Duševnú svoju spravodlivosť ako pomstu nazvanú nes do Božích spravodlivých rúk.

21.02.2021 18:59

Duševnú svoju spravodlivosť ako pomstu nazvanú nes do Božích spravodlivých rúk.

21.02.2021
Každú zradu od svojich najlepších priateľov a blízkych príbuzných, odošli svojou dušou priamosťou jej cesty do spravodlivej náruče k Bohu a nikdy netrestaj vinnosť iných ty sám v úlohe spravodlivého sudcu, nakoľko tvoja pozemská spravodlivosť sa bude volať duševná pomsta, čo môže tvoju dušu do karmickej tiahy nabratej hriechom svojim dostať. Súd spravodlivý vždy prenechaj Bohu svojemu, ktorého všemocná sila dokáže trestom Božím zraziť na kolená každého tvojeho nepriateľa, bez karmického tvojeho zaťaženia nadelenosťou žiadnou byť samosudcom voči svojim nepriateľom. Láska dokáže zahubiť všetko zlo, ktoré na tvoje duševné vnútro útočí svojou silou a nikdy ťa nesmie pokoriť do duševnej prehry nad svojim životom ani premeniť tvoje zmýšľanie do hnevu a zloby voči všetkým, hoc aj voči tebe nevinným ľuďom. Ku duševnej spokojnosti každej duše bude treba naplniť do každého dňa cítenosť lásky pestovanej v svojom duševnom vnútri ku všetkým tým ktorých máš rád, vynechajúc každého nepriateľa, ktorý tvoju dušu svojou zradou a zášťou hlboko sklamal bez akéhokoľvek svojeho voči tvojej duši ospravedlnenia a cítenej ľútosti. Keď tú lásku ktorú vo svojom duševnom vnútri nosíš, odosielaj vždy len ku správnym dušiam ktoré si jej dotykovosť zaslúžia a ocenia odovzdanosťou svojej lásky k tvojej duši, odmenou za tvoje duševné dobro. Staň duša do celého svojeho žitia odvahou a nebojácnosťou k životným problémom, z ktorých vždy dokážeš vystúpiť s pomocou Božou skorým ich vyriešením. Spoj do každého dňa svoju dušu so svojim Bohom v úprimných prosbách o pomoc a záchranu vo všetkých trápeniach a časom cítiť budeš, ako sa postupne s pomocou Božou odstraňujú vyriešenosťou ich nečakanou. Do bolesti usadenej v tvojej duši nedovoľ príchod žiadnej zloby jej premenou voči svojemu životu a celému svetu, lebo jej dotyk ťa nadobro pohltí a tvoju duševnú dobrotu utopí. Dokáž svojou dušou po celý svoj pozemský život aj v najväčších trápeniach bojovať proti zlobe celého sveta svojou láskou a dobrotou duše každým dňom, hoc nebude to ľahké, ale duša tvoja zachránená od karmického zaťaženia a Bohom na poslednom súde omilostená a odmenená Božou láskou, získanosťou dobrého miesta v blízkosti láskavého Božieho Svetla bude. Začni už dnešným dňom pochovávať skryté zlo z hlbín svojej duše a premieňaj jeho ničivosť do lásky cítenej do všetkých duší, ktoré si jej dotyk zaslúžia. Odhoď hnev svoj na svojeho nepriateľa a nauč sa na jeho zášť a zradu zabudnúť navždy, stratenosťou svojou z jeho pohľadu falošného. Dokáž Božiu túto odovzdanú radu v svojom živote napĺňať a ver tomu, že tvoj Boh bude mať tvoju dušu rád a neustále každý vykročený tvoj duševný krok bude do celého ďalšieho tvojeho existenčného bytia ochraňovať. Amen.

 

Komentáre:

  1. Júlia T. | 24.02.2021
    Krásne a výstižne slová. Je to čistá pravda. Nikdy netreba brať do svojich rúk spravodlivosť ani nenávidieť. Odpustiť, ísť ďalej a poprosiť Boha, aby sa o to postaral. Ľahšie a krajšie sa žije. Lásku treba rozdávať iba tým, ktorí si to zaslúžia. Ďakujeme ti Bože za tieto slová a pravdu. Ľúbim ťa otecko nebeský a ďakujem za všetko, hlavne za maličkosti. Ochraňuj p. Lauriku a jej manžela.

  2. Marek | 23.02.2021
    Láskavý Môj Pán BOH ďakujem Ti za tieto slová odoslané pre nás. V tomto Tvojom BOŽOM kréde som sa aj ja celkom našiel a zamýšľam sa nad sebou. Ďakujem Ti Pane, že mám takú skvelú možnosť a napraviť môžem svoj život. Zo srdca Ti ďakujem Otecko Nebeský. Ďakujem aj Vám pani Laura za prijatie tohto kréda.

