Človek sa musí naučiť aj sam za seba postaviť a bojovať.

22.08.2019 12:25

  1. Človek sa musí naučiť aj sam za seba postaviť a bojovať.
    Chcela by som poprosiť Pána Boha opäť o pomoc liečby pre môjho syna na posilnenie jeho nervovej sústavy, ktorú pan Boh odkázal, že bude potrebné ešte prijať po ukončení kliatobnej očisty. Ďakujem Vám krásne za Váš čas a energiu, ktorú investujete do môjho trápenia aj Vášmu manželovi ktorý mi veľmi otcovsky prehovoril do duše a otvoril mi oči. Skutočne si to veľmi vážim. Za poslednu dobu som z mojho pohľadu pochopila veľa vecí, pochopila som aj s akými ľuďmi prichádzam do kontaktu aj to že človek sa nemôže správať jak fackovaci panák a dúfať len v Božiu spravodlivosť a učiť sa žiť s ľuďmi s ktorými mi nie je dobre.. človek sa musí naučiť aj sam za seba postaviť a bojovať a vedieť sa ochrániť voči takým ľuďom a najlepšie od nich odísť a nestretavat sa s nimi... Vždy som si myslela ze stretávame takých ľudí ktorí nás majú niečo naučiť, alebo nám nastavujú zrkadlo a pre niečo s nimi mame žiť a naucit sa s nimi vychádzať.. Ale nemusí to tak vždy byť lebo ľudia sú skutočne rôzny a pochopila som ze sa delia na dobrých a zlých a ja sa nemám prečo učiť s tými zlými vychádzať ak nechcem ostať zla aj ja a vtiahnuta do ich pazúrov. Potom to tak dopadne že na nás majú az príliš veľký vplyv a dokážu na nás uvrhnut kliatbu ako v mojom prípade.. Mňa len mrzí že som cely čas od narodenia môjho syna bojovala so svojimi pocitmi a snažila som vždy svoje pocity potláčať na úkor vysvetľovania a presviedčania sa ze ti ľudia nie sú v podstate zlí hoci mi pan Boh sepkal a cítila som ich faloš možno sa na mňa pan Boh aj hneval ze som dlhú dobu nedokázala nabrať odvahu a odísť od toho môjho bývalého partnera a ze som si nechala ubližovať na úkor akože kompletnej rodiny. Toľko som Boha prosila a každý deň v svojom trápení aby mi dal radu co mam spraviť ja som pritom vedela co mam spraviť a čakala som neviem ani sama na čo. Mrzí ma to pane Bože ospravedlňujem sa ti ze som tvoju Božiu pomoc nie ze nepočula ale ignorovala. Prosím otče Bože môj odpusť mi. Moja hlúpa duša ktorá sa neriadila svojim pocitom a nedala si pozor a tak dopadla kliatbou uvrhnuta lebo som všetko potrebovala prehodnocovať a až príliš chcieť aby sa dal vzťah naporiadok kvôli synovi. Nevidela som ja hlúpa duša v mojich kliatobnikoch toľko zla vždy som sa snažila vidieť len dobro a ich negatívne povahové vlastnosti som sa vždy snažila pripodobnit ich ťažkému životu že preto sú taky aky sú. Ja ti srdečne pane Bože ďakujem za môjho syna, že si mi požehnal mat dieťa hoci s takýmto človekom. Ďakujem že je moje dieťa zdravé, že môže byť somnou, že si vložil do mňa svoju dôveru stat sa matkou. Sľubujem ze budem svoje dieťa viesť k tvojej Božej blízkosti aby veril v to co sa iným zdá ako nemožné lebo deti veria na zázraky a veria v bytosti a veria uprimnou láskou v teba. Keby som ho len tuto jedinú vec mala naučiť vo svojom živote a to je ukázať mu lásku k tebe a ozrejmiť mu tvoju existenciu tak by som bola dušou spokojnou a šťastnou matkou ktorá vie ze urobila to najlepšie pre svoje dieťa. Lebo viem ze pokiaľ bude poznat tvoju existenciu bude ta volať o pomoc a v živote sa nikdy nestratí. Lebo bude mať teba Bože pri sebe. Veľmi ta milujem otecko prosím prijmi moju spoveď úprimnu a dakujem ti za tvoju Božiu pomoc pre môjho syna aj za pomoc od kliatby mojej duše. Otecko môj nebeský bezhranične dôverujem tvojej pomoci a budem sa modliť aby môj syn prestal mať agresívne prejavy ktoré ho ešte stále nie uz v takej miere ale ešte držia. Verím že mi pomôžeš natoľko že moje dieťa bude schopné hrat sa v kolektíve s inými deťmi bez akýchkoľvek útokov a prejavov agresivity. Ešte raz ďakujem.

