Bola som prekliata šéfovou ženou aj s manželom.

21.03.2015 17:37

Bola som prekliata šéfovou ženou aj s manželom.

Lucia | 21.03.2015

Pred pár rokmi som bola ešte prekliata. Bola som z tých, ktorí veria v Pána Boha, Stvoriteľa, ale nemodlila som sa a neďakovala som každý deň za všetko čo mám Pánu Bohu. 

Vtedy ešte s priateľom sme šli pracovať do Grécka. Tam na nás čakala pani Goszka, kuchárka a šéfova žena aj s manželom, barmanom a šéfom Grigorim. Mala som ich veľmi rada. Všetko sme sa rýchlo naučili. Ja robiť šaláty a priateľ robil mäso a spoločne sme pripravovali malé grécke špeciality, predtým ako sa dávali na panvicu a opekali a už ako placky podávali. Keď som mohla pomohla som aj pani Goszke. Prišla mi priateľská do doby, kým jej manžel, ktorý si rád vypil, pred manželkou nevyzdvihol, aký je môj priateľ šťastný, že ja viem dobre variť a ešte som aj krásna. Odvtedy nebola rada, keď jej deti boli v mojej blízkosti, i keď oni sa nemali s kým hrať a boli také zlaté, ja som ich ľúbila. A celkovo, vzniklo napätie, ktoré vyústilo až do jej kriku na mňa a priateľ musel sám po 12 hodinách mazať olej dole z plechových dosiek na opekanie, ktoré ťahali vzduch a boli riadne špinavé po celom dni a robili sme každý deň 13 hodín. Oni dvaja si tiež predtým veľmi rozumeli, obidvaja Poliaci. Manžel pani Goszky po hádzaní vecí, raz hodil víno v plastikovom obale smerom do kuchyne a tak som ostala mokrá počas robenia šalátov a priateľ mu oznámil, že odchádzame, pretože nebude čakať kým hodí na svoju ženu televízor. Odišli sme. Konflikt medzi mnou a priateľom nastával kvôli jeho mamke, ktorá ma ohovárala, že jej leziem na nervy a vystupovala negatívne voči mne a jemu sa zastal mami, jasné. Ale konflikty sa stupňovali po Grécku. Prešli sme Nový Zéland, Austráliu, kde bolo ťažké nájsť si  prácu a hádali sme sa, často. V Anglicku sa dostal medzi Angličanov, ktorí robili skladby ako napríklad, Daj tú dýku do vnútra, čo som vtedy nevedela a zrobilo sa mi pár červených bodiek na tvári. S mamou sme vtedy častejšie volali a odporučila mi pani Lauriku, že aj Ľubo sa vyliečil z rakoviny a ona nemohla už pomaly chodiť a mali jej meniť kĺb, no navštívila láskavú pani Lauriku, dostala recept od pani Lauriky a pila v istom pomere kari s vodou. A navštívila pani Lauriku znova, lebo nedobre tam niečo zrobila, nepila tak často ako mala, lebo bola v práci, alebo také niečo a prenieslo sa jej to na vaječníky. Keď bola na návšteve, pani Laurika jej predpovedala, už unavená, že po 50 stretne dobrého muža a na živote sa jej už uľaví, veľa si už odtrpela. Čo sa už naplnilo. A ja som navštívila pani Lauriku s tým, že máme s manželom problémy, i keď som pôvodne chcela sa objednať kvôli zčervenaniu tváre kvôli bodkám červeným na tvári, no srdce mi povedalo, že dôležitejší je konflikt medzi mnou a manželom. V tom čase som pozerala aj také tie filmy o exorcizme a také a môj strach rástol. Pokazila sa mi vŕtačka v ruke, vybuchlo svetlo na robenie fotiek, čo sa len tak nestáva podľa učiteľa fotografie. A necítila som sa dobre doma. Mala som veľké ťažkosti nájsť si prácu s manželom. Niekedy ma proste z ničoho nič manžel znervóznil a pripomenula som si ako mi ublížil predtým. Dokonca na fotke, ktorú sme si vyrábali sa objavila staršia pani, ktorá tam vôbec nebola. To doteraz nechápem. Môj brat mal veľké finančné problémy a tak bez peňazí takmer som sa ocitla na Slovensku, pomôcť mu, aby si mohol zobrať jeden kredit a ním zaplatiť druhý.  