Odozva čitateľov na liečebné Božie rady a receptúry.

06.11.2017 22:24

  1. Ďakujem
    Júlia P. | 13.02.2018

    Ďakujem Ti Otecko Bože za ďalšie liečivo, ktoré nás chráni pred touto epidémiou. Ty vieš najlepšie, čo a kedy potrebujeme užívať. Mrzí ma, že som ešte na jeseň nezačala užívať Tvoju prvú radu, lebo sa mi zdala časovo náročná a neuvedomovala som si jej dôležitosť. Až teraz viem, že ide o takú vážnu epidémiu. Zdravie stojí za ten čas. Aj to čo užívam a nie je toho málo si dokážem zadeliť, vždy sa to dá zvládnuť, vďaka Tvojej pomoci.
    Chcem sa Ti ešte poďakovať, že aj keď nenapĺňam celú Tvoju preventívnu liečbu, iba polovičnú, dokázala som sa veľmi rýchlo otriasť z prichádzajúcej choroby. Pár dní som cítila, že moje telo s niečím usilovne bojuje, ale navonok som sa cítila zdravá. To je obrovský úspech, na to, že som bola v priebehu týždňa a pol asi so siedmimi chorými ľuďmi zopár hodín. Voľakedy som sa zvykla od druhých ľahko nakaziť.
    Aj túto koreninu budem užívať. Ďakujem Ti za Tvoje rady a odovzdávam svoje zdravie do Tvojich Božích rúk.

  2. Ďakujeme
    Gitka | 13.02.2018

    Láskavý a dobrotivý Otče Bože, vrúcne Ti ďakujeme že nám posielaš ďalšie nesmierne vzácne a potrebné liečivo do prevencie chrípkovej epidémie, ďakujeme Ti za Tvoju pomoc a starostlivosť o nás. Najdrahší môj Bože, milujem Ťa najviac na celom svete a navždy milovať budem. Ďakujem tiež našej drahej a milej Laurinke za prijatie a odovzdanie Božieho odkazu. Gitka a Bohuš.

  3. Srdečna Vďaka Ti Bože
    Julia L. | 21.01.2018

    Láskavy Môj Bože Veľmi pekne ďakujem za najvzácnejšiu starostlivosť z Tvojej náruče pre nás .Ďakujem za všetky najvzácnejšie receptúrky z Tvojej Náruče Láskavý Bože sú nenahraditeľné a úžastne zázráčne .Ľúbim Ťa a lásku posielam za všetko Môj Bože čo pre nás robíš. .Ďakujem Vám pani Laura z celeho srdca za všetko čo pre nás robíte ,za vašu obetu ,lásku ,trpezlivosť pre nás hriešnikov .Veľké ĎAKUJEM

  4. Veľká vďaka
    Valéria | 21.01.2018

    Ďakujem Ti láskavý Božie za tento tvôj odkaz a za radu z celého srdca Ti ďakujem za liečby a záchrany života a varovania pred nami nepoznanými životnými nástrahami. Ďakujem za prečítanie a za čas pani Laury obetovaný tomuto ďalšiemu dôležitému odkazu pre nás. Som Ti vďačná Bože za všetko veľmi veľmi Ďakujem.

  5. Podakovanie
    Gabriela | 19.01.2018

    Pane Boze, vdaka za vsetky liecebne odkazy. Velka vdaka i Vam pani Laura za odovzdanie Bozieho odkazu. S pozdravom Gabriela a Jozef.

  6. Srdečná vďaka

    Andrea K. | 19.01.2018

    Drahý Pane Bože, srdečná vďaka za tento odkaz, ďakujeme, že držíš nad nami neustále svoju ochrannú ruku. Milá pani Laura, ďakujeme aj Vám zo srdca za všetko. 
    Andrea

  7. Poďakovanie
    Ingrid K | 19.01.2018

    Srdečná, nekonečná vďaka pane Bože. Aj vám pani Laura,že stále myslíte na nás všetkých.S láskou Ingrid

  8. Vďaka Ti Bože
    Eva C. | 18.01.2018

    Vďaka Ti Otče Bože drahý za Tvoje vzácne rady pre nás všetkých za Tvoju starostlivosť a lásku.Srdečná vďaka aj Vám milá pani Laura za prijatie a odovzdanie Božieho odkazu.

  9. Ďakujeme Tebe BOŽE
    Margita | 18.01.2018

    Pane Bože ďakujem za Tvoju starostlivosť a recepty. Vám pani Laura ďakujem za ochotu a trpezlivosť.
    S láskou
    Margita

  10. Veľká vďaka
    Mária | 18.01.2018

    Drahý náš Otecko Nebeský, veľmi pekne ti Ďakujeme za ďalšiu pomoc pre nás všetkých. Z celého srdca ti Otecko ďakujeme a aj Vám drahá pani Laurika za pomoc ktorú ste nám odkázala. Peter a Mária

  11. vďaka
    Erika | 18.01.2018
    Ďakujeme Bože ,že Nás tak miluješ.Aj Vám pani Laura za vašu prácu.

  12. Vďaka Ti Bože
    Daniela | 18.01.2018

    Vrúcna vďaka Bože milovaný za starostlivost a varovanie pred chorobou..drahá Laura, ďakujeme❤️

  13. Ďakujeme Ti Bože
    Gitka | 18.01.2018

    Otecko môj Nebeský, chcem sa Ti z celého srdca poďakovať za nesmierne vzácný odkaz pre nás, za včasné varovanie, za Tvoju pomoc a starostlivosť o nás. Ty si ten najlepší lekár na celom svete. Milujem Ťa láskavý môj dobrotivý Bože a posielam Ti do nebíčka OBROVSKÉ ĎAKUJEM. Ďakujem tiež našej drahej a milej Laurinke za jej obetavosť, ochotu a odovzdanie Božieho odkazu.

  14. Ďakujeme
    Lukáš a mama | 18.01.2018

    Ďakujeme pane Bože že si stále s nami a pociťujeme Tvoju starostlivosť v každom odkaze, ktorý nám z Tvojej veľkej lásky posielaš po pani Laure. Nič by sme nevedeli ani ako sa chrániť ani ako sa správať a som veľmi rád že môžeme byť medzi tými, ktorých zahŕňaš týmito radami. Ďakujeme pani Laura za vašu námahu a odovzdanie Božieho odkazu.

  15. Ďakujeme Bože
    Jana | 18.01.2018

    Ďakujeme ti Božíčku náš milovaný za všetku tvoju starostlivosť a ochranu voči našim dušiam. Ďakujeme za tak vzácny odkaz proti vážnej pliage ktorá sa k nám blíži. Vážim si Bože všetky tvoje rady a pomoci a ďakujem z celého srdca za včasné varovanie .Si ten najdokonalejší lekár celého vesmíru. Drahá Laura Vám taktiež patrí obrovská vďaka za odovzdanie pomoci. Milujem ťa Bože Otče a ďakujem za všetko. S láskou Jana

  16. Ďakujeme Ti Bože
    Marta B. | 18.01.2018

    Ďakujeme Ti Tatičko láskavý za úžasné rady a liečby, ktorímí nás včas varuješ. Ľúbim Ťa a ešte raz VEĽKÉ ĎAKUJEM. Aj Vám pani Laura za vašu obätavú prácu.

  17. Ďakujem Ti Bože
    Valéria | 29.12.2017

    Ďakujem Ti Bože za tvoju receptúrku, že aj ja som si ju mohla prečítať a objednať takú vzácnosť, ktorú len ty môžeš požehnať nám všetkým pre naše telesné schránky. Ďakujem a ďakujem aj pani Laure za čas strávený pri písaní. Ďakujem z celého svojho srdca.

