Modlitba k Bohu od utrpenia v sklamanej láske.

31.05.2018 10:15

Modlitba k Bohu od utrpenia v sklamanej láske.

Bože láskou duše svojej sa k Tebe slovami tejto prosby utiekam o pomoc, ktorou si pýtam Tvoju Božiu silu duši mojej, keď sa trápi sklamanou láskou, ktorou sa silná bolesť do jej hĺbky vkráda každý deň. Do tohto trápenia ktoré sa bremenom mojej duše stalo, sním ťarchu jeho zo života môjho navždy láskou svojou k duši mojej a spáľ svetlom jeho lúčov každý okamih spomienky, ktorý páli dušu moju silnou bolesťou stratenej lásky. Do každého dňa Ťa prosím o silu Tvoju, ktorou bolesti duše mojej sa stanú slabým utrpením, do sily ktorého sa žiaľ duši mojej ukazovať viac nebude. Bráň dušu moju pred každým smútkom štítom svojej ochrany, ktorého sa žiadna bolesť duši mojej nepriblíži. Bože len Ty dokážeš svojou všemohúcnosťou silu tejto bolesti zastaviť navždy. Ľúbim Ťa a do Tvojej vďaky za pomoc duši mojej ubolenej denne slová lásky do Tvojej blízkosti odosielať vždy budem. Amen.

 

Komentáre:

  1. Julia L. | 03.06.2018
    Láskavy Môj Bože veľmi pekne vďačne ďakujem z celého môjho srdca za prekrásnu modlitbu pre naše duše .Pane Bože Ty Sám vidíš ako ľudia choro žijú aké partnerské vzťahy sú medzi ľuďmi na tejto hriešnej zemi .Štastný život vo zväzku je len z Božej náruče požehnaný .Milujem Ťa Láskavy Môj Bože a veľmi pekne z celého srdiečka ďakujem za všetko čo ma učíš z Tvojej Božej Náruče Tej Najvzácnejšiej .Milá p.Laura veľmi pekne z celého sdiečka Vám ďakujem za vašu obetu ,lásku k nám hriešnikom .

  2. Daniela | 31.05.2018
    Ďakujem Ti láskavý Bože za túto pre mňa veľmi potrebnú modlitbu..Prosím Ťa vrúcne o jej vyslyšanie, aby som sa viac už netrápila a mohla naplniť Tvoj odkaz. Milujem Ťa môj Bože

Pridať komentár