  3. Ľubo | 23.02.2021
    Ďakujem Ti Bože za tieto vzácne slová. Každé krédo, ktoré nám pošleš má v sebe úžasnú silu a pravdu. Bolo by super keby sa nimi riadil celý tento svet. Ľudia by boli k sebe milší a dávali by si pozor na zlé skutky ktoré činia iným a neuvedomujú si, že tým vlastne škodia aj samy sebe. Viem, že napĺňať všetky Tvoje Božie rady je tá najsprávnejšia cesta počas celého života aj keď je to niekedy veľmi ťažké.

  4. Renata R. | 23.02.2021
    Bože môj láskavý teraz a navždy odovzdávam svoj hnev a nechcem cítiť už nič podobné. Neviem či sa to takto dá myslím že nie ale budem sa snažiť aby som tieto pocity odosielala rýchlosťou svetla tam odkiaľ prišli. Neviem niekedy cítim hnev keď sedím za volantom a potom sa smejem sama na sebe aká som hlúpa že sa nechám takto vytočiť ale stáva sa. V poslednej dobe som viac sama pre sebe a teraz vidím že všetko čo sa deje nieje až také zlé niekdy si užívam celý deň len tak sama pre seba a našla som v tom krásne splynutie s tebou BOŽE a tvojou láskou. Meditácia mi pomáha byť kľudnejšou. Som len trochu prchká ale veľa si ma naučil. Ja som už iný človek a k tomu by som povedala veľké Ďakujem. Bože vložil si do môjho tela lásku, pokoj, pokoru a ja s touto obdarovanosťou budem rozdávať všetko to čo si Ty sám vytvoril a viem že aj ten hnev časom pominie. P. Laura ďakujem Vám.

  5. Eva | 22.02.2021
    Ďakujeme Ti Otče Bože za ďalšie poučne krédo, za slova, ktorými sa ku nám prihováraš, zároveň nás učíš, ako mame správne žiť a vnímať dôležité veci v živote. Láska je ten najvzácnejší a najkrajší dar, ktorý si nám na tento svet dal, a preto si ju pestujme v našich srdciach najlepšie, ako vieme. Zrada najbližších veľmi boli ale aj táto bolesť a akékoľvek trápenie v živote sa dá prekonať s Tvojou Božiu pomocou. Láska je ta najväčšia zbraň s ktorou môžme poraziť všetko zlo. Otecko Nebesky ďakujeme Ti za Tvoju pomoc a lásku, s ktorou nás všetkých zahŕňaš. Ľúbime Ta Bože. Milá pani Laura ďakujeme Vám za prijatie a odovzdania tohto kréda. S láskou Eva a Dominika

  6. Kristína | 22.02.2021
    Bože, ďakujem Ti pekne za tento odkaz. Každé Tvoje Krédo odoslané cez tvojho Božieho proroka Pani Lauru v sebe nesie veľkú pravdu a učia nás byť lepšími ľudmi. Každá veta v sebe nesie veľkú silu a pomoc. Ked si ich čitam vždy ma naplnia novou nádejou a silou, kráčať ďalej v tomto živote. Viem že robím veľa chýb a prosím ťa Bože odpusť mi. Ďakujem Ti Pekne za každú modlitbu, odkaz a radu ktorú nám posielaš a pomáhaš nám. Ľúbim Ťa, Verím Ti a Dôverujem Ti Bože. A aj Vám Pani Laura veľmi pekne ďakujem za to že aj v tejto ťažkej situácií, od Pána Boha primáte odkazy, vkladáte ich na túto stránku a pomáhate ľudom ktorý to potrebujú. Pan Boh ochraňuj Vás aj Vášho pána manžela.

  7. Erika | 22.02.2021
    Ďakujem za Tvoje Božie krédo.Mám sa stále čo učiť.Aby sme boli spokojní v duši,musíme žiť podľa Božích postulátov a kréd.A mať lásku v duši.Ľubim Ťa Bože a ďakujem .

  8. Ľudmila | 22.02.2021
    Ďakujem Pánu Bohu za ďalšie Božie krédo, ktoré ma pre nás všetkých veľký význam, ako správne žiť hoci niekdy je to veľmi ťažké.,aby sme si nesťažovali karmu.Doba je zlá a ľudia sú čoraz horší musíme sa vždy postaviť proti zlú tou najsilnejšou zbraňou, ako je láska. A máme tú príklad páni Lauru, ktorá dostáva toľko zlá za pomoc a oná odosiela lásku všetkým, tu vidno Božiu silu a neskutočnu dobrotu človeka .Ďakujem páni Laura za odovzdanie tohoto kreda máme ďalšiu pravdivú informáciu ako máme správne žiť .S láskou Ľudmila.