  18. Ďakujem Ti Pane Bože
    Margita | 17.12.2017

    Ďakujem TI PANE BOŽE aj Vám pani Laura za odovzdaný odkaz. Som šťastná že sa mi dostalo aj takejto odpovede koľko sa modliť. Modlitby sú prekrásne a ÚČINNÉ na každú bolesť aj pri súdnych sporoch, ochranu detí, ochranu rodiny či pomoc pri depresii. Zdá sa to až neuveriteľné ako modlitba pomáha a okamžite, stane sa ale že nestihnem ráno sa pomodliť,vždy som mala výčitky ale vždy som sa snažila po ceste do práce pozdraviť môjho TATÍNKA -Jediného BOHA, poďakujem že ma zobudil a prosím o požehnanie, usmernenie myšlienok, slov a skutkov mojich a mojej rodiny. Pane BOŽE ďakujem Ti za túto informáciu, modliť k Tebe sa neprestanem, Milujem Ťa BOH môj prosím o požehnanie a odpustenie.
    S láskou, vďakou a pokorou Margita

  19. Srdečná vďaka
    Eva C. | 18.12.2017

    Ďakujeme Ti láskavý Otče Bože aj za túto vzácnu radu pre naše zdravie za starostlivosť o nás všetkých.Ďakujeme milá pani Laura,že sa vždy s nami podelíte o tieto veľmi vzácne rady od nášho Nebeského Otca.

  20. vrúcna vďaka
    Erika | 18.12.2017

    Milý Bože aj ja ďakujem za ďalšiu radu od Teba,a Vam pani Laura za Vašu obetavú prácu,ktorú robíte pre Nás všetkých.Boh Vás žehnaj.

  21. Vďaka
    Andrea | 18.12.2017

    Milý Pane Bože, milá pani Laura, ďakujeme srdečne za ďalšiu úžasnú radu!

  22. Užívanie u detí
    Mária | 17.12.2017

    Otecko Náš Nebeský, ďakujeme ti že na nás myslíš a že nám odkazuješ rady pre naše zdravie. Pani Laurika, veľmi Vám ďakujeme za ďalší tak dôležitý odkaz. Chcem Vás však poprosiť či môžu aj deti užívať tieto kvapky a ak áno, tak v akom dávkovaní. Ďakujeme.

  23. Poďakovanie
    Gitka | 17.12.2017

    Najdrahší Bože, ďakujem Ti z celého srdca za ďalšiu nesmierne vzácnu receptúru pre naše zdravie. Ďakujem našej milej Laurinke, že sa s nami podelila o tento vzácný Boží odkaz. Ďakujem Ti Otče Bože za Tvoju starostlivosť o nás, za Tvoju láskavú pomoc, ktorú nám svojou dobrotivosťou posielaš. Milujem Ťa Otecko náš Nebeský a navždy budem. Ďakujem Laurinke za prijatie a odovzdanie odkazu, za jej lásku, ochotu a veľkú obetavosť.

  24. Dakujemee Bože
    Daniela | 17.12.2017

    Najvrúcnejšia vďaka Bože za starostlivost o nás❤️..draha Laura aj Vám veľké dakujem❤️

  25. Ďakujem pánu Bohu aj vám pani Laura
    Ivana | 17.12.2017

    Ďakujem aj ja pánu Bohu za jeho pani Laure odovzdanú liečebnú radu pre naše zdravie. Tak ako písala Tinka, milá pani Laura ste neskutočne dobrý a šľachetný človek za to, že si tieto cenné Božie rady nenechávate len pre seba. Okamžite si idem tuto tinktúru zaobstarať a teším sa z toho, že ma túto zimu isto neprepadne žiadna chrípka alebo jej podobné choroby z nachladenia. Môžete sa ma opýtať prečo som si taká istá? Istá som si preto, lebo doteraz za tie dlhé roky všetky liečebné kúry z tejto stránky keď som na sebe, manželovi a deťoch aplikovala, vždy zabrali na 100%. Je to až neuveriteľné že oproti lekárom, ktorí vám v takýchto prípadoch zimných výrazných ochorení nasadia antibiotiká aj niekoľkokrát po sebe nezaberajú, alebo len na chvíľu a choroba sa vráti. V minulosti než som spoznala pani Lauru a chodila som po doktoroch som sa cítila ako pokusný králik alebo laboratórna myš preto, lebo lekár nevedel a vystriedal na mne aj pätoro antibiotík rôzneho druhu vždy zo slovami, že snáď tieto zaberú. Odkedy poznám pani Lauru a používam recepty pre svoje zdravie z tejto stránky, som nebola u lekára už dobrých päť rokov, s výnimkou kontroly u gynekológa. Aj tam je to v poriadku. Preto niet pochýb ani najmenších, že naša milá pani Laura má tieto liečebné procedúry od samotného pána Boha preto, lebo ona žiadne liečiteľstvo neštudovala a liečby zaberajú absolútne perfektne. Pán Boh sa nikdy nemýli lebo nás stvoril a lekár je len človek ktorý sa mýliť môže.

  26. Ďakujeme
    Lukáš | 17.12.2017

    Pane Bože ďakujeme Ti s akou láskou sa o nás staráš a neustále nám pomáhaš pri našich trápeniach. Tvoje Božie receptúry nám veľmi uľahčujú znášať všetky útrapy v živote, ktoré by sme určite bez Tvojej Božej pomoci nezvládli. Či už je to posila našich duší alebo telesných schránok všetko je to daná pomoc len od Teba milovaný Otecko nebeský. Ľúbime Ťa Otče Bože a ďakujeme aj našej Laure za prijatie a podelenie sa s nami o tieto veľmi účinné a nesmierne potrebné rady pre naše utrápené telá a duše. S láskou Lukáš a mama.

  27. Ďakujem
    Jana | 17.12.2017

    Drahý ,láskavý Bože. Ďakujem z celého srdca za vzácny ďalší liečik pre naše zdravie. Veľká vďaka patrí aj vám drahá Laura,že ako vždy na nás myslíte a podelíte sa s ami o tieto vzácnosti ,ktoré vám Božíček posiela. Ďakujem za všetko. S láskou Jana❤️❤️❤️

  28. poďakovanie
    Tinka | 17.12.2017

    Ďakujem ti otče Bože za ďalšie liečivo, ktoré si nám odporučil cez našu drahú pani Lauru do tohoto zimného obdobia. Je fantastické ako sa o nás staráš. Velmi ťa lúbim, nadosmrti budem len tvoja duša za tvoju opateru mne hriešnej. Pani Laura mám vás rada a ďakujem aj vám za to, že ste dostala túto liečebnú radu len pre vás a manžela a bola ste tak láskavá a ochotná a posunula ste ju aj nám ostatným. Mohla ste si to nechať iba sama pre seba. Na tom vidno, že nie ste egoista a chcete dobre aj druhým ľuďom. Ste dobrý a prajný človek, čo je v dnešnom svete svetlá výnimka.

  29. nádherné
    Eva | 13.12.2017

    Otčinečku náš milovaný. To čo si odpovedal je krásne a plné lásky.Ďakujem Ti za všetko čo nám prostredníctvom pani Laury- úžasnej a láskavej osoby odosielaš. Ja si už neviem ani predstaviť, že by som začala deň bez modlitby, či príhovoru k Tebe. Ďakujem aj pani Laure, že vždy myslí aj na nás a podelí sa s nami o Tvoje nádherné modlitby, či upozornenia. Ľúbim Ťa Bože a nikdy neprestanem. Aj v posledné dni sa mi potvrdilo, že keď Ťa poprosím o pomoc pri riešení problému vypočuješ ma. Ďakujem ešte raz z celej duše i srdca. Pani Laura Vy ste jedna úžasná a statočná bojovníčka, ktorá sa nebojí zloby a statočne bojuje proti zlu.

  30. Poďakovanie
    Júlia P. | 13.12.2017

    Ďakujem Pane Bože za nádherný dojímavý odkaz. Aj Vám pani Laura, že ste ho s nami zdieľali.

