Otecko môj nebeský, cítim Tvoju Božiu blízkosť, lásku Božiu pri svojej duši a Tvoju Božiu pomoc neustále každý deň.

04.11.2023 04:04

Odkaz mojim verným čitateľom.

21.03.2017  

Milí moji čitatelia.

Ešte raz Vám všetkým ďakujem za príspevky, ktoré vkladáte do stránky. Mám Vás rada a nezabudla som na Vás, aj keď v tejto dobe do stránky ja sama moc neprispievam z dôvodu toho, že Pán Boh mi odovzdal informáciu, že sa mám šetriť po dlhých rokoch každodennej práce do času, ktorý pozná len Boh sám. Ale verte mi, že keby som porušila Boží príkaz, čo som aj dlhé mesiace pre dobro iných trápených duší porušovala, skončila by som zle. Ja svojemu Pánu Bohu verím a je na Vás ako sa postavíte k tomu, že v tejto dobe doslova nesmiem pracovať. Mám to Pánom Bohom zakázané. Už som mala tú možnosť sa presvedčiť čo sa stane, keď neuposlúchnem Božie rady a príkazy. Tak veľa krát som ich porušila len pre dobro chorých ľudí aby som im mohla pomôcť, čím som nahnevala Pána Boha a ublížila tým svojej duši preťažením z prijímania duševných výkladov, preto to už viac nikdy ako doteraz opakovať nebudem. 17 rokov som pracovala deň noc, len aby som pomohla ľuďom v ich trápeniach. Ale napájanie sa mojej duše na Pána Boha k pomoci iným je pre moju dušu veľmi náročné a preto mi Boh doslova prikázal oddychovať. Pracovať do budúcna budem, len nie v tejto dobe. Všetky Vaše príspevky vždy poctivo spublikujem, len ja sama nebudem istý čas do tejto stránky prispievať. Opatrujte sa všetci moji milí čitatelia, nech Vás láskavý náš Pán Boh ochraňuje a dá Vašim dušiam veľa síl zvládať každodenný ťažký život a nech Vám požehná všetkým dobré zdravie. Nikdy Pána Boha neopusťte! Nikdy, nikdy, nikdy si nedajte svoju duševnú lásku k Pánu Bohu jedinému nikým vziať aj keď by ste mali v svojom živote stratiť lásku svojich najbližších. Pán Boh je tá najväčšia dokonalosť, láska a všemoc nad našim zlým svetom. Boh je nekonečne láskavý, ale zároveň aj spravodlivý. Dokáže Vašim dušiam naplniť to, čo nedokáže nikto z Vašich blízkych alebo lekárov. Chvála nášmu jedinému, láskavému, milosrdnému a všemocnému Pánu Bohu. Boh Vaše duše miluje a bude ľúbiť vždy, pokiaľ sa Ho Vy sami nevzdáte. Veľa krát som bola smutná nad zlobou ľudí na tomto svete a rozmýšľala som o živote. Ale keby som stratila lásku a priateľstvo všetkých ktorých mám rada, jediné čo ma na duši hreje je moja láska k Pánu Bohu, Božia láska k mojej duši odovzdávaná každý deň a dar od Pána Boha láskavého, ktorý mojej duši požehnal. Som si vedomá toho, že liečebné receptúry od Pána Boha sú uložené v mojom podvedomí a vždy ich vytiahnem zo svojeho vnútra s Božím zvolením, keď to bude potrebné pre trpiacu dušu a Pán Boh ich bude žehnať svojou nekonečnou všemocnou silou. Nikdy pyšná nebudem, lebo môj láskavý Pán Boh moju dušu naučil pokore a skromnosti. Od samého začiatku darovaných Bohom schopností ma môj Pán Boh láskavý učil pokore a nikdy nie pýche, za dar ktorý mojej duši požehnal. Ďakujem Ti Bože láskavý za Tvoje duševné smerovanie mojej duše. Od Pána Boha mám požehnaný veľký dar, ani neviem čím som si ho zaslúžila, ale vždy túto Božiu nadelenosť budem používať na pomoc trpiacim dušiam. Toto ja Laura Tebe môj Otče nebeský sľubujem, aj keď tento svet na moju dušu preveľmi zlými slovami pľuje a bolí ma to veľmi. Len Ty jediný to vidíš a držíš moju dušu pri sile svojou Božou každodennou pomocou. Nikdy Ti láskavý Otče Bože neprestanem slúžiť napriek príkoriam, ktoré v svojom živote podstupujem. Budem navždy učiť všetky duše aby Ťa ľúbili Pán Boh môj láskavý a milovali len Teba jediného najviac na celom svete. Zrada nikoho moju dušu na kolená nepoloží. To Ti ja Laura Otče Bože sľubujem a budem sa snažiť byť tak silná môj Otecko nebeský, ako si ma to Ty sám učil od samého začiatku. Nebudem viac smutná, ale veľká a silná bojovníčka, lebo cítim Tvoju Božiu blízkosť, lásku Božiu pri svojej duši a Tvoju Božiu pomoc neustále každý deň. Milujem Ťa láskavý môj Otecko nebeský. S láskou pre Vás, Vaša Laura

