Modlitba k Bohu za zastavenie navždy mojeho zajakávania.

12.11.2023 22:16

Modlitba K Pánu Bohu na zastavenie zajakávania.

Slovom tejto prosby Ťa Bože s láskou svojej duše o Tvoju pomoc pýtam, keď sa do slov z úst mojich vyslovených dostáva tak silné zadrhávanie, že sa každé jedno dokáže rozdeliť do tak ťažkých spojení, že svoje slová nedokážem zrozumiteľnou rečou odoslať k nikomu, koho potrebujem svojou potrebou komunikácie osloviť. Staň sa Bože Ty sám lekárom tohoto môjho trápenia so zadrhávaním slov, lebo sa nikto okrem Teba jediného doteraz nedostal k odstráneniu tohoto problému vlastným úsilím. Stop silou svojej všemohúcnosti všetky prekážky stavané do duše a tela môjho, ktoré sa ukazujú ako zábrana súvislosti hovoreného slova mojej reči a vnes do ich poškodených miest Svetla svojej lásky toľko, koľko dobrých spojení v mojom mozgovom centre bolo porušených silou skratovej situácie pre moju dušu veľmi ťažkej, čoho dôsledkom sa začali slová mojej reči trhať do nesúvislých viet. Staň sa Bože len Ty jediný svojou láskou k duši mojej záchrancom budúceho šťastia v živote mojom, ktorý sa smútkom duše mojej ukazuje tak veľkým z neschopnosti zrozumiteľne komunikovať s ľuďmi, že sa sloboda jej strácať začala skrz bolesť slzami duše ronenými ukazovanú. Trápim sa Bože veľmi a som v duši presvedčená, že keď vôľa Tvoja bude pomôcť mi zbaviť sa zadrhávanej reči, stane sa duša moja opäť šťastnou a svojou láskou najväčšou Ťa za vďaku Tvojej pomoci odmeňovať do každého dňa budem slovami láskavých modlitieb do Tvojej blízkosti svoj celý život odosielaných. Stanem sa svoj celý život len Tebe oddanou služobnicou, ktorá sa smeru Tvojich Božích prikázaní ani okamihom žitia nevzdiali a len Teba svoj celý život velebiť a milovať dušou svojou budem. Amen.

 

Poznámka:
Túto modlitbu k Pánu Bohu sa môžu modliť rodičia za svoje dieťa ktoré sa zajakáva v jeho mene, ale aj dospelí sami za seba ak majú takýto problém. Túto modlitbu som zapisovala pre dospelú mladú ženu, ktorá sa veľmi silno zajakávala a moc sa pre tento handicap trápila a zároveň pred ľuďmi hanbila. Zajakávala sa od svojich piatich rokov a nedokázali jej pomôcť logopédi ani psychológovia pri ich najlepšej snahe. Pán Boh láskavý jej prosebné slová tejto liečivej modlitby vyslyšal a prestala časom úplne koktať, čo mi sama telefonicky oznámila a veľmi ďakovala Pánu Bohu aj mne za pomoc.

Pridať komentár