Modlitba k Bohu proti bolesti nohy v dôsledku koronárnemu zúženiu ciev.

30.04.2018 12:09

Modlitba k Bohu proti bolesti nohy v dôsledku koronárnemu zúženiu ciev.

Bože slovom tejto modlitby Ťa dušou svojou láskavo o Tvoju pomoc prosím, ktorú pýtam pre svoju boľavú ľavú nohu ktorej zúžené cievy sa stali príčinou silných jej bolestí. Stop láskavý Bože silou svojej všemohúcnosti silu každej cítenej bolesti tejto nohy a všetky jej cievy stiahnuté do zúženia zastavuj tomuto nezdravému postupu do vedenej premeny ich rozšírenia aké dostali keď boli zdravé a neporušené. Staň sa Bože Ty sám lekárom môjho tela, lebo som presvedčená, že jedine Ty sám na celom svete dokážeš stopiť tieto bolesti mojej nohy do nulovej podoby vyslyšaním slov tejto prosby. Len Tebe Bože svoju vďaku odosielať do nebeských výšin každý deň budem za vyslyšanie slov tejto mojej vrúcnej prosby a Tvojim Božím prikázaniam sa nikdy ceste ich smeru svojou dušou neodkloním lebo verím, že Tvojou láskou k mojej duši poslanou skrz túto pomoc sa navždy zastavia nepríjemné bolesti ľavej nohy. Len Teba Bože celý svoj život velebiť a milovať duša moja bude. Slovom tejto modlitby do vyslyšania jej sa dôverou v Tvoju pomoc nikdy Bože neodkloním. Amen.

 

Komentáre:

  1. Julia L. | 01.05.2018
    Láskavy Môj Bože z celého srdiečka Ti Ďakujem za liečivú modlitbičku pre naše telesné domčeky .ĎAKUJEM Ti za starostlivosť z láskavej náruče k našim dušiam .

  2. Helena Š. | 30.04.2018
    Láskavý Bože,z celého srdca ďakujem za túto modlitbu,ktorá prišla od teba ako na zavolanie.Uz nejaký čas ma presne bolia žily v ľavej nohe.Ďakujem ti za túto modlitbu a za všetko,čo pre mňa robíš aj keď to máš so mnou ťažké,ja viem...

Pridať komentár