  31. Bohu najdrahšiemu a Vám drahá Laura
    kvetena | 13.12.2017
    Najdrahší môj Bože, vdaka za tie nádherné slová plné lásky , vždy sa budem k Tebe modliť s pokorou ,úctou a láskou , Veľmi ťa ľúbim a nikdy neprestanem ľúbiť , si môj život , moja veľká bezhraničná láska môj všadeprítomný Boh, Tebe patrí moje veľké bezhraničné dakujem za všetko od Teba môj drahý Bože aj Vám drahá a láskavá Laurinka , ste jedinečná ľudská bytosť ,ktorú mám veľmi rada , Nezídem z cesty ,ktorou som sa rozhodla kráčať , ja nevzdám sa Boha , nesklamem ťa najdrahší Stvoriteľ môj , Ty si ma stvoril a život si mi dal , Tebe budem verne ,oddane , s hlbokou láskou a pokorou slúžiť , Ty si Svetlo môjho života , moja radosť , moje šťastie , moje všetko drahý Bože,

  32. Ďakujem Bože
    Daniela | 13.12.2017
    Božinku milovaný, nádherné odkazy nám sem posielaš, sú plné lásky, pochopenia a hlavne istoty, že pri nás stojíš a lúbiš nás..je to pre mňa jediná istota na tejto Zemi, slamka ktorej sa chytám ak je velmi zle. Prosím nikdy ma neopusti, bez Teba Bože niet života, nádeje, lásky, zdravia ani chleba...ďakujem za všetky takéto dary...milujem Ťa a nikdy sa Ťa nevzdam..Lobe Lobe Lobe

  33. Nádherné slová od teba Bože
    Jana | 13.12.2017
    Drahý Bože,ďakujem za krásne slová a odkazy,ktoré nám sem na túto zem posielaš.Pri ich čítaní sa mi vždy tisnú slzy do očí,že mám tú možnosť ich prijímať priamo od teba Otecko. Je to niečo neskutočné,neuveriteľné. Vážim si,že môžem čítať tvoje slová,ktorými sa nám prihováraš. Vážim si,že môžem biť súčasťou tejto nádhernej Božej stránky, pre mňa vzácnej šperkovnice plnej tých najvzácnejších pokladov. Ďakujem drahá Laura za každučké odoslané slová a pracne zapísané pre nás všetkých. S láskou Jana❤️❤️❤️

  34. Vďaka Ti Bože
    Gitka | 13.12.2017
    Chcem sa aj ja poďakovať Pánu Bohu za odpoveď našej drahej a milej Laurinky ako dlho sa máme denne modliť. Ďakujem Laurinke, že sa s nami podelila o tento vzácný Boží odkaz. Ďakujem Ti láskavý môj dobrotivý Bože za nášho posledného proroka Lauru, ktorá nás naučila milovať a modliť sa k Tebe pravému jedinému Bohu a ukázala nám tú správnú duševnú cestu, ktorou máme v živote odhodlane a odvážne kráčať. Ďakujem Ti drahý Bože za Tvoju prítomnosť v sebe, ktorú cítim pri každodenných modlitbách k Tebe s láskou odoslaných s prosbou o ich naplnenie Tvojim vyslyšaním. Ten pocit Tvojej Božej prítomnosti v srdci je nádherný a prekrásný. Milujem Ťa Otče Bože a navždy budem. S láskou Gitka

  35. Modlitba
    Zuzana | 12.12.2017
    Môj Otecko .Som si vedomá, že sa tiež menej modlím. Pred troma rokmi som ti každé ráno venovala 2 hodiny a teraz len povinnosti. No veľa modlitieb som sa naučila nasamäť a modlím sa každú voľnú chvíľku. Niekedy aj jednu modlitbu veľa krát no dúfam, že Ti to navadí. Keď musím šoférovať dlhé trasy ,ktoré trvajú aj viac ako 5-6 hodín tak sa Ti odovzdám a vyspevujem Ti celý čas dookola modlitbu Hosana Bože Otče... S touto prekrásnou modlitbou začínam svoj deň a už sa teším , kedy ju naučím aj 5 ročnú dcéru , ktorá sa Ti modlí každý večer Otčenáš a ešte jednu modlitbu. Ďakujem Ti Otecko, že nám cez nášho proroka posielaš tak krásne a vzácne modlitby. Sú pre mňa nenahraditeľné, lebo viem, že vždy ma vypočuješ a zároveň aj pomôžeš. Nedá mi nespomenúť aj modlitby na soplík a teplotu, cez ktoré liečiem svoje deti s Tvojou Božou pomocom. Nekonečne ďakujem Otecko . Ďakujem , že moja duša dostala šancu a mohla Ťa spoznať cez našu Lauriku. ĎAKUJEM , že som sa oslobodila a moja duša navždy patrí len Tebe Otecko. Milujem Ťa nesmierne.

  36. Ďakujem
    Renata R. | 12.12.2017
    Milovaný Otecko ďakujem za túto správu niekedy sa modlím dlhšie niekedy kratšie ale vždy je to s láskou a pocitom že si so mnou a cítiš moju lásku . Ľúbim ťa veľmi a tak som si zvykla modliť že sa to stalo obrovskou súčasťou môjho života. Cítim sa pri tebe tak krásne že si neuvedomujem že sa tak dlho modlím. Pre mňa je to vlastne meditácia pretože sa nedokážem tak sústrediť ale modlitba je pre mňa presne to čo mi vyhovuje je mi s tebou tak krásne lebo ťa tak blízko cítim strašne Ti ďakujem moja láska je tu pre teba si svetlo môjho života a to je presne to čo cítim k teba láska moja ďakujem . P. Laura vďaka za Vašu láskavosť a srdečnosť veľmi ste mi včera pomohla som Vám veľmi vďačná aj p. Vladimírovi s láskou a vierou .

  37. Vďaka
    renáta | 12.12.2017
    Drahý Bože, Ty vieš, že takéto výčitky som v poslednom čase mala aj ja a to sa vôbec nemôžem porovnávať s tým, koľko času modlitbou k Tebe venovala naša drahá Laura. Bože milujem Ťa, prosím, stoj pri nás, ktorí Ťa milujeme. Ďakujeme milá Laura za to, že ste sa s nami podelili o tento odkaz.

  38. Bože láskavý a pani Laura
    Dana K. | 12.12.2017
    Milujem Vás!
    Ďakujeme Ti Bože dobrý!
    Ďakujeme Vám pani Laura!
    Objímam Ťa Bože môj veľmi...

  39. krásne
    Erika | 12.12.2017
    Chcem sa poďakovať,že pani Laura aj Nám odkázala
    cez Pána Boha ako sa modliť.Ach aké je nádherná čítať ako sa Boh prihovára k Vám pani Laura.Vaša práca je veľmi náročná a preto si vážim že som Vas spoznala a len vďaka Vašemu poslaniu tu na zemi ,vieme kde je pravda a že toto je tá cesta,ktorou máme kráčať.Vďaka Bože za všetko.

  40. Ďakujem
    Renata R. | 06.12.2017
    Veľmi sa teším každej neoceniteľnej rade milovaný Bože a táto je naozaj cenná . Ďakujem p. Laura z lásky a srdiečka prajem krásny večer.

  41. Vďaka
    Simona | 05.12.2017
    Drahý Bože,opäť ti nesmierne ďakujem za túto radu.Dakujem,že sa o nás staráš a pomahaš nám.
    Milujem ta

  42. Vďaka Ti Bože
    Eva C. | 04.12.2017
    Vďaka Ti milostivý Bože aj za tento vzácny odkaz.Drahý Otče Bože ďakujeme Ti za každú radu pomoc a ochranu,ktorú nám dávaš za všetku Tvoju lásku,ktorou nás zahŕňaš.Vďaka Ti Otecko nebeský,že mi tak veľmi pomáhaš aj v tomto ťažkom období bez Teba by som to nikdy nezvládla.Ľúbim Ťa Bože.Vďaka aj Vám pani Laura.

  43. Poďakovanie láskavému Bohu
    Gitka | 04.12.2017
    Otecko môj Nebeský, ďakujem Ti za ďalšiu pre nás nesmierne vzácnu radu. Ďakujem Ti za Tvoju starostlivosť a všetkú pomoc, ktorú nám svojou nekonečnou láskavosťou a dobrotivosťou posielaš. Milujem Ťa nadovšetko najviac na celom svete a navždy budem. Ďakujem našej drahej a milej Laurinke za prijatie a odovzdanie odkazu, za jej lásku, ochotu a veľkú obetavosť.

  44. Poďakovanie za rady
    Lukáš | 04.12.2017
    Ďakujeme Otče môj Bože za mnoho vecí, ktoré nám objasňuješ a odkrývaš čo všetko nám škodí a ako sa tomu vystríhať. Sú to veci, ktoré by nám nedokázal nik odkryť jedine Ty Otče Bože. Milujeme Ťa pane Bože. Ďakujeme pani Laura za odovzdanie a vynaloženie síl prijať tak dlhý Boží odkaz. S láskou Lukáš a mama.

  45. Odkrývanie neviditeľného
    Peter B. | 04.12.2017
    Otče Božinku, ďakujem za to že si môžme prečítať ako sa chrániť tým, že nám odkrývaš veci, ktoré žiaden lekár nevidí, a ani ich prístroje tzv.modernej medicíny. Si náš najlepší lekár, a vždy odkazuješ veci na rovinu. Nič sa nevyrovná Tvojim Božím radám.

