Modlitba k Bohu na zbavenie zloby duše.

16.01.2016 10:33

Modlitba k Bohu na zbavenie zloby duše.

Bože staň sa svojou láskou k duši mojej ochrancom jej sily, keď sa stávam silou zla smerovaná do zloby duše, ktorá sa ukazuje záhubou jej dobroty strácaním sa smerom do nenávisti a hnevu, ktorý sa stáva častejšie cítený jej hĺbkou ako láska k životu. Touto prosbou sa staň záchrancom dobroty duše mojej, ktorá sa z jej hĺbky začala vytrácať silou hnevu, ktorého sa zbaviť bez Tvojej pomoci nedokážem. Svetla toľko svojeho duši mojej pošli, koľko dobroty jej sa zatienilo silou zla smerovaním cítenia nesprávnych myšlienok, ktoré sú mi vnášané ako mne vlastné silou klamu odoslaného zlými silami a cítim Bože, že sú mi cudzie. Keď sa Bože zľutuješ nad bolesťou, ktorú cítim touto falšou zla duši mojej posielanou zlobou, stanem sa Tvojou pomocou oslobodená od zákerných zlých myšlienok, ktorými sa Tvojej láske vzďaľujem. Stanem sa Bože silou vyslyšania tejto prosby navždy oslobodená zloby svojej duše, ktorá sa bolesťou ukazuje dusením zlých myšlienok, ktoré sa stávajú príčinou zloby ktorá ma celkom ovládla do svojej moci. Amen. 

 

Komentáre:

  1. Erika | 16.01.2016

    Vďaka Bože za modlitbu. Jedine Boh Nám dáva tieto modlitby, nikde inde ich nenájdeme, sú na tejto krásnej stránke. Priamo od Boha. Strážme si ho v srdiečkach.

  2. Silvia | 16.01.2016

    Ďakujem ti Bože Otče za túto krásnu modlitbu. Prišla ako na zavolanie. Veľa krát som cítila, že tie myšlienky čo mi víria hlavou nie sú moje, že to len zlo ma pokúša. Ale ja som Ti Bože stále v myšlienkach povedala že to nie sú moje. Vždy vieš s čím bojujeme a ďakujem za tvoju pomoc. S láskou Silvia

  3. Maťa | 17.01.2016

    Ďakujem Ti Ocinko môj Nebeský za túto modlitbičku. Ďakujem Ti za všetko, čo pre mňa robíš, za to, že si stále pri mne, a pomáhaš mi. Ľúbim Ťa nadovšetko.

  4. Elena | 20.01.2016

    Ďakujem Otecko Nebeský Boh náš jediný za krásnu modlitbu ktorú veľmi potrebujeme. Ďakujem aj pani Laure že ju sem uverejnila. Veľká vďaka.