Čerešňový čerstvý plod vylieči ochorenia súčasnej doby v podanom liečive neznámom lekármi.

01.06.2018 08:59

Čerešňový čerstvý plod vylieči ochorenia súčasnej doby v podanom liečive neznámom lekármi.

20.06.2017  

Každá bobuľka čerešňového plodu obsahuje vzácnu liečivú infikáciu drobnými neškodnými bielymi červíkmi, do ktorých ich prieniku do vnútra plodu získava každá čerešňa vzácne protilátky voči všetkým autoimunitným ochoreniam akým je napríklad skleróza multiplex, dostaná mononukleóza a nevyliečená borelióza z ktorej časom odíde z telesnej schránky človeka dobrá imunita, ktorá otočí svoju funkčnosť proti vlastným bunkám a viac ich už nechráni ale deň po dni likviduje zabíjaním. Do konzumácie čerstvých čerešňových plodov odovzdajte obrovskú dôveru najmä v tom čase kedy zrejú a zásobte svoje telo ich účinnými protilátkami voči budúcim možným získaným autoimunitným ochoreniam, ktorých liečivá pôsobnosť bude vašim telom vydržiavaná až celý jeden rok do ich budúceho letného zberu. Konzerváciou a zamrazenou formou sa táto liečivá červným prenosom infikácia znehodnocuje a nestáva sa v takej silnej pôsobnosti účinná akou by mala, nakoľko pre lepšie vaše duševné pochopenie sa môže táto infikácia nazvať ako tá najlepšia očkovacia látka do tej najlepšej prevencie ako autoimunitné ochorenie do budúcich rokov ďalšieho svojeho pozemského života do svojeho tela príchodom nezískať. Všetky červíky napádajúce čerešňové plody obsahujú v svojom tele prevzácnu bielkovinu v pohľade lekárskeho záujmu neinteresantnú, no obrovskou chybou je toto červíčie telo ich neskúmanie, nakoľko by dokázali ochrániť od telesnej smrti mnoho svojich pacientov podliehajúcich skorému skonu na zistené autoimunitné ochorenie v svojom tele. Začnite do tohoto obdobia pojedať čerešňové sladké plody aj do každého dňa, čím získate na celý jeden rok zábezpeku od Boha, že vaše telá nepodľahnú skrytým žiadnym autoimunitným ochoreniam a okrem veľkého množstva vitamínov a najmä jódu ktorý čerešne obsahujú doslova v megadávke jeho obsahu zabezpečíte celému svojemu telu všetko potrebné čo ako živinu strádalo po celý rok, lebo šťava z čerešňového plodu zapĺňajúca celú jeho dužinu sa stáva aj vymetačom hnilobných zastaralých procesov zo všetkých zanesených a poškodených vašich častí vo vnútri celého tela, do ktorých sa dokáže dostať priamou cestou ich konzumácie bez toho, aby ostala ponechaná v žalúdku a zaradená do procesu trávenia ako každá iná potrava, ale je žalúdočnými stenami presakovaná priamo prostredníctvom tenkého čreva do krvného riečišťa, v ktorého toku si začína robiť svoju užitočnú ozdravovaciu prácu, lebo presne vie ktorá oslabená časť vašeho tela o jej odovzdanú pomoc volá a potrebuje získať jej liečivosť. Do každého Bohom požehnaného čerešňového plodu Boh láskavý odovzdal všemocnou svojou silou také silné liečivo do prevencie autoimunitného každého ochorenia, že keby lekársky nezáujem bol premenený na snaživý ich výskum, bolo by vo vašom svete oveľa viac zdravých ľudí nepodliehajúcich autoimunitným získaným ochorením skorej telesnej smrti. Božie odoslané slovo bolo správnosťou zapísané Lauriným duševným príjmom. Amen.

 

Komentáre:

  1. Margita | 05.07.2018
    Aj ja ďakujem za úrodný rok čerešní. Po minulé roky sme mali len zopár - len tak pre vtáčiky a pre nás na ochutnanie každému sa dostalo tak 10. Tento rok boli nádherné veľké, šťavnaté a sladké. Jedla som ich do nemoty nevedela som sa ich nasýtiť, nerozmýšľala som nad červíkmi. Trochu som aj zavararila. Ďakujem Ti Pane Bože za ten dar úrody a za dôležitú informáciu.
    S láskou a vďakou Margita

