Modlitba k Bohu za Božiu ochranu mojej duše a celej rodiny pred nebezpečenstvom v deň splnu.

06.11.2023 14:41

V deň splnu sa chrániť slovom tejto Bohom poslanej ochrannej modlitby proti zlu treba. Môžete sa ju pomodliť pár dní pred splnom a aj po splne, lebo zlo v splne mesiaca nepôsobí na duše ľudí len v daný deň dátumu splnu ale aj niekoľko dní pred ním a po ňom.

 

Modlitba k Bohu za Božiu ochranu mojej duše a celej rodiny pred nebezpečenstvom v deň splnu.

Staň sa Bože Ty sám skrz svoju všemohúcnosť strážcom duše mojej aj celej mojej rodiny, keď sa dnešný deň obávam skrz cítené nešťastie nebezpečného dňa splnu o našu bezpečnosť v dôsledku pôsobenia temného zla, kedy satan bude svoju moc najsilnejším hnevom ku mne ukazovať, lebo sa duša moja Božej pomoci s dôverou do boja proti nemu priblížila. Bože Otče môj láskavý, vrúcne Ťa prosim, pošli v tento deň našim dušiam silnú Božiu ochranu svoju a nedopusť aby sa zlom spôsobilo nešťastie niekomu z nás. Svojou dôverou sa Bože k Tebe utiekam, lebo lásku ktorú k Tebe do každého dňa duša moja cíti, nedokáže zastaviť žiadne zlo a nikto z ľudí okolo mňa. Amen.

 

Komentáre:

  1. Andrea | 27.03.2024
    Táto modlitba nám veľmi pomáha modlíme sa ju spolu so synom v období splnu a vždy pomôže. Vtedy spíme nerušene. Keď náhodou zabudneme vždy sa budime uprostred noci a nemôžeme späť na zlú energiu. Ďakujem otče Bože za tvoju ochranu a veľmi vzácnu modlitbu ktorú si nám poslal prostredníctvom pani Laury. Nikdy neprestaneme bojovať proti satanovi a vždy budeme velebiť tvoje Božie meno.

  2. Erika | 28.11.2023
    Ďakujem Bože môj za túto ochrannú modlitbu .Ďakujem že Nas chrániš a posielaš modlitby pre Naše duše.Erika

  3. Zuzana | 28.11.2023
    Presne tak ako som pisala, že som presvedčená o sile Tvojej modlitby na našu ochranu , tak sa aj stalo. Už niekoľko dní sa modlim túto modlitbu , lebo sme pred dnešným splnom zas nemohli spať. Malý syn sa prevaloval, vykrikoval zo sna, tak som za zobudila a začala som sa modliť. Stačilo mi 3 krát odrieknúť modlitbu, na ktorú som potrebovala veľa energie lebo sa mi tak driemalo a zahmlievalo pred očami, ale výsledok stal za to. Do rána sme všetci kľudne spali a zázrakom sa aj tých pár noci vsetci dobre vyspali. Dnešný deň splnu určite nevynecham túto zázracnú modlitbu, lebo je prospešna pre celu moju rodinu. Ďakujem Ti Otecko za ňu a hlavne za náš poklad Lauriku. Ochráň ju prosím od útokov zla. ❤ Ľúbime ŤA Bože nesmierne.

  4. Gabriela | 14.11.2023

    Bože, veľká vďaka za modlitbu, ktorá nás určite ochráni od každého zla, ktoré nám chce ublížiť v dňoch, keď má satan najväčšiu moc. Boh nás má veľmi rád, keď nám prostredníctvom pani Laury odosiela modlitby ako sa chrániť proti zlu, modlitby na zlepšenie nášho zdravotného stavu....
    Pani Laura, chcem Vám veľmi poďakovať za cviky na moje bedrové kĺby. Verím, že s pomocou Božou všetko zvládnem.
    Máme Vás veľmi radi.

    S láskou a úctou Gabriela s rodinou

  5. Margita | 08.11.2023
    Pane Bože Láskavý ďakujem Ti že nás ochraňuješ od zla a posielaš nám ochranné modlitby. Nebyť Tvojích modlitieb Bože už by som asi nežila.
    Milujem Ťa Bože z celého srdca.
    Pani Laura ďakujem Vám za prijatie tejto modlitby. Mám Vás rada.
    S láskou Margita

  6. Zuzana | 07.11.2023
    Ďakujem Ti Otecko za túto modlitbu, lebo je pre moju rodinu naozaj veľkým darom z nebies. Už dlhú dobu pred splnom nemôže nik z nás spať, staneme viac unavení ako oddychnutí.
    Prevaľujeme sa celú noc v posteli už 3 dní pred splnom.
    Ale teraz vďaka Tvojej modlite budeme môcť kľudne spať a brániť sa pred satanom. Som o tom presvedčená, že nám Tvoja modlitba pomôže a ochráni nás od zla. Ďakujem pani Laurika za zverejnenie tak vzacnej modlitby.
    S láskou Zuzana s rodinou...

  7. miro | 07.11.2023
    Bože láskavý, ďakujem Ti za modlitbu. Ja osobne každý mesiac sledujem v kalendári, na ktorý deň pripadá spln a nič zo svojich povinností si na daný deň neplánujem. Žijem takto už roky. Pred splnom, počas splnu a deň po splne som veľmi opatrný čo sa týka všetkého. Necestujem keď nemusím, nepodpisujem zmluvy, neobjednávam tovar, nič doma "nemajstrujem". Už si dávam na to pozor, ale nebolo tomu tak vždy a keď som v minulosti na spln zabudol tak to vždy dopadlo zle.
    Som preto veľmi rád za túto modlitbu a ďakujem Vám pani Laura že ste ju pre nás od pána Boha prijali a uverejnili.

  8. Peter | 07.11.2023
    Otče Bože láskavý, tak moc sa o nás staráš, pomáhaš nám všemožnými spôsobmi, lebo tento svet je zvrátený a poslúcha len satana. Cítime a vidíme to každým dňom, akoby už tento svet nemal žiadnej zábrany voči ničomu, preto má zlo tak veľkú moc.
    Sme Ti za to úprimne vďačný, a ďakujeme Ti za pani Lauru ktorú si nám sem zoslal. Boli by sme stratený. Ľúbim ŤA. Peter.

  9. Julia.L | 06.11.2023
    Otče Bože Láskavy z celého srdca Ti nesmierne Ďakujem za ochrannú modlitbu v čase splnu keď zlo útoči najviac .Ďakujem za Tvoju Láskavosť a nekonečnú Veľkorysosť k nám hriešnikom je to nekonečna pomoc pre naše duše a život na zemi .Milujem Ťa Otecko Nebeský .Ďakujem Vám Drahá pani Laura za prijatú modlitbu .Ľubim Vás .Amen.

Pridať komentár