  2. Pani Laura prosím o odstránenie kliatby od mojej matky. 
    Chcem sa s Vami podeliť o skúsenosti pri pohrebe mojej matky.Veľa ľudí na mňa útočilo, že som nechodila k matke a že preto zomrela, že veľmi smútila za vnučkou. Nazvali ma sektarkou ktorá prestala chodiť do kostola a že som v sekte, ktorá učí nenavštevovať rodičov i keď nás vychovali....Len ja a manžel vieme, čo nám spôsobila moja matka, koľko bolesti a smútku priniesla do nášho života. Mala som pocit,že ak by nezomrela moja matka zomrela by som ja. Jedna suseda mi oplzlo nadávala a veľmi ma urážala.
    V dome smútku zas mi bolo povedané, že sa matka utrápila kvôli mne. S manželom sme odišli vonku a veľmi som sa rozplakala, že ja som len chcela normálny život, kde sa ľudia majú radi,Prosila som Boha o pomoc, aby som zvládla túto situáciu. Z domu smútku vybehla dievčina a kričala, že je tam had. Manžel sa išiel pozrieť a pred truhlou bol had - vretenica. Hada odstránil a my dvaja sme ostali v úžase, že Boh akoby ukázal kde je pravda. Ďakujem Bohu za veľkú ochranu, že sme to psychicky zvládli.
    Po pohrebe sa mi snívalo, že ma viacere ruky škrtia - bol to živý sen. Verím tomu, že tým ľuďom som neublížila a predsa ma tak začali nenávidieť. Boli aj ľudia, ktorí povedali, že určite my najlepšie vieme čo sa stalo - nesúdili./bolo ich veľmi málo/
    Asi mesiac po pohrebe moja 7 ročná dcerka sa ma spýtala, že či som bola dobrá dcéra. Odpovedala som, že neviem. A moja ... mi povedala, že som bola veľmi dobrá dcéra, lebo jej to povedala babka vo sne. Iba BOH vie pravdu....
    Bývame v podnájme. V dedinke máme rodičovský dom, brat má svoj dom. Mama chcela aby sme tam bývali s dcérkou.Nevieme čo máme robiť, Máme ísť tam bývať ,máme predať dom alebo darovať ho bratovi. Poprosili by sme Pána Boha o odpoveď . Ďakujeme pani Laura za Vás čas, ktorý nám venujete a za ochotu pomáhať. VEĽKA VĎAKA 

  3. Extrémna kožna reakcia.

    Dobrý deň pani Laura.
    Je mi ľúto, že vás musím otravovať, ale mám momentálne problém s ktorým si neviem rady.
    V pondelok som vyskúšala propolisovú tinktúru, lebo som sa dočítala že pomáha aj na malé bradavičky.Ale nastala u mňa extrémna kožna reakcia.Koža extrémne zapalená, dva dni bolesti a urobili sa my pluzgiere z ktorých vytekala dva dni tekutina.
    Bola som samozrejme aj u kožného lekára a predpisal mi kortizonovu masť.Ta zabrala za dva dni.Samozrejme som sa modlila k Pánu Bohu aby aj masť rýchlo učinkovala a aby tie bolesti neboli také silne.V streduv noci sa mi nedalo spat bolesti boli silne, šla som na wc a prišlo mi veľmi zle neudržala som kontrolu a musela som si ľahnuť na zem.Moje telo kolabovalo, oblieval ma studený pot.Po niekoľkých minútach to prešlo.Lenže od vtedy sa cítim zle, často ma oblieva studený pot alebo mi je moc horúco, žalúdok sa mi trasie čim mám niekedy pocit na zvracanie.
    Prosím vás možte sa opýtať Pána Boha ako mám dostať svoje telo do poriadku.
    Zo srdca vám ďakujem za všetko čo pre nás, naše tela duše a tento svet robíte.Pozdravujem aj pána Vlada.
    Požehnaný deň vám želám.

  4. Necítim že by ma skutočne lúbila tak ako to hovorí.

    Dobrý deň p.Laura som veĺmi rád,že ste nazbieraly opäť sily na poskytovanie liečebných pomocí. Asi pred cca 1rokom som vám písal mail s prosbou o pomoc,že som si našiel priatelku ale neviem či je to tá „pravá" lebo tam máme vela nedostatkov.Nato mi prišla odpoveď že prešlo ešte velmi málo času nato aby sa to dalo povedať že musime toho ešte prežiť viac.Sme už spolu cca 1,5roka už sme aj spolu bývaly viackrát sme sa rozišli no stále nás to niako dalo dokopy že sme bez seba nevydržali.Vždy keď sa pohádame,rozídeme tak potom po určitom čase keď sa stretneme je všetko super vážime si jeden druhého ale postupne sa to začne zhoršovať až to skončí hádkou a tým že sa potom mesiac dva nebavíme.Necítim že by ma skutočne lúbila tak ako to hovorí.Nakolko ju ja úprimne lubim neviem ju úplne poslať preč prestať komunikovať stále verím že by to mohlo byť ešte dobré no niesom v tomto vzťahu štastný.Myslím si že ona sa len bojí samoty a zato je somnov a stále lúbi priatela ktorého mala predomnou.Preto by som prosil Pána Boha o pomoc v tomto mojom probléme určite by mi to pomohlo v ďalšom rozhodovaní a nemal by som výčitky svedomia. Ďakujem velmi pekne :)

  5. Ako zastaviť manželove pitie alkoholu.

    Pred pár mesiacmi som dostala radu ako bojovať za štastné manželstvo. Potom prišla chviľa, ked som manželovi dala šancu a verila som, že už všetko v sebe prehodnotil a že sa zmenil. Bol milý, láskavý a hlavne prestal pit. Bolo velmi ťažké rozpoznať, kedy je ten čas na to, aby som povolila. Nevedela som ani času ani spôsobu,že ako to ma asi vyzerať. Lenže manžel je opät v starých kolajách a čo je najhoršie a pre mňa najviac zraňujúce, začal zase piť. Ja som akoby teraz pred ním odkryla svoje "karty" a tak teraz neviem ako ďalej postupovať v jeho náprave. ? Neviem ako sa voči nemu teraz spravať? Prosím Bože Otče o odpoveď a o modlitbu, ktorou dokažem zastaviť manželove pitie alkoholu.

