Otecko, ďakujem Ti, že si mi ušetril sto euro.

18.05.2017 10:21

Otecko, ďakujem Ti, že si mi ušetril sto euro.

miro

Chcel by som Vám napísať krátky príbeh o tom, ako som nedávno dostal pokutu za rýchlosť. Už roky jazdím a dostával som pokuty vždy, raz viac raz menej, proste sa riadim zákonmi Božími viac ako týmito štátnymi... policajtov som nikdy nedokázal vnímať ako ľudí, nemal som ich rád a preto sa mi často stávalo že sme na seba narazili a vždy som za tieto stretnutia musel nakoniec zaplatiť:-) prepáčte mi ak toto nejakí páni policajti čítate, už sa to zmenilo, už Vás chápem, robíte čo musíte, nie čo chcete. Táto zmena a to, že už mi nevadia a mám ich rád ako ľudí sa stala tak, že v novembri mi dali pokutu za zlé státie, bol som drzý a hádal som sa a nadával im, takže som tú pokutu tak či tak dostal...o mesiac (a to čítajte pozorne ako ma Boh pekne vychoval:-) som išiel do Žiliny za kamarátom a zas ma zastavili za rýchlosť, už som sa nehádal, len som to pokorne prijal a zaplatil...a naposledy, to mi chceli dať 100 euro pokutu, ani som nič nehovoril, nenamietal, iba tíško súhlasne prikyvoval, pozeral sa do neba, prekotúľal očami a odovzdal som sa situácii...nakoniec zrazu pán policajt povedal že tak mi to zníži na 50 euro...a to som ani nezjednával cenu...všetko sa dialo samo. Povedal som teda dobre, on išiel do auta vypísať papiere a ja som sa zatiaľ MODLIL k nášmu láskavému Tatinkovi, nech to nejako "urobí“. Za chvíľu sa vrátil policajt, podal mi papiere a že mám ísť ďalej. Otče Bože ty vieš že ťa milujem aj za takéto maličkosti, ktorými mi vždy zázračne pomôžeš, mám Ťa veľmi veľmi rád Tatinko môj, milujem ťa a pomáhaš mi tak veľmi že ja ani neviem čo mám od šťastia robiť, tak mi je Tatinko môj vďaka Tebe na tejto zemi dobre, že Ti posielam mimo každodenných ĎAKUJEM aj takéto cez internet a pani Lauru - ĎAKUJEM TI za všetko všetečko čo pre mňa dennodenne robíš, ľúbim ťa a teším sa na teba. Tento príbeh som vybral z mnohých, kedy mi Otecko pomohol, lebo je aj trošku zábavný. Všetkých pozdravujem, s pánom Bohom, ahojte!