  46. Vďaka Bože
    daniela | 03.12.2017
    S úctou Ti ďakujem najdrahši Bože za Tvoju starostlivosť v každom smere pre naše duše...Si láska tá najväčšia a najvzácnejšia pre nás všetkých. To krédo na úvodnej stránke nám to približuje..a ja Ťa preto denne prosím o vyslyšanie mojich prosieb a modlitieb, nech láska navždy zvíťazí v mojom domove a v každom z nás..je to láska, ktorá víťazí na všetkých frontoch. Tá láska k Tebe , jedinému nášmu Stvoriteľovi je kľúčom k nádhernému životu a nástrojom na to, aby zlo bolo porazené..milujem Ťa môj Bože navždy a uctievať Ťa budem až do posledného dychu..Lobe Lobe Lobe

  47. Ďakujem
    Andrea | 03.12.2017
    Ďakujeme Ti Bože za všetučko všetko .Ľúbime Ťa veľmi..

  48. Ďakujem Ti Láskavý Bože
    Marta | 03.12.2017
    Za ďalšiu úžasnú radu Tebe môj Láskavý Bože ďakujem, chrániš nás najlepšie na svete, keby si tak každý dokázal uvedomiť čo všetko pre nás robíš... Ďakujem Vám pani Laura za vašu prácu,odvahu, Nech vás oboch Boh požehnáva.

  49. poďakovanie
    Erika | 03.12.2017
    Bože môj ďakujem za ďalší odkaz od Teba.Iba Ty Nás uchrániš od zlého.Nikto iný.

  50. Poďakovanie
    renáta | 03.12.2017
    Veľká vďaka Ti Bože za tieto vzácne rady. Stále sa máme čo učiť a Ty si náš vzácny učiteľ. Ak my - Tvoji žiaci, Ťa budeme počúvať, náš život tu na zemi bude lepší, budeme zdravší, šťastnejší. Odhalil si nám ďalšiu záhadu, ktorá nám pomôže ochrániť sa pred zlom. Veľká VĎAKA, BOŽE! Drahá pani Laura, ďakujem Vám za odovzdanie odkazu. Prajem Vám i pánovi Vladimírovi pokojné dni a pozdravujem vás!

  51. Poďakovanie
    Antonia | 03.12.2017
    Prevelkè ďakujem mõj drahý BOŽE za ďalšiu cennù radu pre nás za požehnanè dari zeme ktorè stvojej štedrosti užívame a zaktorè Ti ďakujeme .Vám pani Laura tiež ďakujem prajem krásny požehnaný ďeň

  52. poďakovanie
    Monika | 03.12.2017
    Ďakujem vám pani Laura že ste mi umožnila prístup na celú vašu stranku. Som uveličená z toho, koľko je tam veľa dobrých a múdrych odkazov od pána Boha pre naše dobro a zdravie. Ďakujem aj za váš posledný príspevok čo sa týka správneho sa stravovania aby našim telám neublížilo a bolo len na prospech. Fantastické!

  53. Podakovanie Bohu najdrahšiemu
    kvetena | 03.12.2017
    Najdrahší môj Všemohúci Bože,len Tebe patrí veľká vdaka za daľšiu odoslanú cennú radu ,Vždy Ti budem dakovať za požehnané jedlo od Teba ,aj matičke zemi ,ktorá nám tieto požehnané dary od Teba vydala, Lúbim ťa veľmi najspravodlivejší môj Bože , s hlbokou láskou ,úctou a pokorou dakujem ! Aj Vám drahá a láskavá pani Laura , patrí veľké bezhraničné dakujem ! Prajem Vám príjemný požehnaný deň, mám Vás veľmi rada

  54. Velikánske ďakujem
    Margita | 02.12.2017
    Z celého srdca ďakujem TEBE BOŽEa ďalší odkaz pre nás a aj aj Vám pani Laura ďakujem, pekný a požehnaný sobotňajší večer.
    S láskou Margita

  55. Poďakovanie
    Ingrid | 02.12.2017
    Ďakujeme Ti Bože za ďalšiu cennú radu.

  56. Ďakujem
    Valéria | 28.11.2017
    Láskavý môj Bože, ďakujem Ti za ďalší tvoj odkaz, liečivko, ktoré je pre naše telo nezávadné a 100% ako všetko čo nám dušiam dávaš. Veľká Ti vďaka Pánbožko za starostlivosť a prejavenú lásku a veľkú pomoc. S tebou sa žije krásne a láskyplne. Ďakujem za všetko Bože aj za vzácnu pani Lauru a jej manžela. S láskou Valéria.

  57. Vďaka Ti Bože
    Eva C. | 27.11.2017
    Drahý Pane Bože ďakujem Ti zo srdiečka aj za túto veľmi vzácnu radu,nikdy by mi nenapadlo,že táto potravina môže byť takto zdraviu prospešná.Vždy som sa jej vyhýbala aj všetkým tučným potravinami,ale aj napriek tomu mám roky vysoký cholesterol aj triglyceridy a neviem ich nijako znížiť.Lekárka mi vždy predpisovala statíny,ale ja som si ich nikdy nevybrala pre ich nežiaduce účinky možno zabránia infarktu,ale zato môže človeku zlyhať srdce .Veľmi si ma potešil Otče drahý touto správou.Nesmierne Ti za všetko ďakujem aj za modlitbu na Vysoký cholesterol.Ľúbim Ťa Otecko nebeský a posielam Ti pusinku do nebíčka.Pani Laurika ďakujeme za všetko aj pánovi Vladkovi nech Vás Pán Boh ochraňuje.

  58. Cholesterol
    Helena | 23.11.2017
    Dakujem Ti,láskavý Bože za tento príspevok. Tento nápoj mi veľmi chutí,ale snažila som sa mu vyhýbať,hoci by som ho aj na posedenie vypila.Vrátim ho spať do kuchyne.Nevieme,čo je pre Nás a naše telo prospešné. Vdaka,že Nás stále učíš a pomáhaš v našom živote.Vdaka Vám pani Laure,bez Vás by tieto informácie k Nám nedošli...Nech sa Vám a manželovi darí...

  59. Vrúcne poďakovanie láskavému Bohu
    Gitka | 23.11.2017
    Na preventívnej zdravotnej prehliadke u mojej lekárky mi v krvi našli vysoký cholesterol. Vypočula som si od lekárky, že musím okamžite nasadiť dietu, zo stravy vysadiť všetky živovočišné tuky, žiadné maslo, žiadné vajíčka, smotanové jogurty, majonézu, anglickú slaninu nič mastného a tučného. No to bolo niečo pre mňa, ktorá miluje maslo a vajíčka, toho sa nikdy nevzdám. Lekári z vajec spravili cholesterolovú bombu, ale veď žľtok vajíčka obsahuje lecitin, ktorý cholesterol znižuje!!! Dostala som tiež brožúrku s podrobným zoznamom potravin čo jesť smiem a čo nesmiem, hneď som ju vyhodila . Potom mi pani doktorka zo šuplíku stola dala veľké balenie liekov na zníženie cholesterolu. Keď som si doma v kľude prečítala všetky možné vedľajšie účinky lieku na ľudskú psychiku, spravilo sa mi z toho zle a rozhodla som sa lieky nikdy nebrať. Okamžite som zavolala pani Laure a všetko jej povedala. Pani Laura mi povedala, že opak je pravdou. Nemám jesť nič nízkotučného, jesť všetko vysokotučné a toto dodržujem dodnes a navždy budem. Keď som šla po čase na kontrolu k pani lekárke, ona mi povedala že mám hodnoty cholesterolu upravené a v norme. Povedala mi. Vidíte ako vám tá nízkotučná diéta a lieky zabrali. Keby ona vedela že som lieky hodila do koša a jedla som všetko plnotučné, asi by odpadla. Ja som však bola ticho a prikývla som jej, lebo je zbytočné sa hádať s lekármi. Oni majú len svoju pravdu. Nízký cholesterol je ďaleko nebezpečnejší než vysoký. Telo si potrebný cholesterol vyrába a medicína odburáva, cholesterol útočí a medicína perfektne brání. Nesmierne pani Laure ďakujem za túto vzácnú a pravdivú informáciu o cholesterolu. Bez nej by sme tu na zemi boli nevedomí, stratení a blúdili by sme v živote. Ďakujem Ti láskavý môj dobrotivý Bože za našeho posledného proroka a tiež jej manžela Vladka. Prosím Ťa láskavý môj Bože opatruj ich, ochraňuj ich pred každým zlom, žehnaj im obom a stoj pri nich vždy a navždy.

