Duchovia - priľahanie.

11.05.2020 04:47

Duchovia - priľahanie.

MAREK | 5.08.2015

Zhruba asi od 12 tích rokov neviem presne, začal som pociťovať na sebe hlavne keď som šiel spať taký zvláštny pocit ako keď sa vám robí na tele "husia koža", bolo to zvláštne nakoľko som to predtým nikdy nezažil. Keď som ležal, cítil som ako keby mi niekto sadol na nohy no v zapätí som to cítil v oblasti hornej polovici tela bolo to ozaj nepríjemné. Niekedy to bolo cítiť slabšie no niekedy sa to nedalo vydržať bol to doslova extrém. Raz alebo dvakrát som sa zobudil, ústa som mal otvorené a nevedel som povedať ani pol slova, ani pohnúť som sa nedokázal, brat odo mňa ležal asi pol metra snažil som sa ho buchnúť po nohe aby sa zobudil no nedokázal som to nevydal som zo seba ani hlások..Bolo obdobie keď to trvalo aj 5 mesiacov a skoro každý deň. Nevedel som čo mám robiť dostával som rôzne rady od ľudí. Dokonca bol u nás aj farár, ktorý mal vysvätiť byt či čo, no keď som došiel domov a šiel večer spať teraz neviem presne či už v ten deň, ale viem, že na druhý deň som to začal pociťovať znova. Samozrejme že som sa večer pomodlil a prosil o pomoc no pomoc neprišla, nevedel som prečo...ale teraz už viem, o pomoc som prosil toho nesprávneho. Nedávno som pociťoval opäť to " priľahanie ", no už som prosil o pomoc toho správneho a jediného Pána Boha a musím povedať, že mi pomohol. Ďakujem Ti pane Bože za to, že mi pomáhaš a aj Vám pani Laura že ste vytvorili tak užasnú stránku na ktorej som sa toľko vecí dozvedel o ktorých som nemal ani šajnu. Ste veľmi statočná, odvážna a výnimočná žena! Nech Vás Pán Boh ochraňuje. 
Marek Mihók

 

Komentáre:

  1. Kvetena | 8.08.2015

    Tak s týmto súhlasím, naša drahá Laura vytvorila úžasné stránky, áno je to výnimočná statočná čestná, odvážna a silná žena, ktorej patrí veľká poklona a hlboké ďakujem. Pán Boh ju ochraňuj na jej ceste s ťažkým poslaním na tejto skazenej Zemi. Ľudia jej závidia, nenávidia a čo takto sa vžiť do jej poslania? Ako by ste sa cítili na jej mieste? Každý dostane to, čo zaslúži.

  2. Zuzana | 11.08.2015

    Moja kamarátka mi často rozprávala, že ju chodí niekto alebo niečo priľahovať. Len z rozprávania som mala hrôzu. Nemohla sa ani pohnúť, kričala na mamu o pomoc no to si len myslela, lebo nevydala ani hlások, mala pocit akoby jej niekto zobral prikrývku a chcel ju ňou udusiť. Nevedela ako sa brániť. Niekto poradil, že treba prekrížiť prsty na nohách, no keď ležíte v kŕči a nemožete sa pohnúť, tak ani neprekrížite prsty. Ja som sa tu dočítala, že treba poprosiť Otecka o pomoc. Som vďačná, že som sa to tu dočítala, lebo sa mi to zišlo. Jednú noc krásne spím, snívam o manželovi no zrazu sa začne premieňať na niekoho iného tak poviem nech ide preč a nato som cítila ako ma niečo dusí a videla som len ten hnusný satanský pohľad ako sa na mňa škerí a v duchu som len povedala Pane Bože pomôž mi a bolo to preč. Poďakovala som Oteckovi za pomoc. Bola som šťastná, že to bolo také rýchle a Pánbožko mi pomohol. Vďaka veľká patrí aj pani Laure nášmu poslednému prorokovi,ktorá si všetky rady od Pánbožka nenecháva pre seba a podelí sa s nami. Zato si zaslúži podporu od každého z vás milí čitatelia, lebo ste si už určite overili sami na sebe ako pomáhajú všeky rady a modlitby. Nehanbite sa a vystúpte z radu a poďakujte jej a nášmu láskavému Oteckovi, ktorý mal doteraz stále strpenie s ľudstvom, no dajte si otázku: dokedy sa bude ešte dívať na tak prehnitý svet??? Však on stvoril raj!!!