 

Komentáre:

Ďakujem Vám všetkým za láskavé a moju dušu povzbudzujúce slová. Boh Vám žehnaj, Laura

 

Simona | 12.07.2019
Drahá Laura, dúfam že načerpáte nové sily, že spolu s pánom Vladimírom aspoň trocha oddychujete..ja Vám zo srdca ďakujem za každú radu,pomoc, ochotu..za to že ste. Prosím pána Boha nech Vás požehná pokojom,pokojom a ešte raz pokojom od zlých ľudí...
Ďakujem Bože za pani Lauru,za možnost ju spoznať,za každý liečebnú alebo aj inú radu.Ďakujem aj za svoju rodinu,pomohol si nám mnoho krát.Milujem ta

  1. Eva | 09.07.2019
    Drahá pani Laura,
    náš láskavý Otecko nebeský vie čo je pre Vás najlepšie. Oddýchnite si, veď ste pomáhala toľké roky. Zaslúžite si oddych a načerpanie energie a síl. Prajem Vám aj pánu Vladkovi, veľa oddychu a pohody a podporu od Pána Boha.Ďakujeme Vám obom za lásku k nášmu Oteckovi a to ako nás neustále vediete k pokore a láske. Nech Vás Pán Boh žehná.

  2. Eva Č. | 08.07.2019
    Drahá pani Laura, ďakujem Vám zo srdca za všetku Vašu pomoc,ktorú ste nám poskytla za všetky liečby rady za všetky tie krásne zázračné modlitby,ktoré ste od nášho láskavého Pána Boha prijala a odoslala.Ďakujem pekne za každú chvíľu,ktorú ste nám venovala.Prajem Vám aj pánovi Vladkovi príjemný oddych,aby ste načerpali veľa síl a energie.Nech Vám Pán Boh žehná každý deň a ochraňuje Vás od všetkého zlého. Otecko nebeský veľmi pekne Ti ďakujem za všetku pomoc lásku a starostlivosť o nás všetkých.Ľúbim Ťa.

  3. Gitka a Bohuš | 04.07.2019
    Ja aj manžel sa chceme vrúcne poďakovať našej drahej a vzácnej pani Laure za všetky liečby ktoré nám od láskavého Pána Boha prijala a odovzdala, za všetky Božie odkazy a varovania ktoré boli vždy pravdivé. Nesmierne ďakujeme obaja za záchranu života. Som si istá na 100%, že bez milosrdnej Božej pomoci by sme tu už neboli. Pani Laura aj cez všetky životné útrapy a že ich nebolo málo vždy zostala verná Božej láske a za to má môj veľký obdiv a úctu. To čo zvládla pani Laura by nezvládol nikto iný. Prajeme pani Laure zaslúžený oddych, aby načerpala veľa duševných a telesných síl, energie. Vyprosujeme v nebíčku Božiu pomoc, nech žehná láskavý Pán Boh pani Laure a jej manželovi Vladkovi každý deň života a ochraňuje ich duše od všetkého zlého a od každého nebezpečenstva.

