Dlhoročný dusivý kašeľ.

27.12.2012 00:38

Dlhoročný dusivý kašeľ.

Navštívila ma raz žena z Piešťan, ktorá dlhé roky trpela ťažkým kašľom. Povedala mi: kašeľ sa mi čoraz viac zhoršuje. Kašlem už 3 roky a v poslednej dobe pri záchvate kašľa až vraciam. Pani Laura ak mi pomôžete bude to zázrak, lebo lekári a ani liečitelia ktorých som mnohých pochodila,nikto z nich mi nepomohol. Hovorila, že začala kašľať od doby keď sa vrátila zo Saudskej Arábie, kde bola pred uvedenými 3 rokmi na návšteve u svojej dcéry a vnúčat. Usúdila, že pravdepodobne tam sa nakazila nejakým zvláštnym cudzokrajným vírusom alebo baktériou. Preto jej lekári ani nikto iný nevedel pomôcť tuzemskými antibiotikami a ani inými liečivami od liečiteľov. Ja som od Boha pre ňu prijala liečebnú procedúru ako aj príčinu jej ťažkého kašľa, ktorá spočívala v tom, že skutočne sa nakazila nejakou cudzorodou baktériou, ktorá jej koluje v krvi a spôsobila krvný zápal. Tento zápal sa jej usadil v pľúcach a spôsoboval uvedené problémy. Liečebná procedúra spočívala v každodennom užívaní určitých druhov korenín, byliniek, cesnaku a iného. Pre zložitosť liečby nebudem uvádzať podrobnosti ani dávkovanie. Asi po mesiaci mi zavolala a oznámila mi: pani Laura zázrak sa stal, 3 roky som kašľala a po 3 týždňoch Božej liečby som kašľať úplne prestala. Nekonečná vďaka Bohu aj vám za pomoc!