  6. Arytmia srdca.

    Prosim milostiveho pana Boha aj Vas pani Lavra o liecbu .Asi pred rokom mi robili zakrok na srdci mala som aritmiju a vysoky tep chvilu bol pokoj a vratilo sa je mi niekedy velmi zle na hrudi a kruti sa mi hlava a boli chrbat ,trpne mi prava ruka, prosim pomoz mi Boze.

  7. Bolesti od kŕčov vo svaloch predkolenia, stehna a celých rúk.

    Pozdravujem Teba BOŽE aj Vás pani Laura. Veľmi prosím o Božiu pomoc Teba Bože cez duševný príjem Tvojej Laury.
    Asi pred 3 mesiacmi som sa zobudila okolo 1,20 hod v noci na ukrutné bolesti, kričala som od bolesti a boli to bolesti od kŕčov vo svaloch predkolenia, stehna a celých rúk, v spánku som bola v polohe na boku so zohnutými nohami. Keď som mala kŕče nemohla som sa vyrovnať, môj krik počul starší syn, dal mi magnesium rozmasíroval a potom to ustúpilo, ale nesmela som zohnúť nohy, lebo opäť začali kŕče. Odvtedy mám chvenie v úponoch svalov a občas je náznak kŕča hlavne v stehne. Doteraz to nezmizlo mám akési chvenie pri srdcia zvýšil sa mi tlak na 165/100 ráno, a hučí mi v ušiach v hlave- to ale už veľmi dlho. Akýkoľvek problém príde začnem sa chvieť a idú mi slzy do očí. A mám strach. Pane Bože prečo je to tak.
    Mám syna, chodí na gymnázium a nechce sa učiť, už teraz dostal 5 s matemetiky a 4,5 z nemčiny. Pripomínam uč sa , urob si poriadok, povie len dobre,ale to akoby ma ani nepočúval, je to u ž veľmi dlho,a teraz mi ešte aj nabúral auto, bez pýtania aj napriek upozorneniu že nemôže sám šoférovať auto zobral do školy a počas veľkej prestávky sa išli so spolužiakmi povoziť, išiel rýchlo chcel sa vyhnúť oproti idúcemu autu a zišiel z cesty. Mám pocit akoby ho to ani nemrzelo. Pane Bože prosím Ťa prečo je to všetko tak, čo mám robiť.
    Každé ráno keď sa zobudím mám v ústach zvláštny povlak, akoby hnis s krvou, pri umývaní zubov niekedy krvácajú, a páchne mi z úst, Pane Bože prosím o pomoc.
    Z celého srdca ďakujem za všetko, S láskou v srdci k Tebe Bože.

  8. Prosím pána Boha, aby som nemusel prežiť tú ukrutnú bolesť a utrpenie ako minulý rok.

    Drahá pani Laura, prosil by som pána Boha aby mi pomohol v mojom dlhoročnom probléme. Vždy keď prichádza obdobie jesene a zimy sa mi zdrav. stav zhorší. Tak ako minulý rok znova mi začína byť zima na šiju, krčnú chrbticu, potom mi to prechádza do celej chrbtice tá zima a celého tela a cítim sa celý chorý a ubolený. Mám zapchatý nos tečie mi z neho, veľmi ma svrbí a je studený tak ako aj celé ľavé plece mám studené a nohy tie tiež mám stále studené a potom ma veľmi bolia v noci aj plece aj nohy aj nos a hlava. Už minulý rok mi pán Boh povedal, že to všetko robí chrbtica a dal mi cviky. No tento rok sa mi to začína znova a prosím pána Boha, aby som nemusel prežiť tú ukrutnú bolesť a utrpenie ako minulý rok to bolo to najhoršie čo som v živote zažil. Najviac to bolí v strede za ľavou lopatkou a nad ľavým zadkom v oblasti krížov to bolelo po celý rok, ale v lete to je mierne ale v zime to ju ukrutné a potom zase začínam mať strach keď to prichádza. Veľa krát mi aj uniká moč, to je asi tiež z chrbtice a bolí ma to v stehne pod ľavým zadkom. Mamina mi hovorí, že to je preto, že som chudý, ale keď sa aj pokúšam pribrať nie je mi dobre a mne ani nechutí moc jesť často radšej pôstim, len aby mi pán Boh odpustil moje dávne hriechy. Veľmi by som bol rád keby mi môj pán Boh pomohol a už by som sa aj ja mohol tešiť na zimu a nebáť sa jej, ale ak si to musím odtrpieť tak to pochopím. S láskou a vďakou.

