Modlitba k Bohu proti vnútornému chveniu tela.

16.02.2016 17:53

Modlitba k Bohu proti vnútornému chveniu tela spôsobeného strachom zo života.

Láskavý môj Bože, sťahuj touto chvíľou tlak duševného strachu prenesený do telesnej schránky mojej, ktorej odozvou vstrebaného duševného napätia sa celá vnútorne chvejem.

 

kode 3x

hode hode hode 3x

kode bode bode 3x

lobe 3x

doledo koledo boledo 3x

(každý riadok treba 3x po sebe zopakovať)

 

Celú modlitbu je potrebné 3x po sebe odriecť s dôverou v Božiu silu a pomoc Vašej duši kto z Vás má tento duševný problém.

 

kode

Znamená v Božom preklade kód, cieľ ktorý chcete dosiahnuť vyslyšaním slov tejto modlitby a to je zastavenie vnútorného telesného chvenia Bohom láskavým.

 

hode hode hode 

kode bode bode 

doledo koledo boledo 

Znamená vloženie Božej sily a Božieho požehnania do slov tejto modlitby.

 

lobe

Znamená prosím Boha o pomoc pre svoju dušu a zároveň ďakujem Bohu.

  • Marta M.|16.02.16

    Pane Bože, je to až neuveriteľné. Posledné dni som trošku v strese a práve dnes som pocítila taký vnútorný nepokoj až chvenie, tak som si hneď pomyslela, že sa idem pozrieť na túto úžasnú Božiu stránku a niečo si prečítať, aby som sa upokojila. A nakoniec ma tu čaká modlitba proti vnútornému chveniu. Bože, Ty vždy vieš, čo potrebujem. Ďakujem z celého srdca a milujem Ťa.

  • Ľudmila|20.02.16

    Tento tyzden som mala vnutorne chvenie a zacinalo dost silno, bola som v praci a silu zla citim okolo seba dost casto, spomenula som si na tuto modlitbu slovko lobe som opakovala a o chvilku som bola fit. Dakujem Ti Boze ze nas takto ochranujes Tvojimi modlitbami bez vedlajsich ucinkov. Aj Vam pani LAURA dakujem za tieto modlitby, ktore su balzam pre nase duse. Prepacte za chyby inu moznost teraz nemam.