Márne hľadanie útechy.

10.02.2018 10:59

Márne hľadanie útechy.

Ivana | 10.02.2018
Vlastne neviem ani ako zacat. Bola som mlade 21 rocne dievca ked som necakane otehotnela. Aj napriek situacii sme sa na dietatko s priatelom velmi tesili. Bohuzial som v 3.mesiaci potratila. Velmi dlho ma to trapilo tak som sa rozhodla ze si vyhladam niekoho s kym by som sa mohla o svojom smutku porozpravat. Isla som za panom Fararom v nasom meste. Velmi mi bolo do placu pri rozhovore a povedala som mu, ze len dufam,ze moje nenarodene dietatko je v nebicku a ze sa ma dobre. Odpoved pana Farara ma strasne sokovala a zranila. Povedal mi,ze moje nenarodene dietatko nikdy neuvidi tvar Boziu pretoze nebolo pokrstene. Odisla som s placom a povedala som si,ze ked moje nenarodene dietatko, ktore este nestihlo spachat ziadny hriech,nemoze vidiet tvar boziu len preto,ze nebolo pokrstene, tak ja teda takehoto nespravodliveho Boha vobec nepotrebujem. Velmi som vtedy koli jednej vete hlupeho knaza na Pana Boha zanevrela, no cestu k nemu som si za par rokov znovu nasla.