  4. Gabriela | 02.07.2019
    Milá pani Laura,
    chceme sa veľmi poďakovať za Vašu pomoc. Veľmi ste nám pomohli pri odstraňovaní kliatby, pri záchrane života môjho manžela. Taktiež veľká vďaka za liečbu a cviky na moje zdravotné problémy. U našej dcérky ste nás upozornili na zlé stravovanie a nedostatok vitamínov. Veľmi si vážime Vašu pomoc.
    Nech je BOH pochválený, že ste na Slovensku a tak nám pomáhate.
    Prajeme Vám zo srdca oddych, aby ste nabrali nových síl a Vaša duša nech pocíti radosť, že sú ľudia, ktorí na Vás s láskou myslia.
    Vášmu manželovi želáme taktiež veľa oddychu a pokoja.
    S láskou a úctou Gabriela s rodinou

  5. maria b. | 02.07.2019
    Dakujeme za tie roky vasej sluzby pre nas,ste najuzasnejsi clovek akeho poznam velakrat ste nam pomohli vdaka panu Bohu poslali liecby vdaka ktorym sme zdravy ,zasluzite si oddychnut .Prajeme Vam prijemni a Panom Bohom pozehnany oddych. S laskou Maria a Timka .

  6. Zuzana s rodinou | 02.07.2019
    Milá Laurika . Veľmi vám prajeme , aby ste si dobre s Vladkom oddýchli a načerpali nových síl. Ako ste tu vždy boli pre nás, tak aj my sme tu ak budete niečo potrebovať. Ľùbime vaše čisté dušičky. Požehnaný zaslúžený oddych. 
    ❤❤❤

  7. Valéria | 01.07.2019
    Zaslúženy oddych a poďakovanie za pomoc.

    Drahá pani Laura, pracujete pilne ako včelička je potrebné aby ste si oddýchli po tak dlhom čase, ktorý nám všetkým venujete. Oddychujte v náručí Boha, ktorý Vás určite za to pochváli a poláska Vašu dušičku nech máte veľa síl a zároveň pohody. Ďakujem Vám aj Bohu za všetkú obetavosť, lásku a čas, ktorý ste mi venovali. Život má zmysel, keď Boha máme pri sebe. Ďakujem veľmi krásne za všetko. Oddychujte drahá pani Laura aj s manželom Vladkom. Ďakujem Ti Bože za starostlivosť, pomoc v živote. Ľúbim ťa z celého svojho sdrca aj duše.

  8. Renata R. | 01.07.2019
    Drahá p. Laura presne toto potrebujete oddych a len oddych. Oddýchnite si od všetkého mala ste toho dosť v posledných rokoch utrpenia bolesti myslite na pekne veci a dobrých ľudí ale hlavne teraz iba na seba . Keď povie náš milovaný Otecko oddychovať tak to tak bude a keď budete potrebovať čokoľvek prosím ozvite sa dobrý ľudia pomôžu a ešte veľmi radi a s láskou v srdci tak ako vy pomáhate nám všetkým Ďakujem Vám a Bohu že ste na tomto svete a že som spoznala úžasných ľudí a úplne iný spôsob života len vďaka Božej pomoci sme tu a ja budem ďakovať celý život . Amen

  9. Erika Ďugelová | 01.07.2019
    Z celého srdca Vám prajem pani Laura oddych ktorý potrebujete.Veľmi rada si spomínam ,s akou láskou ste Nám rozprávali o Bohu .Vždy si na to spomínam.Ste veľmi dôležitý človek v mojom živote ,Pánu Bohu za Vás ďakujem ,lebo ste Nás naučili milovať iba Pána Boha.Boh Vás žehnaj a ešte raz prajem veľa ,veľa oddychu.Zaslúžite si ho.

