Kráľovná zemskej sily zanášajúca dotyk svojej liečivosti zvaná bazalka do celej nervovej sústavy.

08.06.2018 17:29

Kráľovná zemskej sily zanášajúca dotyk svojej liečivosti zvaná bazalka do celej nervovej sústavy.

31.05.2017  

Korunovácia bazalkovej nesmiernej liečivostnej sily vládne v svojej neprekonateľnej moci v presile liečivých účinkov takých, že okrem blahodárneho pôsobenia na všetky tráviace orgány odnáša všetok stres z vašeho tela vyživením celej nervovej sústavy v spojitosti s nesmiernym posilňovaním všetkých srdečných činností, do ktorých spadá náprava nesprávnej tepovej frekvencie, očista aort od škodlivých usadenín a správna funkčnosť všetkých srdcových svalov o ktorých zdravú funkčnosť sa dokáže veľmi spoľahlivo a účinne dlhodobo postarať táto bylinka nazvaná bazalka v ktorej obsahovom zložení sa nachádza veľmi silné liečivo posilňujúce a ozdravujúce každé srdce vrátane celej nervovej sústavy. Začať bude treba bazalkové liečivo v tej dobe prijímať, keď nadmiera vašeho každodenného stresu bude naberať na tak silných obrátkach, od cítiteľnosti ktorých ničivostnej sily poškodzujúcej všetky centrálne nervy celej vašej nervovej sústavy cítiť budete neustály duševný nepokoj, napätosť, silný aj neoprávnený hnev na čokoľvek a kohokoľvek, začnete mať problémy so snením, tak v tomto varujúcom vašim telom období bude dobre začať čo najskôr liečiť svoje celé telo kým nebude neskoro a nebude vaša celá nervová sústava tak silno predráždená, že môže nastať až trvalá poškodenosť vašeho srdca. Začať bude treba v presilení celej nervovej sústavy vypiť do každého dňa dva krát po pol litra bazalkového odvaru, ktorý bude potrebné dobou dvoch celých mesiacov piť každým jedným dňom. Do litra studenej vody dostať bude treba 4 balíky sušenej bazalky a nechať variť dve celé minúty. Zakryté ponechať vylúhovať do celej noci a do ďalšieho dňa nápoj cez sitko precediť a na dve denné rovnaké objemom liečivé dávky rozdeliť. Oslabenosť a nefunkčnosť celej nervovej sústavy dostávať bude liečivostnou silou bazalky nesmiernu posilnenosť jej vyživením, čoho výsledkom dokážu vaše duše cítiť kľud a pokoj aj v tých najťažších životných situáciách, dôsledkom ktorých by ste ako zdraví jedinci len ťažko fungovali bez prijatého bazalkového liečiva z vašej rastlinnej flóry. Do Božej tejto liečivej receptúry vašim dušiam Boh láskavý toto slovo odoslal cez duševný príjem svojej Laury. Amen.

 

poznámka: jeden balík bazalky musí vážiť 10 gramov

Prajem vám všetkým milí čitatelia veľa dobrého zdravia a duševnej spokojnosti, Božím požehnaním tejto liečivej receptúry odoslanej z láskavej náruče našeho milostivého Pána Boha. S láskou Laura

 

Komentáre:

  1. Julia L. | 13.06.2018
    Láskavy Môj Bože veľmi pekne láskou Ti z celého srdiečka Ďakujem za pripomienkovanie kedy máme a akú liečbu brať .Bazalku som už úžívala ,liečivko bolo fantastické cítila som nekonečnú posilu na tele ,oživenie nervovej sústavy a poriadne .Bez božích receptíkov by som nedokázala tak fungovať nikdy .Vďaka Tebe Láskavy Môj Bože je môj telesný domček zdravý a funkčný .Ďakujem Ti Láskavy Môj Bože za Tvoju milovanú Lauru ktorá nám všetko láskou odovzdáva z Tvojej Milovanej Náruče .Milujem Ťa Láskavy Môj Bože a veľmi pekne ďakujem za tú najvzácnejšiu starostlivosť o naše duše .S láskou Júlia

  2. Gabriela a Jozef | 11.06.2018
    Laskavy Pane Boze, velka vdaka za tuto liecebnu recepturu. Vdaka aj Vam mila pani Laura za vsetko. Pozdravujeme Vas i Vasho manzela.

  3. Erika Ď. | 10.06.2018
    Láskavý Bože ďakujem ,že stále na Nás myslíš a posielaš vzácne rady,kúry.Že Nás miluješ.Aj Vám pani Laura za to ako sa usilovne a obetavo staráte o túto Božiu stránku.A pri tom ešte máte veľmi veľa práce.Milujem Ťa Bože .A ďakujem za všetko.