  60. Ďakujem
    Antonia | 22.11.2017
    Ďakujeme nášmu panu Bohu za tuto prìjemnù ďalšiu radu tejto sladkej maškrty Ďakujeme i Vám pani Laura nech Vás pán Boh žehná i vášho manžela Vladka 

  61. Tatičko Nebeský
    Marta B. | 22.11.2017
    Si Ten Najlepší Lekár, všetci tí bežný nám tieto dobroty zakazujú, a Ty nám ich doporučuješ. Ďakujem Ti za ďalšie rady na stránkach, sú ako vždy nenahraditelné. Ľúbim Ťa Bože a ďakujem.
    Pani Laura, nech Vás aj Vašeho manžela Vladimíra Boh Nebeský žehná za vašu prácu. Ďakujem

  62. Ďakujeme
    Renata R.| 22.11.2017
    Otecko láskavý veľmi pekne ďakujem za túto dobrú správu . Som nesmierne šťastná , že nám odhaľuješ všetky pravdy tohoto sveta k našej zdravej výžive ale aj k iným veciam ľúbim ťa Otecko môj a p. Laura ďakujem za vašu ochotu sa s nami podeliť o tieto vzácne rady. Už sa nesmierne teším z tejto mňamky ĎAKUJEM.

  63. Ďakujeme
    Daniela | 21.11.2017
    Drahý Bože,! Zo srdca ďakujeme za ďalšiu vzácnu radu ako si obohatit jedalniček a ešte aj zdravo. Veľmi Ťa milujem ako sa o nás staráš a Tvoju Lauru si nadovšetko vážim a lúbim❤️

  64. poďakovanie
    Beata | 21.11.2017
    Ďakujem pánu Bohu aj nášmu poslednému prorokovi pani Laure za ďalší úžastný recept pre naše zdravie a navyše veľmi chutný. Ešte raz ďakujem Bohu aj vám pani Laura. 

  65. Ďakujem
    Simona | 21.11.2017
    Drahý môj Bože, veľmi pekne ďakujem za túto cennú radu,ktorú nám cez pani Lauru odovzdávaš.Všetko dáva absolútne logiku keď sa nad tým človek zamyslí.Ja sama som bola pred pár rokmi chorá a ty môj drahý Bože si ma vyliečil za čo budem vďačná naveky.Dlhe obdobie som mala problém s metabolizmom pribrala som napriek tomu,že som neprijímali veľa stravy,dnes už viem,že moje telo ukladalo tukové zasoby.Trvalo to asi tri roky a dnes som šťastná,že mi moje telo funguje tak ako má,konzumujeme všetko na čo mám chuť a kedy chcem,od ťažších jedál až po sladkosti,a napriek tomu som zrazu za pár mesiacov schudla aj 5 kíl.Je to veru zázrak :) Moje telo už nešetrí zásoby a spaľuje všetko čo mu dám.Ďakujem ti môj milovaný Bože a dráha Laura za všetko.milujem ťa

  66. Ďakujeme Ti Bože
    Gabika | 20.11.2017
    Veľmi sa teším Bože, ....... moooc ľúbim, ďakujem za ďalšiu úžasnú radu. Ďakujem aj Vám pani Laura, aj Vám pán Vladimír za všetko čo pre nás robíte...

  67. Ďakujem
    Jana | 20.11.2017
    Drahý Bože, veľká vďaka za skvelú maškrtku zdraviu tak veľmi prospešnú. Ďakujeme Vàm drahá Laura. S láskou Jana

  68. Ďakujem Ti Bože
    Julia L. | 20.11.2017
    Ďakujem Ti Bože za nový receptík pre náš jedálniček .Tento nápoj je úžastna mňamka .Ďakujem Ti Bože za Tvoju naj naj vzácnejšiu starostlivosť pre naše telá .Ďakujem Vám pani Laura za odovzdanie odkazu .Pozdravujem pána Vladka .S láskou a nekonečnou vďakou .

  69. Podakovanie Bohu
    kvetena | 20.11.2017
    Najdrahší všemohuci Bože,len Tebe patria chváli za všetko čo pre nás robíš, staráš sa o nás o naše zdravie a o všetko čo je pre naše telá dobré a prospešné. Len Teba vždy budeme chváliť jediného Boha a dakovať ,lebo ťa veľmi ľubime drahý náš Bože s tou najvačšou láskou, celou dušou i srdcom a s veľkou pokorou. Aj Vám naša drahá a láskavá pani Laura , za všetko čo pre nás robíte aj s Vaším manželom ,Viete , aká som šťastná a Bohu vdačná za Vás ,že Vás tu máme na našej Slovenskej zemi , Bohu vdaka na veky. Za všetky odkazy za silu ,ktoru vynakladáte na všetku tuto prácu patrí Vám veľká vdaka ,naša drahá pani Laura .Pozdravujem Vás s láskou a uctou k Vám

  70. ďakujem
    Erika | 20.11.2017
    Ďakujem Bože môj za ďalší "sladký"odkaz.Pozdravujem Vás .Erika

  71. Ďakujeme
    Margita | 19.11.2017
    Drahý BOŽE ďakujem za ďalší Tvoj odkaz pre nás, lebo je to veľmi dôležité pre naše zdravie. Obohacovať naše jedálničky nie nezdravými produktmi. Ešte raz veľká vďaka drahý Bože. Vám pani Laura ďakujem za silu a ochotu nám odkaz odovzdať. Pozdravujem pána Vlada.
    S láskou Margita

  72. Ďakujeme
    Lukáš | 19.11.2017
    Drahá pani Laura, ďakujeme za Vaše opýtanie sa pána Boha. Zas máme obohatený jedálniček o zdravú pánom Bohom odobrenú potravinu a dokonca veľmi chutnú. Je toľko vecí, ktoré nám pán Boh objasňuje čo človek ani len netuší a obmedzujeme sa preto aby sme boli zdraví a robíme vlastne pravý opak. Skutočne obrovská vďaka Pane Bože že nám odkrývaš a zároveň odporúčaš tak zdravé a chutné veci. Milujeme Ťa pane Bože a sme veľmi radi, že tak ako mi aj pani Laura s manželom si môžeme dopriať úžasný a zdravý výživný nápoj. Pozdravujeme Vás pani Laura aj manžela. S láskou a vďakou Lukáš a mama.

  73. Vďaka Ti Bože
    Peter K.| 20.11.2017
    Bože otecko láskavý s celého srdca Ti ďakujem za všetky rady, ktoré nám s láskou posielaš,aby sme boli ochránený pred chorobami.Len Ty Bože si všemocný a láskavý a ja verím len Tebe. Ďakujem Ti Bože za nášho posledného Božieho proroka našu drahú pani Lauru cez ktorú nám odovzdávaš všetky rady a recepty pre naše telá i duše.Bože otecko žehnaj a ochraňuj našu drahú pani Lauru aj pána Vladimíra a daj im veľa zdravia a lásky.

  74. zázračné účinky liečiva od Boha
    Gabika | 12.11.2017
    Krásny deň pani Laura, pán Vladimír aj všetci ostatní čitatelia. V prvom rade sa chcem z celého srdca poďakovať tebe Boh môj za túto skvelú radu, moje zuby dostali riadne zabrať. Celý život som mala veľmi málo vápnika v tele. V puberte som nevedela ani bez barlí chodiť, čo ma tak odvápnené päty boleli. V tedy sa mi aj strašne zacali kaziť zuby. Teraz zas bacil, ktorého som teraz mala, ktorý mi zničil skoro všetky zuby. Ďakujem Bože opäť, mám znovu pocit ako keby si tieto rady dával pre mňa. MILUJEM Ťa. 

  75. Vdaka, Ti Bože.
    Helena | 14.11.2017
    Dakujeme Ti ,Bože za túto liečebnú kúru,ktorú sme doma minulý rok odskúšali. Bola veľká epidémia chrípky a ja bývam vždy chorá a chrípku som nedostala.Dcéra len malé náznaky,ale chrípka neprepukla.Pozdravujem Vás do Dvorníkoch a vdaka za všetko,čo pre Nás robíte.

