Priľahnutie.

28.04.2019 22:14

Priľahnutie.

Marek | 04.07.2016
Už som raz písal príspevok o " priľahnutí " no včera v noci som sa zobudil na zlý sen o 3:10 a hneď som cítil dosť silné priľahnutie. Doslova bolo počuť ako si "niekto"sadol na moju posteľ . Samozrejme som vedel ,že prečo a čo mám robiť lebo mi to pani Laura povedala.No niečo na tom bolo zaujímavé.Keď som to cítil na sebe a verte tomu,že citeľne to bolo dosť tak vravím : duša chceš aby som sa za teba pomodlil ? tak chod so mňa dole lebo sa nepomodlím lebo mi to je nepríjemné .No do 10 sekúnd som cítil ako ta duša so mňa zišla.Potom sa to zopakovalo asi o 10 minút zas a urobil som to  isté.Keby mi pani Laura nepovedala prečo sa mi to deje a čo mám robiť viem presne ako by to dopadlo ...celu noc by som nespal a nechápal čo to má znamenať..Pane Bože ďakujem Ti , že mi pomáhaš aj v tak takýchto problémoch a Vám pani Laura tiež ďakujem ,že ste mi vysvetlila čo mám robiť... Možno že viacero ľudí trápi ten istý problém ako trápil mňa. Jediný kto vám pomôže je Pán Boh !!!

 

Komentáre:

  1. Andrea | 14.08.2019
    Máte úplnú pravdu, že len Pan Boh pomôže. Mne sa tiež stala taka situácia že si duch na mňa sadol a jedine čo mi pomohlo len prosiť Boha o pomoc. Myslím ze by sa takéto situácie mali stavať aj ľuďom ktorí v Boha neveria takýmto spôsobom veľmi rýchlo uveria keď sa nebudú môcť pohnúť a nebudú môcť nič spraviť budú bezmocný a plný strachu. Vtedy by volal každý Boha o pomoc. Prostredníctvom tohto sa ti chcem aj Pane Bože zo srdca poďakovať že si mi vždy pomohol ako náhle som začala volať tvoje Božie meno všetko za pár sekúnd prestalo. Veľmi ta milujem.