Musela som tam podpísať niečo ohľadom bytu. A naskytla sa možnosť ísť k pani Laurike a prijali ma na veľkú noc. Tiež sme zablúdili po ceste trošku. Čakali sme dlhšie, lebo rodičia sa prišli pýtať o pomoc pre svoju dcérku, ktorá sa dala na zlé a pani Laurika jej pomáhala, keď som dobre pochopila. Keď som pani Lauriku uvidela, bola veľmi unavená. Nič som sa nepýtala. Povedala mi, že mám kliatbu, mám povedať mená a mne tak blúdila hlavou tá pani Goszka, ale ozaj som nevedela a tak som povedala viac mien, hocikoho. Proste kto by ma mohol prekliať? Ťažká otázka. Vyšlo to na pani Goszku, ktorá nás nemala v láske ku koncu nášho pobytu u nich a ešte nejakých ľudí, asi tých čo tam pracovali z Poľska, ale to neviem, nepamätám si ich mená a je mi to jedno. Nech sa im darí. Neprajem im nič zlé. Dostala som informáciu, že sa nemám brať v kostole, lebo Pán Boh žehná len tam, kde je láska. Čo som samozrejme naplnila a pobrali sme sa na úrade. A pán Boh nám už požehnal Bianku, náš najmilovanejší, už aj kope. Ešte mi bolo povedané, že mi nemá byť ľúto peňazí. O čo sa snažím. Obrovská vďaka Ti Pane Bože, za záchranu mojej psychiky, ktorá bola v hroznom stave, otrasnom a láskavej pani Laurike, že ma tak ochotne prijala, našli si na mňa čas s pánom Vladkom, keď mi to vyhovovalo vzhľadom na môj stav. Dostala som modlitbu a ako činiť obrady a Pán Boh mi pritom pomáhal a chránil ma, môj manžel bol veľmi proti tomu, nepodporil ma, ozaj, čo je škoda, lebo podľa všetkého je stále prekliaty a ja verím, že nie som. Síce si so mnou nazbieral ihličky, ale nemodlil sa. Je to veľká škoda a modlím sa za neho. Jeho zloba a celej jeho rodiny a ich vplyv na neho je veľký, no ja verím, že modlitba k Pánu Bohu za neho ho vedie už správnym smerom a raz mi dá za pravdu, že láskavá pani Laurika je tu na zem vyslaná od nášho najdrahšieho Pána Boha na našu záchranu a pochopí, prečo ju tak ľúbim aj s celou mojou rodinou. Môj manžel ma neznervózňuje a keď sa modlím modlitbu za manželstvo, Pán Boh posiela toľko lásky k môjmu manželovi, že viac, ako očakávam a on mi ju dáva, v to verím. Lebo to vidím na vlastné oči. S takou vierou s akou sa modlím a s takou láskou, akou si Pána Boha zastanem, s takou mi pomáha, ako nám to odkázala pani Laurika cez krásnu stránku, tak to je presne. A Pán Boh mi pomáha a poslal mi aj recept na vitamíny, čo mi chýbajú, aby Bianka bola zdravá a aby som nemala infekciu, lebo som oslabená, moja imunita je a pomáha mi už aj s tými bodkami na tvári a liečia sa pomaličky, bez tabletiek, či lasera. Trošku to poštípe chvíľku a niekedy ani nie a moja tvár sa hojí. Ocko môj najmilší, chcem Ti zo srdca poďakovať, lebo viem, že i keď mi nikto neveril, že pani Laurika je Tvoj prorok a boli aj ku mne zlí, Ty si bol vždy pri mne a nemusela som sa nikdy ničoho báť. A i keď som postretávala zvláštnych ľudí a autá mi zastavovali a muži ma volali si do nich sadnúť a niekto na mňa proste skričal z ničoho nič z auta a niekto za mnou dokonca behal a niekto do mňa dačo po nemecky rozprával nahnevane z ničoho nič na ulici alebo v obchode, taký zvláštny pán, tak ty si stál pri mne a vždy a aj takto som to mohla pocítiť, že ma miluješ a že si ma nedáš a i keď sme nemohli mať Bianku dlhšie, pár mesiacov, požehnal si nám potom, ako mi to aj pani Laurika cez Mirka odkázala, že si ma už muž váži a napísala mi, že za to, že Ťa úprimne milujem, manžel Ťa našiel. Prepáč Pane Bože, prosím, za to, že je taký tvrdohlavý, vieš moja mama verím, že o Tebe nikdy nepochybovala a tá jeho pochybuje príliš a láska ku svetu jej veľmi chýba, prosím pomôž tej duši môjho manžela a pomôž mu tiež z neho sňať kliatbu, kliatby... Nech už je doma len láska, ako keď sa k Tebe pomodlím a Ty mi zošleš jej toľko, že sa mi ani nesnívalo. Ďakujem Ti za pani Lauriku a jej láskavé srdce, nikto koho poznám sa jej samozrejme nevyrovná. Milujem Ťa Otecko, za všetko vďačím Tebe. A ďakujem pánovi Vladkovi a Tvojim bojovníkom s láskou v srdci. S láskou Lucia