  76. Prosba
    Renata | 11.11.2017
    Milovaný Otecko ďakujem z celého srdiečka veľmi pekne aj Vám p. Laura srdečná vďaka za Vašu ochotu a lásku ste úžasná .

  77. Veľké ďakujem
    Miriam | 10.11.2017
    Aj ja sa pripájam k poďakovaniam a z celého srdca Ti, Otče Bože, ďakujem za to, že na nás neustále myslíš a tiež za to, že si svojho posledného Božieho proroka poslal práve sem na Slovensko. Pani Laura, veľmi Vás mám rada a som nesmierne šťastná, že som mala možnosť spoznať Vás aj pána Vlada. Prajem Vám veľa veľa síl, lásky a pevného zdravia na vykonávanie tohto náročného poslania. Boh Vám žehnaj!

  78. Je to DAR mať ťa Otče Bože
    Mária C. | 09.11.2017
    Drahý náš Otecko Nebeský, veľmi pekne ti ďakujeme za rady ktoré nám posielaš. Pani Laurika obrovská vďaka, pretože každá rada je veľkým darom pre nás všetkých. Z celého srdca ďakujeme a pozdravujeme Vás do Dvorníkov.

  79. Veľká vďaka pánu Bohu
    Lukáš | 09.11.2017
    Otče Bože láskavý, ďakujeme že sa neustále staráš o naše duše a naše telá. Sme veľmi radi, že patríme medzi tých, ktorý môžeme napĺňať receptúry priamo od samotného pána Boha. Chceme Ti aj poďakovať, že si na tejto našej zemi stvoril aj takéto prevzácne liečivá. Ďakujeme aj za pani Lauru, bez ktorej by nám to nemal kto odovzdať. S láskou a vďakou Lukáš a mama.

  80. Vrucne podakovanie Pánu Bohu a drahej našej pani Laure
    kvetena | 09.11.2017
    Najdrahší Všemohuci Bože, len Tebe patria chváli, sláva i dobrorečenia, najdrahší môj Bože. Veľká vdaka Ti patrí za všetko ako sa o nás staráš , o naše telá,naše životy. Len Ty jediný všetko vieš a poznáš čo je pre nás najlepšie . Za všetky liečivá,rady a pomoc , ktoré od Teba najdrahšieho ,jediného Boha dostávame. Si pre nás prvoradý a najdôležitejší v našich životoch. Bože, veľmi ťa ľubim a šťastná som , že ľubiť ťa môžem , že si moje šťastie , moja radosť môj Jediný všadeprítomný BOH ! Aj Vám dakujem drahá a láskavá pani Laura.Vždy poviem že ste užasná ľudská bytosť. Len Pán BOH vie aká som vdačná a šťastná že ste na našej Slovenskej Zemi , náš vzácny Dar od Pána Boha.. Budte požehnaná láskou v Božom mene na večné veky aj s Vašim manželom.Toľko pre nás robíte , vždy myslíte aj na nás . Obidvoch Vás mám veľmi rada . Vdaka Bohu za Vás ! Nech Vás chráni ruka Božia , drahá Laura prorok náš!

  81. Ďakujeme
    Eva C. | 08.11.2017
    Otče Bože drahý ďakujeme Ti za ďalšiu veľmi vzácnu radu,ako si udržať zdravé zuby a kosti.Otecko nebeský Ty si ten najlepší lekár na celom svete, ďakujeme Ti za všetky Tvoje rady za všetku pomoc, ktorú nám dávaš. Srdečná vďaka páni Laura za prijatie a odovzdanie Božej rady.

  82. Vďaka Ti Bože Otče
    Peter K.| 08.11.2017
    Bože otecko náš nebeský s celého srdca Ti ďakujem za ďalší recept pre naše telíčka na posilnenie kostí a zubov a ďakujem Ti že sa o nás tak staráš a chceš aby sme boli zdraví.
    Nekonečne Ťa milujem Bože môj láskavý a len tebe dôverujem a verím.
    Ďakujeme aj Vám pani Laura za odovzdanie tohoto Božieho odkazu a nech Vás aj pána Vladimíra žehná a ochraňuje náš láskavý Boh otecko všemohúci.

  83. Ďakujeme z celého srdca
    Jana | 07.11.2017
    Drahý Bože veľká vďaka za cennè rady pre nás a zdravie. Vážim si každučké slovko,ktoré nám denne zosielaš. Si môj poklad Bože.Milujem ťa nekonečne.Ďakujeme aj Vám drahá Laura. Nech Vás Otecko náš chráni od všetkého zlého. S láskou Jana❤️❤️❤️

  84. Vďaka
    Simona | 07.11.2017
    Drahý Bože,veľmi pekne ďakujem za ďalšiu skvelú liečebnú radu, ďakuje m že sa o nás tak staráš a že nám radíš.Lúbim ťa najviac na svete

  85. Ďakujeme Ti Bože
    Marta B. | 09.11.2017
    Neustále nad nami bdieš a dávaš nám nenahraditeľné rady,Ďakujeme za všetko aj Vám pani Laura, ďakujem.

  86. Vďaka za stálu pomoc
    Ingrid | 09.11.2017
    Pane Bože náš milovaný, ďakujeme Ti a taktiež našej vzácnej pani Laure za nekonečnú pomoc pre nás všetkych.

  87. Ďakujem Bože
    Gabika | 09.11.2017
    Drahý Bože, ďakujem TI za tvoju každodennú ochranu nášho zdravia, nášho života. Milujem ŤA Bože nadovšetko na svete.

  88. Vrúcna a srdečná vďaka Bože
    Jana | 07.11.2017
    Drahý Bože milovaný,veľmi pekne ďakujeme za opäť vzácnu radu pre naše zdravie.Pre mňa si ten najvzácnejší poklad,ktorý v srdci nosím. Ďakujem za všetku pomoc ,ktorou nás denne zahŕňaš. Milujem ťa Boh môj.Drahá Laura aj Vám veľká vďaka za všetko.❤️❤️❤️

  89. Podakovanie Bohu najdrahšiemu
    kvetena | 06.11.2017
    Najdrahší Nebeský Otecko , Si jedinečný, užasný , fantastický Boh a najspravodlivejší. Myslíš na nás ,na naše zdravie. Drahý Bože veľmi si ťa ctím za všetko čo pre nás robíš záleží Ti na našom zdravý aj na vyriešení rôznych problémov . Veľmi ťa ľubim Nebeský Otecko , Si to najdrahšie čo mám ,Si Svetlo môjho života

  90. Ďakujeme za nekonečnú starostlivosť a lásku
    Petuldo | 06.11.2017
    Pane Bože , Ďakujeme Ti z celého srdca za nekonečnú starostlivosť o nás hriešnikov!Ochraňuješ nás stále , aj keď padáme z "nôh" tak to len preto aby sme sa mohli opäť postaviť a kráčať Tvojím smerom!Veľmi Ťa Ľúbime a my vieme , že si stále pri nás! Veľmi pekne Ďakujeme za všetko !

  91. Poďakovanie
    Gitka | 06.11.2017
    Ďakujem Ti láskavý a dobrotivý Otče Bože za nesmierne vzácnú radu, pre uchovanie zdravia a sily našich zubov a kostí. Nekonečne Ťa milujem a navždy budem. Ďakujem našej drahej Laurinke za odovzdanie odkazu a jej obetavosť.

  92. Ďakujem
    Margita | 06.11.2017
    PANE BOŽE srdečne ďakujem za ďaľšiu dôležitú radu pre nás. Pocítila som už čo je nedostatok vápnika v tele a Ty Pane BOŽE si ma zachránil. Ďakujem, ďakujem
    Vám pani Laure tiež ďakujem za odovzdanie rady od Pána Boha pre nás.
    S láskou Margita

  93. Podakovanie
    Ingrid | 06.11.2017
    Ďakujeme za tieto cenné rady.. :)

  94. Ďakujem

    Erika | 06.11.2017
    Ďakujem Ti Bože za ďalšiu potrebnú radu.Ty Nám vždy ukážeš a dáš znať kde je pravda a zbytočne nevrážať do preparátov z ktorých je v lekárňach iba dobrý biznis.Ešte raz vďaka a je mi cťou že som tu a že som spoznala Lauru.Bože ďakujem.