  10. Julia L. | 01.07.2019
    Zaslúžený oddych............Milá p.Laura oddychujte a poriadne plnými dúškami Láskavy Náš Boh vie prečo máte oddychovať obdobiami ktoré máte vo vašom živote sú tak náročne a vyčerpávajúce že my si to nevieme ani predstaviť čo zlí ľudia napáchaju a za vašu tvrdú prácu 17 rokov si zaslúžite oddychovať jednoznačne .Milá p.Laura nech Vám Láskavy Boh Náš Jediný Žehná každulinku sekundu vášho života aj p.Vladka nech Vás ochraňuje a opatruju a odráža všetko zlé a temné od vašich požehnaných dušičiek .Načerpite novej sily ,energie ,pokoja ,harmonie života a verím že dobré bude že sa vráti všetka sila do vašej najvzácnejšiej dušiky a do vašeho krehkého telíčka prekráasneho kvetu .Rozkvitnete nanovo ako prekrásna ruža .Ĺúbim si Vaše duše .Posielam Vám Lásku z môjho srdca.

  11. Andrea | 01.07.2019
    Pani Laura pan Boh sám vie najlepšie prečo Vám káže oddychovať určite to ma veľký dôvod ja Vám prajem aby ste skutočne nacerpali síl aby ste prežívali dní v zdraví a v pohode. Musí byť skutočne náročné takto pracovať pre ľudí od Vás a od pána Boha závisí zdravie toľkých ludi je to obrovská zodpovednosť. Ja si to neviem ani predstaviť a skláňam klobúk dole pre Vami ako to všetko toľke roky zvládate a s čím všetkým sa stretávate. Tí zlí ľudia nech do vášho života ani nechodia a nech nespinia Vaše meno toto Vám skutočne prajem aby ste dostávali len pozitívnu energiu od ludi ktorým ste pomohli a ktorí Vás majú radi. S pánom Bohom držte sa

  12. Hurá nazbierať silu :)
    Jaroslav | 28.03.2017

    Chcem sa vopred poďakovať Pánu Bohu za to , že dal zákaz P. Laure pracovať. že jej doprial odpočinok ktorý veľmi potrebuje. Priznám sa, potešilo ma to, lebo som vedel že Laura to potrebuje. Dlhší čas som na stránku nenapísal, ale kým ja som bol neaktívny, tak Pani Laura písala a písala. Tak som si povedal že je čas na nás, aby sme my písala a P. Laura odpočívala. Prajem jej len veľa veľa síl a úsmev na tváričke. Ráno aj večer vás spomínam v dobrom v modlidbách aby ste mali nielen silu ale aj úsmev na tváričke.Viem že makáte ako včielka každy deň, a hlavne viem, že modlenie vám denne zaberie veľa času. Tak keď som niekedy večer riadne unavený, a už by som najradšej ľahol do postele, spomeniem si na Pána Boha, ako na nás dáva celý deň pozor, tak kľaknem, skloním hlavu a venujem mu aspoň 5 minúť. Chcem sa Pánu Bohu poďakovať za liečby ktoré som v poslednej doby dostal ako napr. na nervovú sústavu a jej posilnenie alebo na energiu po vyčerpávajúcom období ako aj kúru s medom, hroz. cukrom a pangamínom. S mojou Martou to každé ráno berieme poctivo a je to fajnotka. Ďakujeme Bože. Si úžasný a mi ta Milujeme. Neodpustím si, sa poďakovať za dopravnú nehodu, ktorá sa mi nedávno stala, a ja som si ani len nohavice nepokrčil. Milujem ťa Bože.