  9. Skleróza multiplex.

    Zdravím Vás, pani Laura,

    dúfam, že ste si aspoň trošku oddýchli aj s pánom Vladom a nabrali síl do ďalšej práce, teraz budete určite zavalená prosbami o liečebnú pomoc. Ak smiem, aj ja by som sa k Vám chcela objednať. Chcela by som sa nášho láskavého Pána Boha opýtať, či potrebujem ešte užívať aj nejaké vitamíny alebo ďalšie bylinky na tú moju sklerózu multiplex alebo či momentálne stačí liečba, ktorú ste pre mňa láskavo a nečakane prijali pred Vianocami. Pridala som k tomu aj bazalku, o týždeň s ňou budem končiť. Roztrúsená skleróza mi bola diagnostikovaná v roku 2014 po 2. ataku, keď mi viackrát počas dňa ochabla pravá ruka a pravá noha a na pár sekúnd som nimi nevedela vôbec pohnúť. Odvtedy som, vďaka Bohu, nemala žiadne nové ataky, len ma občas trápia bolesti očí a hlavy hlavne v pravej polovici.
    Drahý Bože, zo srdca Ti ďakujem za to, že si mi umožnil spoznať pani Lauru a jej manžela a Vám, pani Laura, ďakujem za Vašu neskutočne obetavú prácu a za všetku pomoc, ktorú ste pre nás prijali. Prajem Vám veľa síl a pevného zdravia, Boh Vám žehnaj!

  10. Ľútostivé dieťa.

    Drahý Bože Otče, chceme Vás poprosiť o pomoc pre nášho syna. Dlhšiu dobu sa to stupňuje. Je veľmi ľútostivý, zle znáša odchody napr. z domu do škôlky (už keď je tam je ok), celkovo lúčenie sa s blízkymi je pre neho neprijateľné., Je veľmi plačlivý aj keď sa to snaží podržať, hneď mu vyhŕknu slzy a zle to znáša.
    Ďakujeme.

  11. Neskutočne bolí hlava.

    Drahý Bože Otče, chcem ta poprosiť o pomoc. Cítim sa veľmi slabá,unavená, bez chuti, bez života a spavá... Stále ma neskutočne bolí hlava a cítim zablokovanú celú krčnú chrbticu. Nedávno som mala pravdepodobne zápal žalúdka (cítim bolesť viacerých orgánov), robili mi aj rozbor krvi a vraj mám málo bielych krviniek.
    Ďakujem veľmi pekne.

  12. Kliatba od sestry.

    Drahá pani Laura prosím pána Boha o pomoc na zbavenie kliatby,ktorú na mňa uvalila sestra.Ďakujem Vám z hĺbky svojej duše aj nášmu láskavemu Bohu.

  13. Otázka na prácu môjho syna.

    Založila som spol.s.r.o. , cez firmu sem tam urobím aj poistky, takže mesačne príde z toho na účet niekoľko nie veľa eur.
    4 roky pracuje a buduje meno firmy môj syn, ľudia ho vyhľadávajú, už je to celkom rozbehnuté.
    má v tejto práci pokračovať, v jestvujúcej kancelárii alebo robiť to len cez internet
    alebo si syn má nájsť iné zamestnanie
    alebo skúsiť zamestnať ešte opäť nového pracovníka,ktorý by zarobil na seba, na náklady kancelárie a aj pre neho ako vedľajší príjem ponechať si kanceláriu
    začať iný druh podnikania
    nájsť spoločníka a robiť túto prácu každý za seba,
    alebo zrušiť kanceláriu .
    Drahý Bože, drahá pani Laura, Vladimír prosím o pomoc a ďakujem za všetko,
    s láskou a vďakou.

  14. Mám príznaky infarktu.

    Dobry den prajem pani Laure a aj panovi Vladimirovi. Chcel by som poprosit o mensiu/vacsiu pomoc , od pondelka som bol troska chory slaby a aj teploty boli ale len jeden den v utorok, v stredu vlastne vcera som zacal pocitovat cudne tlaky palenie a neviem co vsetko v oblasti hrudnika , nebolo to nejake extra silne ale bolo to , na internete som sa docital o priznakoch infarktu a skoro presne mi to nato sedi , tak by som vas chcel srdecne poprosit a hlavne nasho pana Boha o nejaku radu co mam robit alebo diagnozu alebo nieco co mi pomoze ,aspon aby som vedel nacom som :-) Srdecna vdaka.

  15. Mám sa rozviesť?

    Otče Bože prosím ťa o radu cez p. Lauru manžel sa chce rozvádzať ani nie po roku manželstva. Lipne na svojom Otcovi, má z neho strach. Jeho Otec a môj svokor mi robí zle, keď na to poukážem je v našom manželskom živote zle. Z celej mojej duše ďakujem.

  16. Bolesti uší.

    Krásny láskavým Pánom Bohom každý okamih vašich životov
    Bože Otče, moja nesmierna láska, milujem Ta naveky, Tebe bezhranične dôverujem a vždy budem. Prosím s pokorou , úprimnom ľútosťou o odpustenie mojich hriechov, Ty si môj život, moje všetko, prosím Ta zmiluj sa nad mojou hriešnicu dušou , ktorá sa bude snažiť zo všetkých síl žiť podľa Tvojich prikázaní, podľa Tvojej Božej vôle.
    Prosím vás pani Laura, keď budete mat toľko sily, spýtajte sa prosím láskavého Pána Boha, či uz ku vzácnej Božej liečbe môže jesť mäso. Nekonečne ďakujem Otecko láskavý za všetko čo mi poskytuješ.