  95. Ďakujem
    Ronald | 06.11.2017
    Ja sa chcem tiež poďakovať Bohu aj Vám pani Laura za pomoc na zuby. Škoda že táto pomoc neprišla skôr, lebo moje deti od mladého veku trpia kazivosťou zubov. Ale teraz okamžite celá rodina nabehneme na Božiu pomoc a nepochybujem o jej úspešnosti. Zatiaľ čo sme z tejto stránky ja aj rodina ako Božie liečebne procedúry napĺňali, pomohlo sa vždy. Ešte raz veľké ďakujem.

  96. poďakovanie
    Veronika | 06.11.2017
    Vďaka Bohu ďalšia rada od Pána Boha ako si udržať zdravý chrup. Už dlho mám problémy so zubami a u zubára som už ako doma. Ďakujem aj vám pani Laura za vašu námahu, čas a ochotu nám tieto prevzácne rady prijímať a odovzdávať.

  97. Nekonečné ďakujem

    Elena | 06.11.2017

    Nekonečne ďakujem láskavý Bože Otče za lásku, starostlivosť, za všetko čo nám poskytuješ . Môj najdrahší, najvzácnejší nebeský Otecko. Nesmierne Ťa milujem,bezhranične dôverujem. Prosím Otecko nebeský, ochraňuj , pomáhaj, požehnávaj, dávaj silu Tvojmu dieťaťu , pokladu z Tvojej Božej náruče našej vzácnej Laure aj jej manželovi. Veľké ďakujem pani Laura za obetavosť .....
    s láskou

  98. Veľké ďakujem

    Miriam | 06.11.2017

    Otče Bože, ľúbim Ťa a z celého srdca Ti ďakujem za tieto nesmierne cenné rady na uchovanie dobrého zdravia, hneď zaradím do svojho jedálnička aj ..... a ďalšie dobroty. Vám, pani Laura, z celého srdca ďakujem za prijatie ďalšieho odkazu dôležitého pre naše zdravie, som šťastná, že Vás tu s pánom Vladom máme, Boh Vám obom žehnaj!

  99. Ďakujeme

    Zuzana | 06.11.2017

    Srdečná vďaka za radu pre naše kosti a zuby Otecko náš. Ďakujeme aj za našu Lauru , ktorá sa o nás s Tvojou pomocou stará a odovzdáva nám Tvoje odkazy. Ochraňuj nám ju a naplňaj nesmiernou silou a aj Vladka. Milujeme Ťa Otecko.

  100. Ďakujeme

    Andrea | 05.11.2017

    Srdečná vďaka Pane Bože za ďalšiu radu, srdečná vďaka aj Vám pani Laura za jej odovzdanie. :-)

  101. Ďakujeme

    Lukáš | 05.11.2017

    Otče Bože láskavý, ďakujeme Ti za obohatenie nášho zdravého jedálnička od Teba zoslaného. Tvoje Božie rady sú pre nás vždy veľkým potešením a s radosťou a veľkou chuťou sa tešíme prijímať do nášho tela všetko to čo si nám odporučil Ty Otče Bože, pretože si nás stvoril a jedine Ty vieš najlepšie čo je pre naše telá prospešné. Ďakujeme za pani Lauru, ktorá nám vždy od Teba odovzdá Tvoje slová a rady. Ľúbime Ťa Otče Bože. S láskou a veľkou vďakou Lukáš a mama.

  102. Ďakujem Ti Bože

    Marta B. | 05.11.2017

    Ďakujem Ti Láskavý Bože za ďalšiu úžasnú radu, ktorou nám pomáhaš vyhýbať sa lekárom a rôznym bolestiam. Ďakujem aj Vám pani Laura za tieto odkazy, z vašu prácu, ktorú tak obetavo vykonávate aj keď si to nezaslúžime.Ďakujem

  103. Ďakujem Ti Bože

    Dominika | 29.10.2017
    Ďakujem Ti pane Bože za liecivu recepturu. V poslednom čase zle spím a často sa v noci budím, čo nebolo predtým u mňa zvyčajne, lebo som skoro vždy dobre spala. Dobrý spánok je pre mňa veľmi dôležitý, hlavne preto, aby si moja psychika cez noc oddychla. Taktiež mám k tomu niekedy desivé sny, ktoré ma vyčerpávaju. Ďakujem Ti Bože za všetku pomoc, ktorú nám dávaš a posielaš cez pani Lauru.

  104. Veľké Vrúcne Ďakujem Bože Láskavý

    Julia L. | 26.10.2017
    Ďakujem Ti Bože za Tvoju najvzácnejšiu starostlivosť pre naše telá .Ďakujem že nás liečiš svojimi požehnanými liečivkami ktoré sú najzázračnejšie ,najúčinnejšie ,najliečivejšie .Láskou Veľké Ďakujem môjmu Bohu .Veľké Ďakujem Vám pani Laura za všetko všetulínko čo pre nás robíte .Za všetko veľmi pekne ďakujem

  105. Veľká vďaka Bože láskavý

    Peter K. | 26.10.2017
    Ďakujem Ti drahý môj Bože jediný za tento posilňujúci recept na pokojný spánok ,lebo v tejto ťažkej dobe plnej stresu potrebujeme od Teba dobrotivý Bože pomoc a len ty nám ju vždy s nebíčka zošleš aby si nám pomohol cez Tvoju drahú pani Lauru .
    S celého srdca ti Bože otecko jediný ďakujem za tento recept a prosím Ťa aby si nám všetkým požehnal jeho liečivú silu.

  106. Ďakujem Ti pane Bože.....

    Dana K. | 24.10.2017
    Ďakujem,Bože môj dobrý ,ďakujem Ti za Tvoju lásku.....Milujem Ťa!

  107. Veľké poďakovanie

    Gitka | 24.10.2017
    Ďakujem Ti láskavý môj dobrotivý Bože za nesmierne vzácný odkaz a radu na kľudný spánok. Už dlhý čas zle spím a veľmi potrebujem Tvoju pomoc, ktorej nekonečne verím a dôverujem. Prosím Ťa láskavý môj Bože o požehnanie tejto liečivej receptúry a verím, že moju prosbu k Tebe odoslanú vyslyšíš. Milujem Ťa Otče Bože nadovšetko, najviac na celom svete a navždy budem. Ďakujem našej drahej a milej Laurinke za odovzdanie Božieho odkazu.

  108. Ďakujem

    Simona | 24.10.2017
    Bože môj drahý,dakujem za odovzdanie dalšej vzácnej rady,aj keď ja osobne na šťastie problém so spánkom nemám no veľa ľudí ho má.Ďakujem za tvoju každodennú pomoc,opateru a lásku.Milujem ťa..
    Pani Laura Vám taktiež obrovská vďaka

  109. Vrelé ďakujem Bože láskavý

    daniela | 23.10.2017
    Zo srdca ďakujem Božíčku za skvelý čajík a prosím Ťa o požehnanie, aby mi pomohol zaspávat. Veľmi Ťa milujem, lebo sa o nás tak skvelo vždy staráš. Ďakujem drahá Laura za odovzdanie ❤️

  110. Ďakujeme

    Lukáš | 23.10.2017

    Pane môj Bože, nenachádzam slov od prekvapenia a vypočutia mojich prosieb a verím, že aj ostatných, ktorý túto Tvoju Božiu pomoc potrebujeme. Už veľmi dlhý čas zle spávam v noci a cez deň to dospávam. Ťažký je deň, keď je človek nevyspatý až veľmi. Ďakujeme pane Bože a veľmi Ťa milujeme a takisto drahej pani Laure za odovzdanie Božieho odkazu. S láskou Lukáš a mama.

