Modlitba k Bohu proti smútku za partnerom po rozchode.

25.01.2015 01:52

Modlitba k Bohu proti smútku za partnerom po rozchode.

Keď Bože Tvoju láskavú pomoc dušou svojou touto chvíľou pýtam, žiadam Ťa najskôr o to odpustenie, ktoré Tvojej blízkosti veľkosťou tej zobudenej lásky z hĺbky mojej duše pýtam, ktorej odozvu som doteraz cítiť ako veľkosť duševnej sily potrebnú nedokázala, keď to, čo ako prejav lásky k Tebe som považovala, bolo iba slaboduché a prázdne myslenie moje duševné o Tvojej nekonečnej sile a viere v Tvoju preveľkú moc, čo tienila som nesprávnym svojim duševným postojom k cítenosti tej pravej viery v Teba. Do láskavej Tvojej Božej milosrdnej pomoci dostávam odoslanie mojej duševnej bolesti láskavý Bože, keď ten, do koho som túžobné nádeje svojej lásky vkladala, stať sa pre mňa musí zabudnutým idolom navždy, tieňom jasu zhasínajúcej hviezdy prichádzajúcim novým dňom, lebo Tvojou vôľou dobrý Bože šťastie moje budúce chrániť chceš do každého dňa, čo sa nesie bolestným mojim zobudením duše do lásky k Tebe späť navrátenej, ktorej silu nedokáže ohňom živelnosti spáliť žiadny plamienok pripútanosti mojej duše k ničomu, čo pozemskými túžbami duše ľudí k Tvojej láske navždy vzďaľuje, lebo keď tieto prosebné moje slová láskavý Bože vyslyšíš a horiace ohne bôľu duševného smútku v mojej duši navždy zahasíš, tak ver tomu, že to, čo do vďaky za Tvoju milosrdnú pomoc odosielať dušou svojou každý deň budem, bude tok riavy neutíchajúcej mojej lásky k Tebe odosielaný pohladením mojim duševným každý deň. Amen.