  4. Viera S. | 08.06.2018
    Ďakujem Pane za ďalší liečivý recept. Som šťastná, že môžem čítať tieto riadky. Vrelá vďaka za zverejnenie,pani Laura, ste obdivuhodná žena. Nech Vám aj Vášmu manželovi Pán Boh žehná naďalej.

  5. Ďakujem Ti Bože za najvzácnejšiu starostlivosť
    Julia L. | 10.06.2017

    Láskou z mojej duše Veľke Ďakujem Bože za najvzácnejšiu starostlivosť pre naše duše ,za tvoju láskavosť Bože pre nás tu na zemi len Veľke Ďakujem .Bože len Ty liečiš a riešiš a Tvoje Božie liečivka sú najvzácnejšie .Ďakujem Ti Bože za najvzácnejšiu dušu Tvojej Laury cez ktorú nás liečiš .Veľké Ďakujem je len máličko čo pre nás robíš .Ďakujem Vám pani Laura za vašu láskavosť,obetu ,ochotu čo pre nás robíte .Lákavý Môj Bože ochraňuj a opatruj nám prosím ťa našu vzácnu Lauru .

  6. Vrelá vďaka Ti Pane Bože...
    Janulienka | 07.06.2017

    za ďalšiu Tvoju Božiu receptúru. V minulosti som absolvovala podobnú kúru s oreganom, ktorá mi veľmi pomohla na moje problémy. V tejto dobe užívam pšeničné otruby, tak dúfam, že ako pani Júlia, tak aj ja môžem užívať popri otrubách aj liečbu s bazalkou. Posielam krásny pozdrav do Dvorníkov, aj veľké poďakovanie.

    Laura reaguje:

    Môžete pani Janka popri otrubách užívať bazalkový odvar. Veľa šťastia a dobrého zdravia Vám prajem z napĺňania týchto Božích liečivých receptúr.

    Janulienka reaguje:

    Z celého srdiečka Vám veľmi pekne ďakujem pani Laurinka, veľmi si vážime všetko čo pre nás robíte, ste náš najcennejší poklad. Ďakujeme Pánu Bohu za to, že Vás máme.

  7. Vrelá vďaka
    Renata R. | 06.06.2017

    Ďakujem milovaný Otecko veľmi Ťa ľúbim, milujem .Stále sa o nás staráš s láskou a trpezlivosťou ďakujem milovaný môj Otecko. P. Laura veľmi pekne ďakujem za tento recept na naše srdiečko a za Vašu lásku k nám všetkým vrelá vďaka milujem Vás pánboh zaplať.

  8. Ďakujem!
    Dana K. | 05.06.2017

    Ďakujem Ti môj dobrý Bože za tento liečivý recept...aj Vám láskavá pani Laura ďakujem.....
    ...Boh nech žehná Vás aj Vášho manžela.
    Lúbim Ťa Bože môj!

  9. Ďakujeme Ti Pane Bože
    Dominika Č. | 05.06.2017

    Ďakujem Ti pane Bože za tuto receptúru, ktorú si nám poslal. Veľmi ju teraz potrebujem pre moju nervovu sústavu a pre pokoj na duši. Ďalšia liečba ktorá prišla v tú správnu chvíľu. Vsetky opísané symptomy sedia. V poslednej dobe ma pichalo často pri srdci a boleli ma žily, každá maličkosť ma rozčúli. Viem že to neni vždy so mnou ľahké a len vďaka Tvojej pomoci žijem a idem nejak ďalej.
    Ďakujeme Vám pani Laura za odovzdanie receptúri za Vašu starostlivosť o nás všetkých.Srdečná vďaka.

  10. LÁSKAVÝ BOŽE ĎAKUJEM
    Peter B. | 05.06.2017

    Ďakujem Ti láskavý Bože a aj Tvojej dcére pani Laure za odovzdanie ďalšej skvelej liečby. Bez takýchto liečob by sa mnohý z nás veľmi trápili...

  11. Ďakujem
    silvia | 05.06.2017

    Ďakujem Ti Bože Otče za túto rastlinku a vysvetlenie aké má liečivé účinky na na naše telo.
    Som zakaždým v nemom úžase aký Si veľkolepý a milosrdný k našim dušiam.Kiežby to všetci takto pociťovali.Ďakujem vám pani Laura za zverejnenie tejto Božej rady a želám vám aj manželovi všetko dobre,nech vás náš milostivý Pán Boh ochraňuje a požehnáva.

  12. Poďakovanie
    Gabika | 04.06.2017

    Milovaný BOH môj, ďakujem za túto liečbu pre naše telá, ty vieš ako veľmi ju potrebujem. Milujem Ťa Bože z celého srdca.
    Ďakujem aj Vám pani Laura aj Vám pán Vladimír, ste úžasný ľudia.