    Ďakujem Vám pani Laura , Vladko , mám vás rada a vážim si vás .
    Ak sa budem môcť zaradiť do dlhého radu, tak potom s pokorou duše budem čakať a prosiť o zázračnú liečbu jediného všemocného láskavého Pána Boha na moju boľavú tvar s ušami a bolesť v zadnej časti hlavy, len jediný láskavý Boh uzdravuje, naše duševne aj telesne schránky, len Jemu bezhranične dôverujem. S prosbou aj vás.

  17. Pomoc odstránenia zla z môjho života.

    Drahá pani Laura, chcem požiadať o pomoc Najdrahšieho Pána Boha s hlbokou pokorou ,úctou i láskou o odstránenie z môjho života , ducha ,ktorý mi nonstop robí zle , sú to galeje ,trvá to už necelých 12 -sť rokov ani nechcem všetko popísať čo všetko človek dokáže prežiť je to ako fašista ,ktorý mučili a trýznili . Nikomu to neprajem ani tomu najhoršiemu nepriateľovi . Drahá pani Laura aj Vás prosím z najväčšou úctou k Vám o pomoc odstránenia zla z môjho života. Je to studené a veľmi nepríjemné zlo ! Podrobnosti som už napísala aj v odstavčeku - kontaktujte ma. Preto Vás o túto pomoc prosím.

  18. Cítim sa strašne nešťastná.

    Dobry den, pani Laura.. mam pocit, ze problemov mam strasne vela..a citim sa strasne nestastna.. a, pravdupovediac, casto myslim na to najhorsie aj ked nedokazala by som to urobit.. mam 7rocny vztah a aj ked ten chlap nie je ku mne taky zly, ja sa necitim stastna.. mam cely zivot nadvahu, snazim sa schudnut, no nedari sa mi.. je to zacarovany kruh..no to by som si na svete najviac zelala.. potom by som mozno mohla stretnut toho spravneho cloveka do zivota.. neviem.. ta nadvaha ma vlastne obera o moznost zit stastne..

  19. Črevá a žalúdok nepracujú ako majú.

    Dochadza k opatovnym zapalom, Teda zapal v traviacom trakte je uz bohuzial chronicky, Dochadza k hnackam, nevolnosti, a roznym intoleranciam na potraviny ako je intolerancia na laktozu a fruktozu,.... Uz to trva Par rokov. DAKUJEM za pomoc.

  20. Časté bolesti hlavy.

    Dobry deň pani Laura..prosím o Božiu pomoc....môj problém je :časté bolesti hlavy, stupňujúca sa bolesť trvá celý deň, pocit už potom na zvracanie a časté vyprazdňovanie,pocit pálenia pod kožou na rukách stehnách líca pery...Ďakujem za pomoc Bože môj dobrý aj Vám , drahá pani Laura

  21. Slabšie mi trávi.

    Cítim napätie , tlak a pichanie v bruchu, pod rebrami a smerom k hrudi, slabšie mi trávi a cítim také nafúknuté brucho keď sa najem, mám zníženú chuť do jedla a cítim sa unavene a bez sily,tiež sa dosť potím a cítim nervozitu a podráždenie a rýchlo sa vyčerpám,tiež zle spávam a prehadzujem sa.Bože otecko prosím Ťa o prijatie liečby na môj problém.

  22. Nakazenie chrústom.

    Milá pani Laura . Asi pred dvomi mesiacmi ma bodol do prsta chrúst. Ako som sa dnes dočítala je to nejaká veľmi nebezpečná ploštica, ktorá roznáša chorobu zvanú americka Tripanosamiasis . Samozrejme, že keď som si o tom čítala článok ma Pánbožko upozorňoval zimomriavkami po celom tele, že je to presne ten chrúst čo ma bodol. Veľmi by som chcela vedieť či ma nenakazil, aby som náhodou neroznášala túto chorobu ďalej. Možno mesiac mám búšenia srdca a cítim sa naozaj nejak inak. Ľudia nakazený týmto chrustom majú zväčšené srdce a iné orgány následkom čoho umierajú. Ďakujem pekne za váš čas.S Pánom Bohom.

  23. Bolesti hlavy.

    Dobry den,pani Laura tak ako som spominala mam bolesti hlavy par dni su zvlasnte vkuse ako keby mi brnelo celou hlavou ,neviem sa na nic sustredit som z toho nervozna ,podrazdena na poobede k veceru ma bolia uz aj zuby proste je to cele cudne a hlavne ta nervozita okolo toho z toho.pred par dnami som vysla nachvilu von z mokrou hlavou ci je to z toho?posledne dve dni si aj precitam motlidbu na migrenu ,ale mam pocit ze to nestaci hoci bolest trocha ustupi.Vopred dakujem za okukolvek odpoved od nasho otecka skrze Vas.