  2. Helena Š. | 05.07.2018
    Ďakujem Ti, láskavý môj Bože za čerešňový úrodný rok.Vieš ako ich milujem.Spočiatku som kúpila v obchode,ale akosi mi nebrali,bez chuti ani telu to nebrali na chuť.Tak som sa potešila,keď som zbadala u starký obrodenú čerešnu.Byva na nej malo čerešní a aj to vtáčiky vyzobkajú.Prvý krát,čo si pamätám, aká zarodená bola.Dostatok som nasytila oči aj brucho,aj sme nazavárali,aj vtáčiky mali dostatok a ešte aj kopec pohnilo.Ďakujem za túto hojnosť úrody,bez nej by sme nemohli ochraňovať naše telíčka.Dufam,že požehnáš aj nášmu stromčeku, ktorý statočne bojuje o prežitie, už sme ho aj zaštiepili a ja verím, že ešte čerešničky z neho jesť budeme...

  3. Janulienka | 04.06.2018
    Láskavý náš Pane Bože, veľká vďaka za Tvoje nadpozemské múdrosti, ktoré nám prostrednícvom našej milej pani Laury neustále odovzdávaš. Je to dar z nebies, ako všetky plodiny, ktoré si nám dal, aby sme boli zdraví a imunitní voči rôznym chorobám.
    Sladké plody čerešní mám veľmi rada a pri ich oberaní sa vždy dosýta najem. Na červíky však neberiem ohľad, pretože ich vyberanie by ma zabavilo. Veď viac zjedených čerešní prinesie predsa väčší úžitok pre môj organizmus. :-) Ďakujem za tento zázrak prírody.

  4. Peter K. | 02.06.2018
    Bože otecko náš jediný, dnes som bol v sade kde sú čerešne a dobre som sa ich najedol,úplne ma to ťahalo ísť si natrhať toto skvelé a nesmierne liečivé ovocie od Teba dané pre nás všetkých a už sa teším ako sa ich zase zajtra najem.
    Bože tatinko si nekonečne láskavý a dobrotivý a s láskou nám odovzdávaš všetky rady a recepty, aby sme sa chránili od rôznych chorôb a onemocnení ktoré na nás číhajú.Bože ďakujem Ti za toto chutné a nesmierne liečivé ovocie, ktoré si pre nás vo svojej všemoci a láske stvoril. Drahá pani Laura Vám patrí naša vďaka za vašu nekonečnú láskavosť a ochotu nám odovzdávať všetky odkazy a rady od nášho jediného láskavého Pána Boha a poklona Pánu Bohu za Vašu najláskavejšiu a Bohu najviac oddanú dušičku na celom tomto svete.Milujem Ťa Boh môj všemocný a nekonečná vďaka Ti patrí za Tvoju nekonečnú lásku pre nás všetkých a za prevzácne dari v Tvojej prekrásnej a liečivej prírode.

  5. Renata R. | 01.06.2018
    Milovaný Otče ďakujem Ti za toto fantastické ovocie ktoré práve dozrieva len by som chcela v akom množstve by sme mali jesť toto ovocie a kedy lebo sa ich viem prejesť a je mi ťažko ale asi som vedela vždy že sú také zdravé lebo ich najviac milujem a vždy zo stromu jedávam až kým mi brucho neopuchne . Prepáč Otecko môj milovaný strašne ľúbim ovocie je to pre mňa od detstva jednotka v poradí aj s marhuľami . ďakujem milovaný môj veľmi Ťa ľúbim a milujem a za všetko ďakujem.

    Božia odpoveď:
    Keď bude tvoje telo dostatočne množstvom potrebných výživných látok zásobené, samo ti odpovie že má tohoto ovocia dosť a ty stratíš sama chuť ďalej lahodné čerešne jesť a preto pozorne treba počúvať hlas aj svojeho tela. Do konzumácie čerešní najlepší čas dostáva žiadosť tela v chuťových prichádzajúcich vnemoch na ne, čo bude dobre napĺňať vždy keď na ich príchod do tela bude tvoje telo volať túžbou ich konzumu. Amen.
    Renata R. reaguje:
    Ďakujem milovaný Otecko za tvoju odpoveď a p. Laura za láskavosť . Hneď ráno som stála na rebríku a jedla čerešne tak okolo 8.00 a boli veľmi dobré a samozrejme že som stratila hneď kľúče od auta lebo som bola pred tým v druhej záhrade takže idem hľadať čo je u mňa úplne normálne kľúče od auta hľadám stále je to so mnou strašné milujem ťa Otecko veľmi a ďakujem za tvoju lásku a tú moju lásku k tebe budem odosielať každý deň s láskou v duši a pevnou vierou . Ďakujem ešte raz p. Laura za Vašu ochotu pomáhať nám ste láskavá. 