  13. Ďakujeme
    Dominika | 27.03.2017

    Drahá pani Laura,chcem sa Vám aj ja z celého srca poďakovať za Váš drahocenný čas,ktorý ste nám venovala miesto toho,aby ste oddychovala.Sme Vám nesmierne vďační za pomoc a všetky rady,ktoré ste pre nás prijala od nášho nebeského Otca.Prajeme Vám krásne dni plné šťastia radostí lásky,oddychuje a načerpajte veľa veľa síl nech ste zdravá silná a veselá.Nech Vás a Vášho manžela ochraňuje náš milostivý pán Boh a nech Vám žehná každý deň.Pane Bože ešte raz Ti ďakujem za všetko aj za Tvoje dieťa Lauru, veď nás tou správnou cestou,aby sme sa od Teba nikdy neodklonili.S láskou Eva s rodinou.

  14. Ďakujem
    Margita | 25.03.2017

    Pane Bože ďakujem za všetku pomoc, ktorú si mi poslal, že počúvaš moje prosby a modlitby. Ďakujem, že pani Laura náš posledný Boží prorok už chce oddychovať a že v jej duši už nie je taký smútok, veľmi ma to potešilo.
    Pani Laura za 17 rokov práce deň i noc ste vytvorila s Božou pomocou úžasnú Božiu stránku, odovzdala Božie odkazy, receptúry, pomohla a poradila mne a mnohým ľuďom. Teraz je naozaj čas na oddych.
    Ďakujem za všetko, prosím Teba BOH môj o požehnanie, silu, radosť pre našu drahú pani Lauru a jej Vladimíra.
    Pane Bože prosím o pomoc, ochranu a požehnanie pre mňa a moju rodinu.
    Milujem Ťa Pane Bože, ďakujem a prosím o odpustenie mojich schybení z terajšieho života aj z minulých životov.
    S láskou, vďakou a pokorou Margita

  15. Ďakujeme za všetko
    Andrea K. | 23.03.2017

    Milá pani Laura, ďakujeme Vám i nášmu pánu Bohu z celého srdca za všetku pomoc a smerovanie našich duší na tú správnu cestu. Prajeme Vám i pánu manželovi všetko dobré, oddýchnite si a zotavte sa. Vážime si Vás a ďakujeme pánu Bohu, že sme mali možnosť Vás spoznať.
    S láskou Andrea K. s rodičmi

  16. Ďakujeme
    Zuzana | 23.03.2017

    Pani Laurika aj my patrime k tým , ktorý vám ubrali síl,keď ste mala oddychovať. Nekonečná vďaka vám patrí za vašu pomoc na úkor samej vás. Tu sa mohli všetci presvedčiť o láskavosti a dobrote vašej dušičky. Nehľadiac na seba, na to , že máte oddychovať , ste vždy pomohla. No teraz zasiahol ten najvyšší a nariadil oddych. On vie najlepšie čo potrebujete. Preto vám prajeme s celou rodinou príjemný oddych a načerpanie síl. Posielame srdečný pozdrav aj Vladkovi. ❤❤❤