  24. Stále sa opakujúce zápaly pohlavných orgánov.

    V poslednej dobe stále častejšie. Kvasinkové infekcie a podobne, gynekológ mi pomohol vždy len na chvíľu, veľmi prosím Boha o pomoc pri vyliečení tohto zdá sa nekonečného problému.

  25. Stále len plačem.

    Mam problem uz od detstva citim ako keby som bola prekliata stale len placem mam stresy a potia sa mi ruky moja rodina mi nepraje,podrobne vam to chcem opisat telefonicky.Dakujem.

  26. Zápal pľúc.

    Dobry den pani Laura, ide o mojho syna, ktory ma 4,5 roka a uz asi 4 krat zapal pluc, ktory tentokrat nereaguje na Antibiotika a neodznieva.. Dakujem. S pozdravom....

  27. Chcem požiadať o Božiu liečbu pre dlho sa opakujúce zdravotné problémy!

    Zdravím Vás , veľmi rád by som Vás chcel požiadať o Božiu liečbu pre dlho sa opakujúce zdravotné problémy!Často sa opakujúci zápal prostaty, pálenie až bolesť pohlavného údu pri močení , pichanie v podbružku!V minulosti som bol operovaný na ľavý semeník!V krátkej dobe Vás budem telefonický kontaktovať!S pozdravom a úctou...

  28. Od malička mám psoriázu.

    Dobrý večer,nechcem už večer otravovať ale našiel som vašu stránku úplne náhodne a úprimne sa teším s toho čo som si prečítal a že nie som sám čo vie o tom že Ježiš nebol boh ale len obyčajný človek .boh a stvoritel náš je úplne iná bytosť a nie je z nášho sveta .klobuk dole pred vami dávam a klaniam sa vám madam .na kolko mám sám problém zdravotný a trápim sa stým už od malička a nik mi stým nevie pomôcť tak sa vás spýtam či by ste mi prosím vás vedeli pomôcť s mojim problémom v mene pána boha ?od malička mám psoriázu a neviem pribrať a tiež rôzne alergie na jedlo :-/ a už som pochodil rôznych liečitelov a nik mi z nich nepomohol a lekarke nejdem lebo chémia nič spoločné s naším telom nemá.a zavolám vám zajtra madam lebo už je neskoro večer. tak prosím vás berte moje objednanie ako platne a dakujem pekne :-) ...

  29. Ponúknutá práca.

    Dostala som ponuku práce v MOBIS Gbeľany,je to výroba automobilovych dielov ,práca za pasom.Mám prijať ponuku,a či ju budem zvládať,alebo ponuku neprijať.ďakujem

  30. Syn nemá asi nadobličky.

    Chcela by som sa opýtať láskavého Pána Boha, či by sa dalo pomôcť môjmu synovi. Keď mal asi tri roky, lekári povedali, že buď nemá nadobličky, alebo ak ich aj má, tak mu nefungujú, netvoria potrebné hormóny. Lekári ho liečia liekmi, ktoré musí pravidelne užívať. Ak by bola možnosť vyliečiť chorobu alebo aspoň zmierniť negatívne účinky liekov, bola by som, ani sa nedá opísať ako, vďačná. Ďakujem.

  31. Naskytla sa mi príležitosť v podobe privatnej práce.

    Dobrý deň pani Laura včera večer som Vám posielala e-mail no zistila som, že Vám nebol doručený.Veľmi sa teším ,že môžete znovu pracovať,že ste načerpala síl a idete ďalej pomáhať ľuďom aj napriek všetkým ťažkostiam,ktoré ste prekonala.Ak môžem pani Laura,chcela by som Vás poprosiť o Božiu radu.Naskytla sa mi príležitosť v podobe privatnej práce v dvoch domácnostiach.Premýšľala som,či to mám zobrať,alebo nie.Keďže som doma už tri roky a chcela som trochu prispieť na domácnosť,tak som si povedala,že to skúsim.Jedna práca je na tri hodiny v týždni u 89 ročnej starenky idem nakúpiť trochu jej doma pomôžem a v tej druhej práci idem tiež len na pár hodín žehliť, trochu poupratovať som tam sama a tak mi to vyhovuje.Problém je ,ale v tom,že sa mi v posledných dňoch veľmi točí hlava necítim sa dobre a keď idem von neviem poriadne chodiť strácam rovnováhu.Musím trocha postáť a potom idem z jednej nohy na druhú presne ako kačica,toto má trápi už dlho,ale teraz to je dosť zlé nemôžem nikam ísť ani do tej práce.Včera mi bolo mizerne celý deň som bola v posteli dnes je to trochu lepšie.Hnevám sa sama na seba,že sa nemôžem dať do poriadku a keď sa aj trochu dám stále do toho niečo príde.Pani Laurika chcela by som poprosiť nášho làskavého pána Boha o radu prečo sa takto cítim a strácam rovnováhu pri chôdzi.Ďakujeme pánu Bohu za všetku pomoc,veď keby nebolo jeho,tak už dávno nechodíme po tejto zemi.Pani Laura Vám patrí tiež veľká vďaka za všetko.Pozdravujem Vás aj pána manžela. Prajem Vám pekný deň.

