Modlitba k Bohu na kŕčové žily.

19.02.2015 10:51

Modlitba k Bohu na kŕčové žily.

Bože staň sa svojou láskou k duši mojej záchrancom ciev mojich nôh, ktoré sa stali svojim zúžením zastavovateľmi krvi, ktorá sa do dolných ich častí nemôže dostať a stratou jej sa tieto nohy nedokrvením ukazujú modrasté a kŕčovými žilami posiate. Svojou láskou najväčšou dušou k Tebe cítenou Ťa Bože s pokorou vrúcne o Tvoju pomoc cievam mojich dolných končatín pýtam, lebo som presvedčená, že jedine Ty sám na celom svete dokážeš skrz svoju všemohúcnosť silu mojim cievam opäť dostať navrátenú ich rozšírením, čo sa bude ukazovať zlepšeným prietokom krvi až do ich najspodnejšej časti s následnou stratou modrastej farby a kŕčových žíl. Staň sa Bože Ty sám lekárom tela môjho, ktoré sa trápi silou nedokrvenia dolných končatín a stáva sa zo dňa na deň viac ich slabosťou ukazované. Dostaň každej cieve každej mojej nohy rozšírenie skrz svoju všemohúcnosť a touto Tvojou pomocou sa navždy odnesie trápenie chorobou, ktoré Ti s pokorou duše predkladám svojou prosbou. Len Teba Bože celý svoj život odmeňovať svojou láskou najväčšou dušou cítenou každý deň budem a duša moja sa ceste Tvojich Božích prikázaní ani okamihom svojho žitia smeru ich neodkloní. Len Teba Bože svoj celý život velebiť a milovať duša moja bude a slová láskavých modlitieb denne do Tvojej blízkosti odosielať bude. Amen.