  13. Vďaka Ti Bože láskavý
    Peter K. | 03.06.2017

    Milovaný môj Bože jediný ďakujem Ti s celého srdca za tento prevzácny recept pre naše nervové sústavy a naše srdiečka.
    Len ty jediný vidíš aké to máme mnohý ťažké a ako potrebujeme Tvoju láskavú Božiu pomoc a liečby od Teba drahý Bože dané a požehnané. Aj ja cítim, že som veľmi vyčerpaný a preto Ti nekonečne ďakujem za tento prevzácny recept, ktorý si nám odoslal cez našu láskavú pani Lauru.
    Milujem Ťa Boh môj jediný a vždy budem a nikdy sa Ťa nevzdám.
    Pani Laura ďakujeme aj Vám za prijatie tejto prevzácnej liečivej kúry od Pána Boha a nech Vás aj pána Vladimíra ochraňuje a požehnáva Náš láskavý a dobrotivý Boh.

  14. Poďakovanie
    Júlia P. | 03.06.2017

    Ďakujem krásne za túto liečbu láskavému Pánu Bohu a aj pani Laure za odovzdanie.
    Presne som sa v popise našla a veľmi sa teším, že sme dostali takúto kúru, pretože nám to viacerým veľmi pomôže. Pre mňa osobne je to neskutočná pomoc a radosť, že Pánbožko vyrieši jednu z vecí, čo ma najviac kole.
    Smiem sa ešte opýtať, že či môžem k liečbe na kolená a k otrubám pridať aj túto liečbu? Pôvodne som chcela začať užívať ešte aj Tea Tree olej proti komárom, ale neviem, či by to už nebolo veľa. Pozdravujem Vás do Dvorníkov a prajem len to dobré.

    Laura reaguje:

    Áno, popritom čo užívate môžete aplikovať aj liečbu bazalkou.

    Júlia Planková reaguje:

    Ďakujem pekne za odpoveď :)

  15. Srdecná vdaka
    Andrea | 02.06.2017

    Láskavý pane Boze, dakujeme z celého srdca za dalsiu radu a pomoc, tak ako aj pani Laure za vsetko, co pre nás stále robí.
    Dakujem

  16. Veľké ďakujem
    Miriam | 02.06.2017

    Najdrahší Bože Otče, zo srdca ďakujem za tieto neoceniteľné rady na uchovanie dobrého zdravia, ktoré prichádzajú vždy v pravý čas. Vám, pani Laura, zo srdca ďakujem, že ich pre nás neúnavne prijímate a zverejňujete. Ak by som smela, mám len jednu otázku, či môžem bazalku užívať aj popri dennom pití ľubovníkového čaju.
    Ešte raz ďakujem a pozdravujem pána Vlada. Boh Vám žehnaj!

    Božia odpoveď:
    Zosilňované budú liečivé účinky v naviazanom ich spoločnom pití u každej jednej bylinky. Do bazalkového odvaru môže dostať duša tvoja aj súčasne pitie ľubovníkového čaju. Amen.

    Miriam reaguje:

    Z celého srdca ďakujem, Bože Otče, aj Vám, pani Laura.

  17. Poďakovanie
    Zuzana | 01.06.2017

    Otecko Nebeský Ty vieš všetko. Vieš aká je moja nervová sústava preťažená ,cítim bolesti pri srdci, stres z každej strany. Jednoducho som KaO... A Ty zas si poslal v pravý čas potrebný recept pre moje oslabené telo. Ďakujem Otecko a prosím o požehnanie pre nášho proroka a jej pomocníka. Srdečná vďaka pani Laura za odovzdanie liečby.

  18. Ďakujem milovaný Bože Otče
    Elena | 01.06.2017

    Milovaný Otče Bože zo srdca Ti ďakujem za Tvoju Božiu záhradu na tejto zemi, kde si nám všetko daroval, kde všetko a vo všetkom je vložená Tvoja Božia láska, dokonalosť, požehnanie. Ďakujem za prevzácne liečby, dary, všetko . Len s Tvojim Božím požehnaním pocítime Tvoj Boží zázrak. Ďakujem za Tvoje dieťa Lauru a prosím Ťa o ochranu, požehnanie , silu každý okamih ťažkej duševnej pozemské cesty života aj Vladkovi. Milujem Ťa Bože Otče vždy, navždy.
    Ďakujem pani Laura za všetko, čo pre nás robíte.
    S láskou

  19. Veľká vďaka
    Margita | 01.06.2017

    Pane Bože ďakujem Ti za všetko , čo si pre mňa urobil, za ďaľšiu receptúru. Vám pani Laura a Vladimír za Váš čas, energiu, za každé odovzdané slovo od nášho OTECKA a s priliehajúcim obrázkom. Úžasné veľmi sa vždy poteším, že nám BOH poslal proroka, ktorý v tejto ťažkej dobe je ochotný plniť BOŽIU VôĽU.
    Pane Bože, milujem ŤA a vždy budem.
    Ak je to možné chcem sa spýtať môžem aj ja užívať bazalku, keď užívam ocot a pšeničné otruby.
    S láskou a vďakou Margita

    Laura reaguje:

    Milá Margitka. Následne po požití octu a pšeničných otrúb môžete vypiť prvú dávku bazalky a navečer ďalšiu.

