Problém vo vzťahu deti k nám rodičom.

12.04.2015 21:38

Kde je problém vo vzťahu deti k nám - rodičom?

Oľga

Dobrý deň pani Laura. Na vašej stránke som každý deň a zároveň by som sa Vám chcela  poďakovať za krásne modlitby. Písala som vám začiatkom júna o vzájomnej neznášanlivosti mojich deti. Božia odpoveď bola, že jedno z mojich detí je prekliate. Neviem, ktoré z nich, ale asi z môjho pohľadu pôjde o najstaršiu dcéru Kvetoslavu. Hovorila som jej o tom a ona tiež potvrdila, že to môže byť ona. Väčšinou roka je v Taliansku na zbere jabĺk a to od marca až do konca novembra, s menšími prestávkami /týždennými/. Moju dušu to veľmi trápi a som z toho veľmi nešťastná. Neviem, kde som urobila chybu vo výchove detí. Mám 4 deti - každé má inú povahu . A veľmi sa neznášajú.

 Ale je tu aj veľká ťažoba na mojej duši -  a správanie sa mojich deti ku mne. Jedine dcéra Kvetoslava - s ňou mám najlepší vzťah, každý deň sme v kontakte -hoci pracuje v Taliansku. Druhá dcéra Oľga sa vydala pred 4 rokmi býva mimo mňa s manželom a 2 deťmi. Už od začiatku nebol medzi nami dobrý vzťah. Vždy všetko muselo byť tak ako  to povedala ona, mali sme s ňou problémy s výchovou /pokúsila sa otráviť liekmi atď./. Keď sa vydala, málo k nám chodila, nástojila na tom, aby sme my rodičia chodili k nim, ak chceme vidieť vnúčatá, lebo sme s manželom dôchodcovia a máme lacnejšie cestovanie. Pritom každý rok sú na dovolenke v zahraničí, cez prázdniny každý víkend v Maďarsku , ale vraj peniaze na benzín k nám nemajú. Vlastnia 3 autá, a pritom trvajú na tom, ak ich chceme vidieť máme prísť my k nim. Ani nám nezavolá, vraj máme volať my im atď. Ja som k nim cestovala autobusom  - cesta mi trvala 3,5 hodiny. Dcéra  ma brala na vedomie, ale zať ani si ma nevšímal. Po čase, keď som videla ich nezáujem, prestala som tam chodiť aj ja, lebo som sa tam zle cítila. Od augusta sa nám ani neozvala.

   Syn Ľuboš - ten má veľmi sklamal /počas štúdii a aj po ukončení školy boli s ním problémy/. Oženil sa v roku 2011, býva neďalekom nás na sídlisku, ale ani ten nezavolá ani nás nepríde navštíviť. Pritom pred svadbou - s manželkou chodil asi 8 rokov - môžem povedať, že boli u nás každý deň. No po svadbe sa to zmenilo, nevolajú, ani k nám nechodia. Manžel im volá, prečo k nám občas neprídu - synova odpoveď je, že nemá čas. Pritom od svadby spolu s manželkou sú doma a nepracujú. Neprídu ani na naše narodeniny alebo meniny. 

     Neviem, kde som zrobila chybu, vždy som túžila, aby moje deti sa mali radi, spolu sa navštevovali , aby sme sa u nás všetci stretávali - ale je to všetko inak. Nenávidia sa , ani nenavštevujú nás - rodičov.

    Rada by som k vám prišla, ale cesta z môjho bydliska k vám je autobusom dlhá a neviem, kde by som tam mohla prespať, ak by som spoj nestihla naspäť. Mám aj problémy s chrbticou -bolia ma kríže a na budúci týždeň začínam procedúry. Pani Laura, ak sa dá pomôžte mi a napíšte, kde je problém vo vzťahu deti k nám - rodičom. Ďakujem pekne.

 

Božia odpoveď: 

Duševná tvoja cítená dostaná bolesť zo žialenosti nad zlobou vlastných detí sa stáva skutočne opodstatnená, keď Boh tvoje všetky výchovné praktiky zná a nesie súhlasnosť nad každou jednou z nich, keď tvoja duša pre svoje všetky deti od samého prvopočiatku každého jedného z nich životného nádychu, objatosťou svojej láskavej materinskej náruče kŕmila ich duše nevinné nepoznanosťou toho citu, ktorý sa láska nazýva do každého ich prežitého na zemi dňa, čo v Božom pohľade nie je pre tvoju ubolenú dušu ani tá najmenšia vina v tom ukázanom výslednom obraze tvojeho pohľadu, keď nevďakom a neláskou k obom rodičom odovzdávajú to, čo ich dušiam podľa Božích zákonov neprináleží a láskavá ty moja duša, neviň dušu svoju ani dušu dobrého manžela z toho, ako ste zle svoje všetky deti vychovali, lebo Boh videl oboch vaše úprimné rodičovské snahy, od ktorých náplne budete obaja láskaví rodičia v Božom kráľovstve po svojej telesnej smrti blahoslavení a za odovzdanosť vašej lásky k svojim deťom úprimnej a čistej Bohom láskavým odmenení a za nedodržiavanie Božích prikázaní zlobou tvojich detí, pre ktoré ani náhodou cti otca a matku svoju neplatí budú spravodlivosťou Božou oni dušami potrestaní životnými prichádzajúcimi úskaliami, cez dotykovosť stretu ktorých, bude ich náraz pre všetky životným poučením, lebo až touto cestou nárazu dokážu precitnúť a opýtať sa sami pred svojim duševným vnútrom prečo je to tak, za čo ich osud života tak trestá. No zatiaľ náraz od života pre tvoje deti ešte neprišiel ale v spravodlivosti Božej zavíta pre každé jedno tvoje nepolepšiteľné dieťa určite. Do láskavej tejto otázky odoslal odpoveď samotný Boh cez duševný príjem svojej Laury. Amen.