  111. Nekonečná vďaka

    Jana | 23.10.2017
    Drahÿ Bože ,veľmi pekne ďakujem za ďalšiu pomoc a radu pre nás. Veľmi ma potešila pretože presne mávam problém so spaním.Ty Božíček vždy presne vidíš čo potrebujeme a aj to že kedy.Si pre mňa ten najdokonalejší lekár vesmíru a dôverujem ti nekonečne. Je mi cťou napľňať tvoje rady a liečiky,ktorè nám neustále posielaš. Vážim si všetko všetučko čo pre nás robíš a že sa o nás neustále staráš. Milujem ťa Bože a nikdy sa ťa nevzdám. Drahá Laura Väm tiež veľké ďakujem za všetku vašu obetavosť a láskavosť. Vážim si Vás za všetko čo pre nás robíte.Nech Vás Boh žehná,chráni od všetkého zlého. S láskou Jana❤️❤️❤️

  112. Ďakujem

    Iveta | 23.10.2017
    Ďakujem vám pani Laura za ďalšiu pomoc od pána Boha na dobrý spánok. Absolvovala som skoro všetky kúry, ktoré ste vložila do tejto superstránky a všetky mi zabrali vždy na 100%. Preto verím, že aj tátomi tak isto ako predchádzajúce pomôže, lebo naozaj spánok mám veľmi ľahký a trhaný. Ešte raz ďakujem, pozdravujem vás aj vášho manžela a prajem veľa síl do vašej práce pomoci nešťastným ľuďom.

  113. Ďakujeme veľmi pekne

    Andrea | 23.10.2017
    Láskavý Pane Bože, chcem sa Ti veľmi poďakovať za tento prevzácny odkaz. Za všetky obrovské dary, ktoré nám prostredníctvom našej pani Laury zosielaš. Srdečná vďaka aj v mene mojich rodičov.
    Milá pani Laura ďakujeme Vám veľmi pekne a pozdravujeme Vás aj pána manžela.

  114. Nekonečné ďakujem láskavý Pane Bože

    Elena | 23.10.2017
    Bože Otče môj milovaný, nekonečne Ti ďakujem za vzácnu radu. Vždy nám zošleš vzácnu radu, ktorú tak potrebujeme. Nekonečne ďakujem za všetko všetúčko za všetkých .Milujem Ťa Otecko nesmierne až do posledného dychu. Pani Laura veľké ďakujem, čo pre nás robíte. Prosím Ťa láskavý Bože, ochraňuj, pomáhaj, požehnavaj, dávaj silu našej vzácnej Laure aj Vladkovi.
    s láskou

  115. Veľká vďaka Pane Bože

    Júlia P. | 22.10.2017
    Veľmi Ti ďakujem Otče Bože láskavý za skvelý čajík. Ty vieš ako veľmi sa teším takémuto liečivu, pretože je to presne to, čo potrebujem, pokojný spánok po náročnom dni. Prosím Otecko o požehnanie. Pomôž mi, prosím, zaslúžiť si Tvoju pomoc.
    Ďakujem aj pani Laure za prijatie slova pre nás.

  116. Vďaka Ti Bože láskavý
    Peter K.| 12.10.2017
    Bože otecko náš nebeský, s celého srdca Ti ďakujem za túto od Teba danú ďalšiu neoceniteľnú radu a pomoc pre naše ubolené telá, lebo len Ty na celom svete vieš a vidíš ako potrebujeme tvoju milosrdnú pomoc, aby sme boli zdraví.
    Ďakujem Ti nadovšetko Bože môj jediný lebo len Ty sa o nás staráš a pomáhaš nám v našom trápení a ďakujem Ti aj za našu drahú pani Lauru, vďaka ktorej nám odovzdávaš všetky liečivé rady a pomoc od Teba danú z nebíčka.
    Milujem Ťa Boh môj jediný a navždy bude moja duša.

  117. Ďakujem Ti Drahý Bože
    Gabika|10.10.2017
    Milujem Ťa drahý Bože nadovšetko na svete, ďakujem za každú tvoju pomoc pre nás, za každú sekundu ktorú cítim, že si pri mne a že ma tiež lúbiš :)
    Ďakujem aj vám pani Laura a aj vám pán Vladimír za vašu lásku a pomoc :)

  118. Nekonečné ďakujem
    Jana|06.10.2017
    Drahý Bože, patrí ti tá najväčšia vďaka za opäť vzácnu radu pre naše zdravie. Ďakujem z celého srdca za všetku pomoc ,ktorou nás neustále zahŕňaš. A taktiež ďakujem za všetko čo pre mňa a mljich blízkych robíš. Drahá Laura ďakujeme za odovzdanie pomlci . Milujem ťa Boh môj celým srdcom i dušou.Nikdy sa ťa nevzdám. S láskou Jana❤️❤️❤️

  119. Ďakujeme
    Lukáš|05.10.2017
    Najdrahší pane Bože ďakujeme Ti za radu a receptúru na kríže. Z Tvojej Božej milosti ju už mám aj vyskúšanú z minulého roka. Nepochybne je veľmi účinná aj keď na duševný problém, ktorý mávame mnohí z nás nám dokážeš pomôcť vyriešiť jedine Ty otče Bože. Pretože bez Tvojej Božej pomoci by sme nedokázali si urobiť poriadok vo veciach pri ktorých sme veľmi slabí zvládnuť. Vrelá vďaka aj pani Laure za prijatie a odovzdanie pomoci. S láskou Lukáš.

  120. Ďakujeme z celého srdca
    Miriam|05.10.2017
    Ďakujeme Ti, Bože Otče, z celého srdca za ďalšiu Tvoju cennú radu pre naše choré telá, Ty presne vieš, čo práve potrebujeme.
    Natieram sa týmto liečivým olejom už od januára a ani som netušila, že má tak silné liečivé účinky. Vidím, že bez neho by som už možno bola na invalidnom dôchodku. Milujem Ťa nadovšetko, láskavý Bože Otče a ďakujem za všetko, čo pre nás robíš. Pani Laura, Vám patrí obrovské poďakovanie za Váš čas a námahu, ktorú vynakladáte na prijatie a zverejnenie týchto vzácnych Božích rád a receptúr. Som šťastná, že Vás aj Vášho manžela máme. Boh Vám obom žehnaj!

  121. Veľké poďakovanie
    Gitka|05.10.2017
    Ďakujem Ti Otecko môj najdrahší za ďalšiu nesmierne vzácnú radu, ktorú nám posielaš svojou láskavosťou, dobrotivosťou a starostlivosťou o naše choré telá. Ďakujem našej milej Laurinke za príjem a odovzdanie odkazu, za jej obetavosť a ochotu. Milujem Ťa Bože a navždy budem. Ďakujem Ti z celého srdca za všetku Tvoju pomoc.

  122. Srdečné poďakovanie
    Andrea K.|04.10.2017
    Otecko môj Nebeský, ďakujem Ti krásne za tento odkaz. Len Ty vidíš, čo presne a ako veľmi Tvoju pomoc potrebujeme. Keď nepomôžu ani lekári, Ty nám vieš pomôcť vždy. Veľmi si vážim pane Bože, že Ťa mám a smiem čítať tvoje odkazy. 
    Ďakujem zo srdca aj Vám pani Laura za odovzdanie odkazu a za Vaše veľké srdce pre nás. 
    Andrea

  123. Tvoja starostlivosť je úžasná
    Marta|04.10.2017
    Tatičko Nebeský, ďakujem Ti za ďalšiu neoceniteľnú radu, ktorú nám prostredníctvom pani Laury odosielaš.Ľúbim Ťa Bože za všetko. Prosím Ťa chráň pani Lauru a jej manžela Vladimíra za všetku tú obetavú prácu, ktorú vykonávajú.ĎAKUJEM

  124. Ďakujem Ti Bože za najvzácnejšiu starostlivosť
    Julia L.|04.10.2017
    Ďakujem Ti Láskavý Môj Bože za Tvoju najvzácnejšiu receptúru z Tvojej Božej Náruče .Veľké ĎAKUJEM za Tvoju Bože najvzácnejšiu starostlivosť pre naše hriešne duše a choré telá .ĎAKUJEM za Tvoju Láskavu Lauru cez ktorú posielaš .ĎAKUJEM Vám pani Laura za vaše vzácne ruky čo už napísali miliony božích najvzácnejších písmeniek pre nás hriešnikov.Láskou Vám ĎAKUJEM za všetko .

  125. Vďaka Božičku
    daniela | 06.10.2017
    Ďakujem zo srdca láskavý Bože za cennú radu pre nás❤️Ďakujeme drahá Laura

  126. vďaka Bože
    Erika | 04.10.2017
    Aj ja ďakujem Bohu za dalšiu receptúru.Vďaka Bože,že Nás tak miluješ.

  127. Znovu ďalšia liečba
    Marta B. | 25.10.2017
    Neustále sa o nás staráš, si Najúžasnejší Bože. Ďakujem Ti.
    Pani Laura Vás nech Boh žehná aj vašeho manžela za všetku tú obetu a prácu.Ďakujem