  32. Nedokážem sa sústrediť.

    Drahý Bože láskavý, mám problém s hlavou, cítim slabé sústredenie na čokoľvek čo robím, slabú koncentráciu a výpadky pamäte, cítim nepokoj vo svojom tele a ťažko sa mi rozmýšľa,nedokážem cítiť pocity ako štastie radosť a mám strach čo bude,

    cítim aj bolesti v hlave také ostré pichanie a hučí mi v ušiach,chaotické myšlienky.

    Bože otecko veľmi ťa prosím o pomoc.

  33. Objavili sa mi na lakťoch šupinky.

    Prajem dobrý deň pani Laura,

    chcem Vás veľmi poprosiť o liečbu, v 19, tnástich rokoch sa mi objavili na lakťoch šupinky a ja som nemala poňatia čo to je. Nikto to u nás v rodine nemal. Ja som stále nevedela čo to je, až časom som sa dozvedela, že je to za veľmi nepríjemné ochorenie, ktoré je dedičné.Liecim to masťami a beriem NEOTIGASON 25 Mg, zistila som, že to má aj môj syn.
    Velmi Vas chcem poprosiť o liečbu a ak sa to dá aj pre môjho syna, modlim sa k Pánu Bohu a prosim ho o uzdravenie. Velmi sa bojim, aby to nemali aj moje vnúčatká. Pani Laura vkladám do Vás všetku nádej na uzdravenie.

    S úctou a božím požehnaním sa obraciam na Vás, Ste moja posledná nádej.
    Zajtra Vám zavolám.

    S Božou láskou...

  34. Chcem späť svoje peniaze.

    zijem a pracujem v zahranici v Rakusku..otvorila som si kozmeticke Studio s jednou rAKUSACKOU ZIAL TO NEVYSLO:
    chcem to cele ukoncit :..a svoju vlozenu cast penazi naspät.

    Bola ste mi odporucena DOVERUJEM VAM ...

  35. Skrátená achilovka.

    Moje dieťa má skrátenú achilovku na pravej nohe a má ju sa aj menšiu,vlastne celá prava strana je skratena.Hrozi nám už tretia operácia a chcú mu lámať kosti čo je pre nás hrozné a nechceme to podstúpiť.

  36. Reumatoidná artritída.

    Všetko ma bolí pri pohybe.Svaly,kĺby,šľachy. Podľa lekárov je to reumatoidná artritída.Spočiatku mi opuchli len kĺby,no neskôr sa mi scvrkli aj svaly,a nevládzem sa obliecť,obuť.Opuchy už zmizli, no bolesti stále pokračujú vo svaloch,najmä na rukách. Prosím ak mi cez Vás MILOVANÝ OTEC dovolí k uzdraveniu,prosím o pomoc.

  37. Môj syn si chcel už párkrát zobrať život.

    Dobrý deň pani Laura veľmi pekne vas chcem a nášho Milujúceho Pána Boha poprosiť o pomoc pre môjho syna.Stručne napíšem môj syn si chcel už párkrát zobrať život nie je vôbec šťastný a ja mu neviem pomôcť.Veľmi by som bola šťastná keby som mu mohla ja nejako pomôcť.Ďakujem Pánu Bohu za to že mi dovolil to napísať velmi som to dlho odkladala ale už mám veľký strach a ten ma ničí psychycky .Ďakujem vam z celeho srdca za váš čas a ďakujem aj Pánu Bohu zato že vas máme a za jeho pomoc.Možno mi nebude dopriane pomoci ale aspoň skúsim.Prajem vám veľa zdravia a od Pána Boha silu bojovať proti zlu ste úžasná obdivujem vás ale zároveň aj ľutujem pretože to čo robíte pre ľudí to sa neda ani slovami opísať ešte raz ďakujem za pomoc pre môjho syna .Pozdravujem aj vášho pana manžela Vlada.

  38. Už dlhší čas premýšľam nad podnikaním popri mojom hlavnom zamestnaní.
    Dobrý deň P.Laura. po dlhšej dobe kloním hlavu dole a prosím Vás o pomoc. Už dlhší čas premýšľam nad podnikaním popri mojom hlavnom zamestnaní, nakoľko mam v mesiaci veľa dní voľna čo je škoda premárniť. Veľa som premýšľal a už je to nejaký čas čo ma sprevádzajú myšlienky z podnikaním v oblasti čistenia plôch vysokotlakým pristrojom vodou. premýšľam nad čistením podlách autoservisou,čistenie stien budov,ostranovanie grafitou z akéhokoľvek povrchu, čistenie odpadového potrubia tlakovou vodou atd v podstate všetko čo sa týka čistenia tlakovou vodou za účelom krajšieho vzhľadu a spokojnosti zákazníka. Možno je to moja chyba že som sa do tej myšlienky podnikania zahryzol tak že si už začínam namýšľať že by to mohol byť Pán Boh ktorý mi našepkáva za čo by som bol vdačný. nechcem zbytočne investovať do podnikania ak by sa mi nemalo dariť alebo by mi to Pán Boh nepožehnal aj na základe mojich doterajších duševných zlyhaní v minulosti. Podnikaním by som si chcel privyrobiť na kúpu pozemku a stavbu domčeku pre mňa a moju rodinu. Ak sa mi dariť nemá tak budem aspoň spokojný za poskytnutú odpoveď od Pána Božka. Sformulovanie otázky by som nechal na vás nakoľko vy viete najlepšie ako sa pýtať. Ak vás okradám o váš čas alebo je niekto kto má dôležitejšie problémy tak sa ospravedlnujem a môj problém dajte bokom. Dobre viem že su aj dôležitejšie veci a problémi ako moje imaginárne podnikanie. Vopred vám dakujem aj za prečítanie tohto mojho problému. Chcem aby ste vedeli že vás aj Vladka neskutočne zbožnujem. Obaja ste úžastný a ešte krajšie duše.