  17. Poďakovanie s celého srdca
    Peter K. | 23.03.2017

    Drahá pani Laura,s celého srdca Vám ďakujem za všetku tú obetu pre nás všetkých za celé tie roky.Keď ste najviac potrebovali oddychovať, tak ste stále odovzdávali chorým a trpiacim dušiam liečby od nášho láskavého Pána Boha a ja som nebol výnimka. Boh mi cez Vašu dušičku poslal liečby, ktoré som nesmierne potreboval a zároveň oddych, ktorý teraz Vy tak veľmi potrebujete.Počuť od Láskavého Pána Boha cez Vašu dušičku ,že ma má rád a že mám využívať všetky dary a plody s prírody a oddychovať, bolo nádherné a plakal som od šťastia.
    Pani Laura za všetko Vám patrí nekonečná vďaka a modlitby od nás všetkých za Vás aj Pána Vlada a aj keby sme pre Vás čokoľvek urobili, je to stále len zrnko piesku, oproti tomu ako ste nám Vy pomohli toľko krát,nesmierne veľa.
    Prajem Vám zo srdca nekonečný pokoj a harmóniu,aby ste nabrali nové sily aj s manželom a nech Vás láskavý nebeský Tatinko ochraňuje a žehná na každom kroku,vo dne i v noci.
    Prajem Vám zo srdca aby ste boli šťastná a netrápili sa kvôli hlupákom, ktorým pravdu nik do hlavy nenatlčie aj keby ju mali rovno pred očami.
    Modliť sa za Vás vždy budem, nech Vás láskavý Tatinko náš všemocný ochraňuje a uzdravuje a keby ste čokoľvek potrebovali som tu pre Vás a vždy budem.
    Príjemný a ničím nerušený oddych Vám prajem.

  18. relax
    Marta | 23.03.2017

    Dobrý deň pani Laura, chcem sa vám poďakovať za všetku vašu prácu, za rady a liečby ktoré sme dostali, veľmi to pre mňa znamená.Ďakujem Pánu Bohu za vás a prajem vám požehnaný relax a ak budete potrebovať pomoc, finančnú,... akúkoľvek môžete sa na nás obrátiť.

  19. Vďaka
    Simona | 22.03.2017

    Drahá Laura,
    Pekne oddychuje a doprajte si čas na seba a manžela.Tolko rokov obety pre nás všetkých a podaktorí si to ani nevážia.Nikto z nás si ani lem prestaviť nedokáže aká je vaša práca nesmierne náročná a vyčerpávajúca.Patrí Vám moja obrovská vďaka ze všetko čo ste pre mňa urobila,čo ste ma naučila,za každú liečebnú receptúru.No najvačšia vďaka patrí tebe moj milovaný Bože,vďaka tebe viem aké je opäť žiť..milujem ťa tak velmi ako len viem..

  20. Vrúcne poďakovanie od srdca
    Kvetena | 22.03.2017

    Drahá pani Laurinka, ste úplne vyčerpaná , už Vám to aj Pán Boh povedal , potrebujete oddych a nabrať nové sily a energiu , proti tým ,ktorý všetko len likvidujú . Aj ja som Vás vyčerpávala, čo ste mohla za ten čas si oddýchnuť .Som Vám nekonečne vdačná. ,ale bez Pána Boha a Vás by som si neporadila . Veľmi som Vám vdačná za všetky rady, liečivá od Pána Boha aj od Vás Na stránkach ktoré ste vytvorila je všetko , sú krásne. Kto bude potrebovať , nájde si tam všetko. Veľká vdaka a úcta Vám patrí naša drahá a láskavá Laurinka Prajem Vám, aby ste mali krásne dni v pohode a láske. Aby ste relaxovali a nabrali nové sily . Aby ste mali oddych dokedy budete potrebovať . Vždy a vo všetkom budem pri Vás stáť . Nedovolím , aby Vám niekto ubližoval. Už dosť bolo toho trápenia a Pán Boh to vidí Nedovolí Vám pracovať, tak relaxujte , odpočívajte. Každý deň sa budem modliť k Pánu Bohu za Vás aj Vášho manžela , aby Vás ochraňoval , ,aby ste sa zotavila nabrala nové sily a energiu. Ste ľudská bytosť, ktorá potrebuje aj oddych- odpočinok. Prajem Vám drahá pani Laurinka krásne požehnané dni, aby Vás chránila ruka Božia, aby bol každý Váš krok požehnaný ,tak ako aj každý nový deň. Boh Vás žehnaj .