    Margita reaguje:

    Srdečná vďaka za odpoveď.
    Požehnaný večer
    S láskou Margita

  20. Poďakovanie
    Ingrid | 31.05.2017

    Ďakujeme drahý Bože a drahá pani Laura.

  21. Veľká vďaka
    Jana | 31.05.2017

    Drahý Bože,ďakujem za vzácnu liečbu pre naše zdravie. Myslím,že svet v ktorom žijeme a útrapy ktoré v ňom prežívame každým dňom prekonávame len vďaka tvojej Božej pomoci. Táto liečba prišla do slova,ako blesk z jasného neba.Prišla presne od teba Bože a prišla nám mnohým v pravej chvíli.Mne osobne určite.Ty jediný vieš a vidíš čo a kedy potrebujeme. Vďaka Vám drahá Laura za odovzdanie.Drahý Bože opatruj Nás všetkých .Milujem ťa a ďakujem za všetko.

  22. Vďaka
    Ľuboš | 31.05.2017

    Vďaka Bože že môžem čítať Tvoje rady a odkazy z tejto stránky. Všetko sú to pre mňa vzácnosti a veľká pomoc. Veľká vďaka Laura za všetky nespočetné prijaté Božie odkazy a rady.

  23. Milovanému Stvoriteľovi
    kvetena | 31.05.2017

    Najdrahší Všemohúci Bože, len Tebe patrí to najväčšie podakovanie Bohu jedinému za všetky liečivá ktoré nám posielaš cez duševný príjem našej láskavej Laurinky, Za každé liečivo som Ti veľmi vdačná a žehnám láskou každé jedno liečivo ktoré užívam . Bezhranične ťa ľúbim najdrahší Nebeský Otecko , si najdôležitejší v mojom živote , ľúbim aj našu drahú a láskavú Laurinku aj s jej manželom , ktorý pre nás toľko robia , vážim si a ctím si ich . Chráň ich drahý Bože , aby im nikto nemohol ublížiť , Teba ,najdrahší Bože ľúbim a ľúbiť budem , až na veky vekov s láskou kvetena

  24. NEKONEČNÁ VĎAKA
    Lukáš | 31.05.2017

    Ahoj pane Bože a drahá pani Laura. Nemôžem si pomôcť, ale cítim sa ako keby si mi pane Bože dával presne receptúry, ktoré práve potrebujem. Len Ty vidíš že znova zle spávam bolieva ma srdce, nevládzem, a každá činnosť ma privádza do zúfalstva a nepokoja a nervozity. Preto Otče Bože som tak veľmi vďačný za tieto receptúry bez ktorých si myslím by som tu už nemohol žiť. Odpusť mi pane Bože všetko zlé čo som napáchal v tomto a v minulých životoch a pomôž mi prosím Ťa byť dobrou dušou, spokojnou a zdravou kde budem môcť tento pokoj a lásku šíriť aj ostatných ľuďom. Otče Bože láskavý ľúbime Ťa a ďakujeme za všetky božie receptúry, božie kréda, za to ako sa o nás s láskou staráš, opatruješ nás a ochraňuješ . Otče Bože , prosíme Ťa nikdy naše duše neopusť. Pozdravujeme Vás pani Laura a ďakujeme pánu Bohu, že Vás máme a že nám vždy receptúry odovzdáte. ĎAKUJEME PANE BOŽE ZA VŠETKO! S láskou Lukáš a mama.

  25. Obrovská vďaka
    Gitka | 31.05.2017

    Láskavý a dobrotivý Otče Bože, posielám Ti do nebíčka OBROVSKÉ POĎAKOVANIE za túto vzácnú a liečivú receptúru na pomoc pre moju preťaženú nervovú sústavu a tiež tráviace problémy. Otče Bože nesmierne si vážim Tvojej pomoci, ktorú nám posieláš a budem Ti za ňu každý deň ďakovať a vrúcne Ťa prosiť o požehnanie liečivého účinku tejto pomoci. Ďakujem našej Laurinke za duševný príjem tejto pomoci a že nám ju s láskou odovzdala. Otče Bože prosím Ťa ochraňuj Laurinku a jej manžela Vladka od všetkého zlého a žehnaj im každý deň života. Ľúbim Ťa Otče Bože a duša moja celý život len Teba jediného chváliť, velebiť, milovať a oslavovať bude až do konca mojho pozemského života. S láskou Gitka

Pridať komentár