  6. Viera S. | 01.06.2018
    Nevedela som, že jesť čerešne s červíkmi je tak zdravé. Ďakujem Ti Bože za túto dôležitú informáciu. Aj to, že obsahujú jód, som nevedela. Ľúbim Ťa a pozdravujem všetkých, ktorí fandia tejto stránke.

  7. Simona | 01.06.2018
    Drahý Bože,ďakujem za túto cennú radu, akurát včera som ich začala pojedat, nakoľko ich máme ma strome v záhrade..

  8. Vdaka, Ti Bože.
    Helena Š. | 04.07.2017
    Čerešne sú moje najobľúbenejšie ovocie,ktorého sa neviem dojesť.Rovno zo stromu,neumyté a odkostkované priamo v ústach.Dnešné deti to už nevedia,kostkujú v rukách,hm.Pred troma rokmi asi som zasadila dve,jedna mala silné korene a druhá slabé,ked som ich sadila, tak som sa modlila,až sa prijmu,aspon jedna.Na moje prekvapenie prežila tá slabá a tento rok konečne pustila výhonky,také znamenie v tom,že nezáleží čo je silné a čo slabé,ale čomu Ty žičíš,to prežije.Tak je to aj myslené o ľuďoch.Pozdravujem pani Lauru a pána Vladka,nech sa Vám darí a veľa sily a energie vo vašom poslaní.Ďakujem Ti,Bože za tvoje cenné rady pre nás...

  9. Ďakujeme
    Lukáš | 28.06.2017
    Láskavý Otče Bože, ďakujeme Ti za tak liečivé čerešne, ktoré nám veľmi chutia a vďaka Tebe Otče Bože láskavý aj liečia. Ďakujeme Ti, že sa stále staráš o naše duše a telá. Ľúbime Ťa Otče Bože a vždy aj budeme. Veľká vďaka patrí aj Vám pani Laura.

  10. Veľké ĎAKUJEME
    Peter B. | 26.06.2017
    Ďakujeme náš Tatinko nebeský za nádherný výklad o tejto plodine ktorá má nesmierny účinok na naše telá. Ďakujeme Ti Božinku za to že nám cez pani Lauru odosielaš odkazy ktoré sú na nezaplatenie.

  11. Ďakujeme Bože
    Dominika | 25.06.2017
    Vďaka Ti Pane Bože za ďalšiu vzácnu radu a informáciu o tom,čo v sebe ukrývajú čerešne.Veľa krát som si ich odoprela práve kvôli týmto červíkom,lebo každú jednu čerešnu skontrolovať sa mi nechcelo.No odteraz ich budem jesť čo najviac a bez toho,aby som do nich pozerala.ĎakujemeTi Bože za každú jednu radu od Teba za Tvoju starostlivosť o nás všetkých.Srdečnà vďaka páni Laura za Vašu pomoc a lásku,ktorou nás zahŕňate.S láskou Eva s rodinou.

  12. Milované čerešne
    Renata R. | 23.06.2017
    Pani Laura zo srdca ďakujem za túto skvelú správu .Bože môj milovaný som šťastná a ďakujem Ti za tieto dobré správy lebo tento rok som jedla čerešne priamo zo stromu a boli úžasné milujem čerešne a nepozerám do nich. Bola som si istá že ten malý červíček tam má svoje miesto ďakujem Ti milovaný aj Vám p. Laura za tieto úžasné správy milujem Vás ešte raz ďakujem

  13. Vďaka Ti Bože láskavý
    Peter K. | 22.06.2017
    Bože náš nebeský S celého srdiečka Ti ďakujem za ďalší pre nás vzácni dar, ako sú čerešne, Bože jediný len Ty si všetko stvoril a všetkému si dal liečivú silu a len Ty vieš čo máme kedy prijať do svojich tiel, aby sme boli zdravý ,nekonečne Ti ďakujem drahý Bože môj láskavý a milujem Ťa navždy.
    Drahá pani Laura aj Vám patrí veľká vďaka za prijatie každého receptu a rady pre nás, nech Vás Boh žehná aj pána Vladimíra a nech Vám dáva každý deň veľa ,veľa sily a lásky.