  21. Prianie príjemného oddychu :)
    Lukáš | 22.03.2017

    Tak ako mnohí aj ja patrím k tým, ktorý vyčerpávali pani Lauru keď mala oddychovať. Veľmi ma to mrzí, ale naozaj som si nevedel bez jej rád poradiť. Veľmi si Vás vážim pani Laura a som Vám veľmi vďačný za každé jedno slovo, ktoré nám odovzdáte alebo poradíte. Pani Laura viem, že Vás to veľmi vyčerpáva, ale Vaša snaha naozaj za to stojí, veľmi to pre každého z nás veľa znamená. Veď mne už teraz chýbate :). Najväčšia vďaka patrí Tebe Otče Bože láskavý, veľmi Ťa prosíme posilni a ochraňuj našu pani Lauru a jej manžela. Príjemný oddych Vám zo srdca želám a asi by som si Vás najradšej predstavil na pláži s manželom ako len tak oddychujete :). Myslím, že všetci by Vám to zo srdca dopriali. A ako ostatní píšu samozrejme aj my sme tu pre Vás, keď bude treba. S láskou Lukáš a mama.

  22. Odpočinok a zdravie
    Renata R. | 22.03.2017

    Laurinka naša milovaná
    ďakujeme Vám za každú Vašu radu od nášho Otecka milovaného a prajem Vám veľa oddychu a lásky . Užite si to tak aby ste vy bola v spokojnosti. Je dôležité len to aby ste sa cítili dobre vy a my budeme radi keď budete oddychovať a venovať sa sebe a p. Vladimírovi. Prajem Vám veľa lásky a spokojných dní .

  23. Velké ďakujem
    Daniela | 22.03.2017

    Moja drahá Laura, aj ja Vám chcem poďakovať za všetko, čo ste pre mňa a mojich blízkych urobila. Za všetky prijaté liečby, za všetky rady a v neposlednom rade za nádhernú stránku. Prajem Vám už len samé krásne dni plné pohody, radosti a sily. Sily do ďalšieho boja proti cirkvi a ovciam. Tak ako Vy, aj ja prosím Boha , nech to skončí hneď aj zajtra!! Oddychujte, opatrujte sa s Vladkom a vedzte, že vás veľmi lúbime a vážime si vás oboch!! A nezabudnite, že aj my sme tu pre vás kedykolvek.

  24. Odpočinok
    silvia | 22.03.2017

    Pani Laura nemusíte mať výčitky svedomia že chvílu nebudete pracovať,hoc ako dlho bude ta chvíľa trvať.Táto krásna Božia stránka obsahuje v podstate všetko,ak to budeme dodržiavať Pán Boh bude pri nás.Je to neskutočné množstvo informacii,Božích vykladov,modlitieb,cvičení atď...
    Vaša dlhoročná práca pani Laura,tu na stránke a všeobecne urobili ste toho veľa pre celé ľudstvo.Patrí vám obrovske ďakujem.
    Oddychujte koľko len potrebujete.Nech vás s Vladom Pán Boh náš láskavý ochraňuje každý deň,posilňuje a uzdravuje vaše unavené telo.
    S pozdravom Silvia

  25. Poďakovanie.
    Marcel | 22.03.2017

    Dobrý deň pani Laura a Vlado. Chcem sa Vám obom týmto poďakovať za všetko čo ste doteraz spravili pre ľudí, ktorí Vás potrebovali vo svojich najťažších chvíľach a ktorým ste odovzdali Božie odpovede na ich trápenie. Vo svojom živote ste toho prežili už veľa a toho trápenia bolo asi viac ako radosti a dobrotivý Boh vie najlepšie, že nadišiel čas, aby ste si oddýchli a nabrali novú energiu, to potrebuje každý človek !!! Ako sa hovorí, všetko treba brať s mierou, všetkého veľa škodí, dobrého aj zlého. Prajem Vám pani Laura a Vlado VŠETKO DOBRÉ !!! Boh Vás ŽEHNAJ, OPATRUJ a OCHRAŇUJ !!!

