Ďakujem Ti OTECKO!

13.05.2020 01:21

Ďakujem Ti OTECKO!

Renča

Neviem ako začať s príbehom, ktorý je veľmi dlhý a poučný. Bola som mladá a pochabá. Stretla som muža mladého a žiarlivého. Ale vtedy mi to až tak nevadilo. Zobrali sme sa aj keď ja nie z lásky, ale z vypočítavosti. A to bol môj trest. Mala so už dcéru za slobodna, správal sa k nej veľmi 

milo. Ale časom sa všetko zmenilo. Bola som veľmi nešťastná, chýbala mi láska, bola som zlá na svoju dcéru. Časom sa nám narodila dcéra druhá milovaná, mala všetko čo si len priala a tá prvá sa iba prizerala. Bola som neskutočne zlá mama, nešťastná, prepracovaná. Mala som dve roboty a ešte som chodila aj do školy. Podvádzala som svojho muža, lebo ináč by som nevedela všetko prehltnúť. Bil ma, mlátil ako žito, kontroloval kde som bola ako to že som prišlo o 5 min. neskôr. Niekedy som mala pocit, že to nevydržím a niečo si spravím. Ale prišiel deň, keď ma zmlátil a ja som išla k doktorovi a na políciu. Verte mi, nikto mi nepomohol, ani lekár ani polícia. Musela som si pomôcť sama a to neskutočnou mojou agresiou, ktorú on nikdy nečakal. Povedala som si koniec a tak aj bolo. Ale to nebol koniec, bolo to ešte horšie, len ja som si myslela, že som sa ho zbavila. Ale on to spravil po svojom, začal obťažovať moju dcéru / mala 14 rokov/ a vyhrážať sa jej, že jej ublíži keď niečo povie. Ja neviem presne kedy to začalo, ale viem, že som bola v nemocnici po operácii a vtedy moja dcéra utiekla z domu. Ako je možné, že som si to nevšimla BOŽE môj milovaný, ona sa ho bála a ja som si nič nevšimla. Trvalo to asi 2 možno 3 roky kým som na to prišla. Raz som nemohla v noci zaspať a videla som, že v obývačke sa svieti. Podišla som k dverám a môj manžel bozkáva moju dcéru na brucho. Keď to moja dcéra videla, vtedy som došla na to, čo sa stalo a moja dcéra potrebovala moju podporu a vtedy stratila všetky zábrany a všetko mi povedala. Mami, keď si odišla do roboty vždy som musela urobiť, čo mi povedal. A verte mi bola to pravda pravdúca, lebo presne toto robil aj mne a ona nemohla vedieť čo mi robil. Bola to bolesť tá najväčšia v mojom živote, ale moja dcéra nechcela ísť na políciu. Tak som mu povedala, ešte raz to spravíš a ja pôjdem na políciu sama a len tak sa z toho nedostaneš. Ale on neprestal a tak som dcéru jedného dňa presvedčila, že sa musíme brániť, nesmieme to nechať len tak. Bolo to zdĺhavé a bolestivé a moja dcéra si prešla svoje a verte mi, bolí ma to doteraz, keď si na to spomeniem. Zavreli ho, ale aj pustili pre nedostatok dôkazov. Bol vo vyšetrovačke 8 mesiacov. No toto nekomentujem. Ja som bola na vine, bola to moja vina, že moja dcéra pocítila túto bolesť a neviem to vrátiť späť, iba môjho OTECKA milovaného som prosila, aby mi odpustil moje hriechy a aby ma miloval. Moja dcéra sa vydala, neviem či je šťastná, ale prajem jej v živote len to najlepšie a milujem ju. Nech sa bude diať čokoľvek, vždy budem nablízku, aby som jej pomohla. Ale aby nám neunikla podstata tohto príbehu. Keď môjho muža zavreli umierala som dušou aj ja. Bolo mi zle, nemohla som spať, dýchať, mala som taký tlkot srdca, že som skoro odpadla. Moje životné orgány boli na nule. Nevedela som sa zmieriť s takýmto životom a bolesťou. Každý mi hovoril, že všetko je to len tvoja vina, aspoň som si to tak myslela, cítila. Nevedela som čo so sebou a potom som došla na to, že si musím niekoho nájsť aby som zabudla / to sa nedá / ale aspoň trošku lásky milovanej. Jedného večera som išla na počítač a niečo som hľadala a zrazu ma napadlo idem na pokec ešte som si tam nikdy s nikým nepísala, tak to skúsim hoci som vedela, že tam chodia chorí ľudia. BOŽE môj milovaný ďakujem Ti, že si ma tam poslal, našla som tam svojho partnera, lásku, šťastie. Bývame spolu už 8 rokov a stále ho milujem. Rovnako mám pri sebe muža, ktorý mi povie milujem ťa každý deň 5 krát a viem, že to myslí úprimne. Prešli sme si všeličo / po zdravotnej stránke/, ale milovať sa budeme veľmi dlho, viem to. Tebe môj milovaný Otecko chcem poďakovať za všetku trpezlivosť, ktorou si mi dával najavo, že objavím v sebe lásku k Tebe tú najväčšiu, aká sa dá pociťovať. Milujem Ťa a nikdy a nikto to zmeniť nemôže. Ďakujem pani Laure a Vladimírovi za obetavú lásku k Tebe milovaný OTECKO, ktorú prenáša na nás všetkých  zdravým rozumom jej ľudskosti. Toto bol môj príbeh, ktorý ma naučil vážiť si lásku človeka k človeku. Môjmu bývalému som odpustila. Musela som. Robil to preto, aby mi ublížil, lebo som ho nemilovala TAK AKO ON MŇA, ale to sa nedalo. Bože môj prosím Ťa odpusti všetky moje hriechy. Ďakujem tvoja verná.