať pred zlom, ktoré na naše duše môžu poslať zlí ľudia. Každý kto na vlastnej koži zažil kliatbu, vie aké je to ťažké a náročné, táto modlitba má neoceniteľnú hodnotu. Veľmi pekne ďakujem aj Pani Laure a jej manželovi, vďaka ktorím existuje táto stránka a mi máme možnosť čerpať z nej modlitby a rady pre naše duše. Prosím Bože ochraňuj nás všetkých.

  25. Ľudmila | 07.02.2021
    Ďakujem Pánu Bohu aj Vám pani Laura za ďalšiu modlitbu na ochranu duše pred zlom viem,že to máte veľmi ťažké a predsa sa s nami podelite ako sa chrániť Božou pomocou.Je my veľmi ľúto, že ľudia kráčajú zlou cestou a robia zlé.Pane Bože chráň pani Lauru a Jej manžela Vladimíra od všetkého zlého .Bože veď nás cestou pravou a osvieť tento skazeny národ nech sa chytí záchranného laná ktoré si nám hodil všetkým . Pani Laura posledný Boží Prorok som rada,že poznám tento Boží dar ľúbim Vás Ľudmila.

  26. Lukáš | 07.02.2021
    Ďakujeme pane Bože za túto modlitbu, či už pre nás, ale hlavne pre pani Lauru a jej manžela. S úprimnosti svoje duše prosím ochráň pani Lauru a jej manžela od všetkého zlého hoc aj od nás samotných ak je to treba. Len Ty vidíš pane Bože do našich duší a do nášho snaženia bojovať proti zlu a zlým myšlienkam a nášho strachu pred Tebou samotným a strachu z ublíženia. Ďakujeme pani Laura za odovzdanie tejto modlitby. S láskou a vďakou Lukáš.

  27. Marika | 07.02.2021
    Ďakujem ti pane Bože za modlidbu ktorú teraz každý z nás potrebuje v tejto dobe. ĎAKUJEM ZA PANI Lauru ochraňuj nám ju pane Bože aj pána Vladka. Mame Vás radi a Ďakujeme za modlidbu .

  28. Erika | 07.02.2021
    AJ ja veľmi ,veľmi ďakujem za ďalšiu modlidbu ,ktorá Nás bude ochraňovať pred zlom.Bože môj,ochraňuj pani Lauru a jej manžela.

  29. Valéria | 07.02.2021
    Ďakujem Ti Bože za túto modlitbu pred zlý ľuďmi, ktorí dokažu prostredníctvom kliadby veľmi znepríjimniť život. Ďakujem aj Vám pani Laura za uverejnenie modlitby a za čas na jej napísanie. Ďakujem Ti Bože za tvoju Lauru a za tvoju nekonečnú lásku. S láskou Valéria

Pridať komentár