  14. Ďakujem
    silvia | 22.06.2017
    Milý Bože Ty si veľkolepý,a ja žasnem ako vždy keď nám pani Laura píše ktoré ovocie,zeleninu či koreniny na čo sú a úlohu ich liečivých síl pre naše telo.
    Minule pri jedení čerešní som si tak pomyslela že by bolo zaujímave vedieť aké vitamíny sa schovavaju v čerešniach,pretože tie dostať kúpiť iba v období keď dozrievajú,nie ako iné ovocie po celý rok.Raz už dávno som čítala že čerešna ako jediná ma nejaký vitamín čo žiadne iné ovocie nemá,ale kedže Ty si ju stvoril iba Ty Bože vieš akú liečivostnú silu ukrýva.A ja som Ti Bože prenesmierne vďačna za tvoju lásku k nám,lebo len láskavy Otec sa takto stará o svoje dietky.
    Vedieť tieto veci je pre mňa neskutočný dar.Ľúbim Ťa Bože Otče a vždy budem.
    Vám pani Laura ďakujem zo srdca ,že aj v čase keď máte oddychovať sa staráte o naše tela,a duše.Nech vás a manžela Pán Boh žehna a ochraňuje..

  15. Veľká vďaka
    Jana | 21.06.2017
    Dakujeeeem Bože za úžastnú a chutnú vzácnosť ako sú čerešne. Ďakujeme drahá Laura.

  16. Ďakujeme Bože
    Lenka | 21.06.2017
    Ďakujeme ti Bože aj Vám pani Laura za prijatie Božieho odkazu pre nás a zároveň sa chcem opýtať, či je potrebné jesť čerešne s červíkmi alebo sa ich môžeme nejakým spôsobom zbaviť.

    Božia odpoveď:
    Do konzumácie červíkov sa nenesie dôležitosť, ale prezretú čerešňu môžete zjesť aj bez nich, nakoľko najdôležitejšia sa stáva ich vnútorná infikácia čerešňovej dužiny. Zastaviť červíčie pôsobenie v dužine čerešne môže byť nasledovným postupom: do nádoby s vodou namočiť čerešne ale voda nesmie byť ani trochu teplá a zopár minút počkať, kým sa červíky z čerešňového vnútra do vody vyplavia a potom sa môžu konzumovať nestratené liečivej infikačnej látke, nakoľko každá takáto čerešňa vakcináciu týmto spôsobom nestratí. Amen.

  17. Veľké ďakujem
    Miriam | 21.06.2017
    Bože Otče, zo srdca ďakujem za tieto úžasné informácie, ktoré nám neustále posielaš prostredníctvom pani Laury a jej nádhernej stránky. Ja vždycky žasnem nad tým, ako málo niekedy stačí na to, aby sme sa vyhli kadejakým ochoreniam, ktoré na nás v dnešnej dobe číhajú. Či už je to nenápadná bylinka alebo chutné ovocie namiesto prechemizovaných liekov, ktorými nás dnešná medicína vytrvalo kŕmi. Vám, pani Laura, zo srdca ďakujem, že na nás neustále myslíte a zdieľate s nami tieto vzácne rady a informácie. Pozdravujem pána Vlada, Boh Vám obom žehnaj!

  18. Obrovská vďaka
    Gitka | 21.06.2017
    Najdrahší Otecko moj Nebeský, chcem Ti z celého srdca poďakovať za ďalšie vzácné poznanie a radu na uchovanie zdravia tela pre nás všetkých. Nevedela som o tak nesmierne liečivej sile čerešní a doteraz som červivé čerešne vždy vyhodila. Obrovská vďaka, že sa o nás tak staráš a pomáháš nám. Milujem Ťa Otče Bože nekonečne a vždy, navždy budem. Ďakujem našej láskavej Laurinke za jej duševný príjem tohoto odkazu. S láskou Gitka

  19. Nekonečná vďaka
    Elena | 21.06.2017
    Bože môj milovaný, Tvoja láska, starostlivosť je bezhraničná , ako Tvoja moc, sila, múdrosť, všemohúcnosť. Len s Tebou a ku Tebe má tento život zmysel, naplnenie. Si nenahraditeľný ničím a nikým ako aj Tvoje dary, slová, zázraky, všetko čo je z Tvojej Božej láskavej , milosrdnej náruče. Milujem Ťa nesmierne, ďakujem nekonečne . Prosím Ťa Otecko ochraňuj,pomáhaj, požehnavaj najvzácnejšiu dušičku pani Lauru aj Vladka.
    Ďakujem pani Laura, za vašu námahu, obetavosť, lásku, za všetko čo pre nás robíte.
    s láskou