  9. Gitka | 22.02.2021
    Láskavý môj dobrotivý Otče Bože, chcem sa Ti zo srdca vrúcne poďakovať za nesmierne vzácne a veľmi poučné Božie krédo. Ďakujem našej vzácnej a drahej pani Laure za prijatie a odovzdanie tohoto kréda. Ďakujem Ti Bože za Tvoju lásku a pomoc, učíš nás kráčať správnou cestou a odovzdať všetko do Tvojich Božích rúk. Ty sa dobrotivý Bože o nás postaráš a všetko zariadiš. Milujem Ťa Bože nadovšetko a navždy budem. S láskou Gitka

  10. daniela | 22.02.2021
    Ďakujem Bože láskavý za Tvoje slová, kiežby som ich čítala skôr. Ale sú pre mňa teraz cestou a odpoveďou na veľa otázok . Prosím, veď ma vždy tou spravnou cestou. Amen
    Laurinka ďakujeme

  11. Marika | 22.02.2021
    Ďakujem láskavy otecko za krédo plne lásky a upozornenia, ďakujem ze nás stále vedies tím správnym smerom a ukazujes cestu po ktorej mame kráčať si naša jediná láska. Odpust nám prosím naše chriechy prosím. Daj nám silu otecko nás. Ďakujem pani Laura za vášu obetavu prácu.

  12. Lucia | 22.02.2021
    Ďakujem za krásne slová. Znamenajú pre mňa veľmi veľa. Cítim ich silu, Božiu silu s ktorou sa stávam silnejšia. Sú pre mňa momentálne balzamom na dušu. Ďakujem ti otecko môj. Ľúbim ťa. Ďakujem pani Laura. S láskou Lucia

  13. Katarína | 22.02.2021
    Krásne vysvetlené, každá veta má hlboký zmysel a význam. Treba si tento text prečítať aj viackrát, aby sme si uvedomili, čo nám chce p. Boh prostredníctvom p. Laury odkázať. Otče Bože ďakujem a prosím, aby som dokázala takto postupovať podľa tvojho odporúčania, lebo niekedy je to veľmi veľmi ťažké, lebo stretneme takých ľudí, alebo dostaneme sa do takých situácií, že zlyháme. A práve, aby sme nezlyhali aj na toto nás upozorňuje toto posolstvo, no a nezlyháme, keď naše srdce bude vyžarovať lásku a pochopenie s Bohom v našom srdci. Ďakujem. Stoj pri mne pane Bože.

  14. Júlia.L | 21.02.2021
    Otče Bože Láskavý Ďakujem veľmi pekne láskou z mojej duše a z celého srdca za prevzacne Tvoje Božie Kréda sú viac ako prevzacne pre moju dušu lebo sa tu mám čo učiť a cesta duševnej púte na tejto zemi nie je ľahká pasce a nástrahy sú všade a len Ty Láskavý Boh priamo z Tvojej Náruče posielaš pomoc a pripominaš kde nerobiť chyby ....je to nesmierne dôležité všetko správne vnímať a oslobodzovat sa od všetkého zla čo nás prepadá. Ľúbim Ťa Láskavý Môj Bože Najdrahší Ďakujem viac ako tisíc krát za Tvoju Prevzacnu Božiu Školu na tejto prehnitej zemi .Milá p.Laura Ďakujem Vám krásne za prevzatie Božieho odkazu .Amen

  15. Andrea | 21.02.2021
    Ďakujeme otecko za veľmi poučné slová ktoré si nám odovzdal cez pani Lauru. Je v nich obrovský kus pravdy a zároveň to je niekedy tak ťažké napĺňať. Obzvlášť ked nás sklamali tí najbližší naša rodina a nestretavat sa s nimi je náročnejšie ako nestretnut viac dávneho priateľa ktorý nás zradil. Veľa si ma už naučil ako sa riadiť intuíciou pocitom keď som pri niekom a necítim od neho úprimnosť treba sa chrániť a utekať od takých co najďalej a nestretavat sa. Vždy som si myslela ze je to len môj problém, keď mi niekto vadí a nesedí ze ja sa s tým musím naučiť nejako vysporiadať a chyba je vo mne a pritom to tak nie je... To ty k nám nasepkavas a radis cez naše pocity že to nie je dobrý človek a mame si dať pozor. Ďakujem za tvoju ochranu a lásku.

  16. Dana | 21.02.2021
    Bože láskavý dobrý ďakujem. Ďakujem za Tvoje krédo za milujúcu lásku pomoc, za Tvoj dotyk. Milujem Ťa.

Pridať komentár