Pulzovanie v spodnej časti rebier.

13.04.2015 22:22

Pulzovanie v spodnej časti rebier.

miroslav

Prepáčte pani Laura, mne je to až trošku trápne, ale musím sa to opýtať. Dnes v noci okolo 2.45 mi začalo v spodnej časti rebier, presne medzi rebrami pulzovať taká hrudka o priemere asi 2cm a nedalo mi to spať dve hodiny. Každých asi 5 sekund to zavibrovalo, neviem ako som zaspal ale ráno to už nebolo. Neviem čo to je...mal som to raz pred dvomi rokmi a to som šiel v noci na pohotovosť a poslali ma domov, že mám ísť spať a nemám vymýšľať:) Otecko môj Boh prosím Ťa povedz mi čo je to. Ďakujem Ti a ďakujem aj Vám pani Laura! Pozdravujem.

 

Božia odpoveď:

Tento prejav cítenej tvojej telesnej nedostatočnosti odosielala tvoja duša strachom zámku uzamknutá, keď tvoja cítená obava z neznáma sa nesie tak silná, že strach tvojej cítenosti duša odoslala tvojemu srdcu, ktoré má urobiť poriadok v tom, čo ty nevieš v svojej duši. Veď sa konečne nauč žiť bez každodenného cíteného strachu nad tým všetkým, čo vieš, že zvládnuť nedokážeš. Tento pocit sa ukazuje odozvou oslabenej srdečnej sústavy keď kľud v svojej duši necítiš a len a len sa neustále bojíš toho, čo prísť musí ale nepríde. Ale len vtedy, keď svoje závory duše uvoľníš a dokážeš do jej útrob vpustiť to, čoho sa neustále bojíš. Nakoľko tento pulz cítenosti je odozva strachu v tvojej duši z neznámych a nepoznaných skutočností. Preto lekárska veda nedokázala zareagovať na tento tvoj telesný problém. Najmä skľudni svoj celý nervový systém a duši povedz len toľko: pri jej bránach stojí môj Boh, ktorého sila vstavená je nad každú moju v jej vnútri cítenú slabosť. Milujem ťa ja Boh a strach zo smrti v mojom uvažovaní prekonáš len ty jediný sám, lebo moju pomoc Božiu touto chvíľou nepotrebuješ žiadne lieky nakoľko sa celým svojim telom stávaš zdravý. Pomoc potrebuje tvoja duša strachom z neznáma opitá do každého dňa a nesmierne unavená. Do láskavej tvojej otázky odoslal odpoveď samotný Boh cez duševný príjem svojej Laury. Amen.