  20. Poďakovanie
    Marcel | 21.06.2017
    Ďakujem Ti dobrotivý Bože a Vám pani Laura za túto informáciu o liečivostnej sile tohoto ovocia a najme o tom, že larvy v čerešniach zvyšujú ich liečivostnú silu. Vedel som že larvy obsahujú proteiny a ako doplnok stravy to využívajú obyvatelia Afriky, ale to sú oveľa väčšie larvy, no ja som sa snažil ich vybrať z tohoto ovocia a myslím si, že to robila väčšina ľudí, ale ako vidím, už to robiť nebudem. Chcel by som sa zároveň opýtať, či takýto vplyv majú tieto larvy aj na ostatné druhy ovocia ako sú slivky, jablká, hrušky atď. Ďakujem Vám ešte raz pani Laura, za Vaše Božie odkazy. Boh žehnaj Vás aj Vladka!

    Božia odpoveď:
    Ku dostanej tejto vzácnej liečivostnej sile čerešní nedokáže zastaviť v svojej účinnosti žiadne iné sebelepšie ovocie od autoimunitných ochorení žiadnu telesnú schránku človeka, lebo enzymatická kompatibilita v symbióze s červičou bielkovinou neni dostupná v žiadnom inom druhu ovocia. Len jediné príbuzenstvo čerešňových plodov zvané višne dokážu túto liečivú úlohu spĺňať, ale aj tak len v slabšej účinnej miere. Amen.

  21. Ďakujeme
    daniela | 20.06.2017
    Drahý Bože, zo srdca Ti ďakujeme za ďalšiu vzácnosť, za Tvoju nesmiernu starostlivosť. Milujem Ťa celou dušou a prosím ochraňuj nám našu vzácnu dušičku Lauru a jej manžela. Ďakujem

  22. Srdecná vdaka Boze
    Andrea | 20.06.2017
    Pane Boze láskavý je to úzasné.. Dakujeme Ti, ze nám tak pomáhas..Tolko toho este nevieme.. Velmi si vázim vsetkých rád a dakujem za ne aj v mene mojej rodiny. Dakujeme milá pani Laura, ze pre nás prijímate tieto drahocené odkazy.
    S úctou a láskou Andrea

  23. Úžas :)
    Jaroslav | 20.06.2017
    Božinko moj úžastný, akurát dnes som v praci na stole zbadal čerešne ktorých som si vzal asi 5 a postupne som ich otváral a nachádzal tam práve bile červíky vdaka ktorým som ani neochutnal. Ďakujem že si mňa hlúpeho človeka znova poučil. Oddnes krásne čerešne nebudem otvárať ale pramo konzumovať. Milujem ťa a potrebujem.

  24. Veľká Vďaka
    Ingrid | 20.06.2017
    Ďakujeme naša drahá pani Laura, ďakujeme Bože za tak užitočné rady pre nás všetkých. S láskou Ingrid

  25. Dakujeme pani Laura, dakujeme Boze.
    miro | 20.06.2017
    Dakujeme ti Boze za dalsi "liek" z Tvojej Bozej lekarne. Dakujeme ze na nas myslis a chces aby sme boli zdravi. Musis byt Boze smutny z toho,ze lekarska veda vyraba chemicke lieky len pre ich financne zisky a Tvojej prirode venuju len nepatrne percento ich lekarskeho zaujmu.
    Skoda,lebo ludstvo by mohlo byt zdravsie. Ja nie som lekar,ja s tym nic neurobim,ale prosim odpusti im ak mozes,daj im intuiciu aby zacali liecit ludi a nie dopovat ich chemiou.

  26. Drahému Stvoriteľovi,
    kvetena | 20.06.2017
    Najdrahší Nebeský Otče , s hlbokou láskou a úctou k Tebe, k jedinečnému Bohu , to veľké a nekonečné podakovanie za daľšie poznanie , ktoré je tak dôležité pre naše telá. Si jedinečný a fantastický náš najdrahší Boh , ktorého tak veľmi ľúbim a s pokorou , úctou a láskou dakujem Tebe drahý Bože aj našej drahej pani Laurinke že nám všetko odovzdá cez duševný príjem , Ochraňuj nám našu Laurinku , ktorú máme všetci veľmi rady . S láskou kvetena

Pridať komentár