Modlitba k Bohu za ochranu mojej duše pred zaťažením od zlých energetických prenosov a trápenia z duší druhých ľudí.

21.11.2023 00:15

Modlitba k Bohu za ochranu mojej duše pred zaťažením od zlých energetických prenosov a trápenia z duší druhých ľudí.

Bože križovaním svojej duše sa do Tvojej ochrany utiekam, keď do zlého úmyslu sa cieľ tohoto človeka dostať má k duši mojej. Do Svetla Tvojeho samý žiar do blízkosti mojej pošli, ktorý spáli svojou silou obnaženie duše tohoto človeka. Dostaň silou svojou každou uvoľnenou energiou z duše tohoto človeka ochranu mojej duši, ktorej štítom Tvoja Božia Prozreteľnosť bude. Samou láskou duše svojej Ťa Bože láskavo prosím o ochranu duše, ktorá do cíteného priateľstva k ľuďom, zlé ich energie púšťa do svojeho duševného vnútra. Do Svetla svojeho dostaň duši mojej žiar slnečný, ktorého sila spáli odhodené trápenie a zlobu z každého človeka do mojej duševnej blízkosti priblíženého. Do Tvojej ochrany svoju dušu odovzdávam a svojou láskou k Tebe sa Tvojej pomoci dovolávam. Amen.

Pridať komentár