  39. Bolesti a problem z pravým kolenom zniceny mekiskus.

    Hroziaca osteotomia kolena a vymena kolenneho kĺbu. ☹

  40. Zlo v mojom živote.

    Drahá pani Laura ,píšem Vám znovu o tých mojich problémoch , myslela som že sa to stratí a bude konečne pokoj . Viete , robila som všetko možné i nemožné ,nebojím sa ,nemám strach , ved keby to tak bolo ,už by som si siahla na život . Vim , že také niečo sa nehovorí ani pomyslenie , bo to je hriech , že nemáme právo ukončiť sami svoj život ,len Pán Boh jediný môže . Viete je to také zákerné zlo , ktoré si myslí ,že môže všetko už som ho poslala do pekla ,povedala som mu že skončí ako prašný popol vo Vesmíre rozmetaný , že tá čierna smradlavá duša sa nevyhne Božiemu trestu a pôjde tam kde nikdy nechce byť. Povedala som že je vrah , ani Vám nejdem písať čo všetko robí , je to hnus , som celý človek boľavý ked zmizne z môjho života poviem Vám čo mi tá čierna duša robila , ale myslím si že je to ten ,ktorý ma chcel zabiť sekáčom na zemi ,ale Pán Boh mu to nedovolil zachránil ma aj som písala tento môj príbeh . Rozviedla som sa s ním lebo to bol ožran , psychopat a vrah tak on chodil a ubližoval mi aj s mojim biologickým. verím ,že Boh najdrahší spravý poriadky aj s týmto druhým trhanom a konečne budem mať pokoj od takých zlých duší . K Tebe sa obraciam najdrahší a jediný môj Bože a verím len Tebe , že sa postaráš o odstránenie z môjho života aj tohto druhého zloducha tej zatratenej čiernej duše, aby som sa mohla slobotne a šťastne modliť a konať to , čo som si predsavzala ., že už nikdy mi nebude ubližovať na celé moje telo a orgány môjho tela a môžem spokojne spať a nikto mi nebude dvýhať vankuš a nebude tam tá zlá energia kde spím . toľko toho zla robí tento duch , A ja verím len Tebe drahý Bože o jeho odpratanie z môjho života . Verím a nepochybujem ani chvílu Vdaka Tebe drahý Bože aj Vám moja drahá pani Laura . Ak by bolo treba vypísať všetko čo robí čo sa deje napíšem to.
    Milá a láskavá pani Laura,  rozhodla som sa predsa Vám takto zvlášť napísať  ,nechcela som to všetko vypisovať v mojej prosbe k Pánu Bohu  a Vám o odstránenie toho ducha z môjho života . Viete ubližuje mi na celé moje telo nohy si obvazujem plátnom namočeným do vody so šungitu ,je to niečo ako uhlie  ale je to liečivé namáčam si veľké staré košielky a obaľujem telo  aby som si takto pomohla  ráno ked vstávam musím najprv cvičiť s nohami chodidlami su to také bolesti ako keby som mala polámané  kosti na drobno a ked vstanem a postavím sa na nohy ako by mi podošvy praskali ako by tam boli bubliny a tie praskaju   chrbtica  ramená niekedy to neda ani nadýchnuť ale snažím sa aj cez tu bolesť a nik nevie ako trpím čo všetko mi ten zlý duch robi alebo ked chcem ísť na malu ako by som to mala zašité bolí to samozrajme a po chvílke už potom môžem urobiť potrebu  a to všetko aj moje organy ako plica srdce  pečen pankreas a ešte ked mám hrdlo zovrete a opuchnute  len udusiť   viete už ani nejdem viac písať lebo si môžete pomyslieť že si vymýšlam  ale poviem Vám neprajem to ani tomu največšiemu nepriateľovi .  Ešte aj hroznejšie bolesti mi robí  preto som sa už rozhodla požiadať Boha aj Vás  s veľkou uctou pokorou aj láskou  o odstránenie tohto ducha z môjho života .  Viete  ked sme sa rozviedli tak na sude prehlásil že ked ma nebude mať on tak žiadny iný . A ked zomrel chodil ku mne no ako nočná mora  hnus . Preto verím že je to on ktorý mi to spôsobuje  ved chodili spolu ku mne s mojím biologickým  ubližovať mi , toho Pán Boh spratal z môjho života a ostal teraz tento psychopat a ožran . Veľmi verím v Božiu aj Vašu pomoc drahá pani Laurinka  Mám Vás veľmi rada  taktiež veľmi ľubim najspravodlivejšieho Boha jediného. Božia láska nech Vás chráni  drahá Laura.