  26. Želanie všetkého najlepšieho
    Ingrid K. | 21.03.2017

    Dobrý ďeň pani Laura. Ďakujeme vám a pánu Bohu za to, čo stále pre nás robíte. Aj keď ste veľakrát mali odpočívať , vy ste napriek tomu mnohým nám pomohli. Určite si klud zaslúžite a my vám ho z celej duše prajeme. Ingrid

  27. Želanie všetkého dobrého
    Katarína M. | 21.03.2017

    Milá pani Laura. To, čo ste pre mňa a moju rodinu urobili sa nedá slovami ani vypovedať. Vďaka Vám,Vášmu manželovi a hlavne nášmu Pánu Bohu sa všetko zlé v mojom živote obrátilo k dobrému. Prajem Vám skoré zotavenie a hlavne toľko odpočinku, koľko len potrebujete. Veď aj Vy ste len človek a nemôžete znášať všetky naše bôle.

  28. Želanie pokojného odpočinku
    Marek | 21.03.2017

    Je potrebné, aby ste si oddýchli. Keď ste mali odpočívať, prijali ste len pre mňa niekoľko odkazov od nášho láskaveho PÁNA. A viem,že nás bolo určite viac. Touto cestou sa Vám chcem minimálne za seba poďakovať a zaželam Vám a aj pánovi Vladovi kľudné prežitie odpočinku, bez otravných telefonátov a e-mailov od "veriacich cirkevníkov". Ďakujem Vám a prosiť budem každý deň nášho LÁSKAVÉHO PÁNA BOHA o Božiu pomoc pre Vás pani Laura a pán Vlado. Z pozdravom a veľkou vďakou Marek.

  29. Podpora
    Peter | 21.03.2017

    Drahá Pani Laura , oddychujte tolko , kolko len budete potrebovat a kludne ešte raz tak dlho :-) Do teraz ste prenás všetkých spravila toľko ako ešte nikto iný , slovami sa to povedat asi ani nedá.Mohly by sme sa strachovat že čo budeme robit bez Vás pri najbližšom probléme , ale my už nikdy nebudeme bez Vás pretože Vy a Vaše posolstvo tu už bude na veky a nezmaže ho nikto!A to znamena len jedno , vo všeobecnosti , pokial v Boha verime , báť sa nemusíme :-) Takže pokial nejde o život , zvládneme všetko a aj keby išlo , čo sa týka mňa ak by to tak náš otecko chcel prijal by som to rád.Takže nemajte obavy a kludne oddychujte kolko len potrebujete :-) Držíme Vám palce vo všetkom a rovnako ako to zvládnete vy , zvládneme to aj my :-) Ešte raz všetko dobré praje Peto Miška a Kubko

  30. Obrovské poďakovanie a podpora
    Gitka | 22.03.2017

    Milá moja Laurinka, posielám za seba, Bohuša a Ivanky obrovské poďakovanie hlavne za záchranu života, za Tvoju nevyčísliteľnú pomoc, obetavosť a všetko to dobré čo si pre nás doteraz veľakrát spravila. Vždy si nám včas aj v neskorých večerných hodinách odovzdala od nášho láskavého Pána Boha všetky odkazy, varovania a liečby. Do konca svojho života Ti budem nesmierne vďačná a nikdy na to nezabudnem. Vždy Ťa budem hájiť, ochraňovať a pevne stáť pri Tebe. Ďakujem a znovu Ti ďakujem za všetko čo si pre nás spravila, veľmi si toho vážím. Laurinka, teraz veľa spi a oddychuj, mysli len na seba a odpočívaj tak dlho ako bude potrebné aby sa Ti zase vrátila sila a energia. Každý deň budem prosiť láskavého a dobrotivého Pána Boha o Jeho pomoc a poslanie Božej sily pre Teba aj Vladka. S láskou Gitka