Second-hand.

21.03.2021 10:56

Second Hand.

21.03.2021

Dobrý deň, v prvom rade sa chcem poďakovať p. Laure, že vytvorila túto stránku. Chcela by som sa opýtať nášho láskavého Boha, ako je to s kupovaním vecí zo secon-handu. Či je vôbec dobré kupovať staré použité šatstvo, topánky, atď., alebo sa radšej takýmto obchodom zďaleka vyhýbať, lebo ak to šatstvo nosil nejaký zlý človek, či táto jeho negatívna energia môže prejsť na kupujúceho. A ak by sme mohli bez obáv v takýchto obchodoch nakupovať, či treba tie veci nejako vyčistiť, samozrejme okrem prania. Veľmi pekne Vám ďakujem za odpoveď. Katarína

 

Božia odpoveď:
Do každého takéhoto kúpeného odevu získaného nakúpením zo second handu bude dobre jeho kúpe zbohom navždy dať, nakoľko svoje duševné vnútro zanesiete určite negativitou vstrebanou od jeho nositeľa, čo znamená že nestačí ho ani dobre vyprať, keď mnoho ľudí odovzdáva za lacný peniaz alebo aj zdarma tieto hmotné veci na predaj po svojich zosnulých, ktorých navždy po dlhej a ťažkej chorobe stratili a ktorých telesné schránky boli v ich dlhodobom smútku a žiali do nich odeté alebo smrteľnej chorobe podľahli tí, čo druhých ľudí v svojej zlobe preklínali, čo získalo pre odev ich tiel čierny tieň, ktorý neodstráni v svojej najvylepšenejšej zloženosti ariel a ani nikto iný, lebo zloba je tma neviditeľná a vsiaka do týchto odevov, ktorej prítomnosť v ich obraze krásneho pohľadu nevidíte ale ona existuje a čaká na svoju obeť, ktorú môže v svojej neviditeľnosti prostredníctvom tohoto nadeleného šatu jeho nového majiteľa plíživo a nenápadne v živote ničiť, čo si on sám len ťažko dokáže ako pravdivú príčinnosť vysvetliť, keď začne nečakane byť chorý a životom trápený vstrebateľnosťou zlých energií z nosenia cudzích odevov. Aj keď sa pre vaše duše nesú tieto odevy zo second handov pre vaše oči svojou cenovou ponukou a pekným vzhľadom dosť lákavé, nekupujte ich viac ak ste tak doteraz robili, nakoľko sa dokážete v ich nosení stať človekom chorým a veľmi utrápeným, vstrebaním zlých energií, keď na odstránenie z nich temných síl, plaču, žiaľu a trápení, žiaden prací prostriedok neexistuje, ale najlepšou ochranou sa nesie odmietnutie ich kúpy navždy a obliecť sa bude lepšie aj o niečo drahšie ale z takého obchodu, ktorý obsahuje tovar nový a nikým nenosený priamo odoslaný z výroby, kde sa šije a starostlivo v kvalite svojej hodnotí, aby bol pre ľudské telo v nosení bezpečný a nikdy nie škodlivý, nenosený po nikom kto by svoje šatstvo do predaja pre druhého ponúkol. Zakončiť navždy bude pre vaše duše potrebné zakupovať toto šatstvo nosené a cenovo veľmi lákavé, keď jeho nosením za lacný peniaz kúpiť pre seba môžete nevyliečiteľnú chorobu alebo telesnú smrť nečakanú a patológom neobjasniteľnú do určenia pravej príčiny vašeho skonu. Božie odoslané slovo bolo správnosťou zapísané Lauriným duševným príjmom. Amen. 

 

Komentáre:

  1. Margita | 06.05.2021
    Ďakujem Ti Bože aj Vám pani Laura za odkaz kupovala som aj ja, som vďačná že nás Pán Boh varuje a ochraňuje. Ja by som sa chcela spýtať ak je to možné ako je to s kúpou zlata, striebra zo záložne, či sa môže po vyčistení nosiť alebo dať staviť a urobiť nové. Srdečná vďaka.
    Pane BOŽE prosím o odpustenie a ďakujem za ochranu a pomoc.
    Vám pani Laura za ochotu a silu ktorú vynakladáte pre nás.
    S láskou Margita.

    Božia odpoveď:
    Zlato sa nesie nesmierne prevzácny kov, ktorý dokáže svojou silou do svojeho vnútra vstrebávať každú škodlivosť pre ľudské telo ale zároveň jej zlovestný dotyk prenášať na nového jeho nositeľa svojou schopnosťou, čo znamená zakúpiť zlatý šperk po niekom nosený nie je správny krok, ktorý môže byť tvojou dušou a telom trpko oľutovaný. Najlepšie riešenie sa nesie kúpiť zlato pre svoje zdravie čisté a v obchode zakúpené, nikým na svojom tele nenosené, aby splnilo svoj cieľ byť pre tvoje telesné zdravie liečivé a prospešné, bez vstrebateľných akýchkoľvek energetických nečistôt od kohokoľvek, kto sa cudzinec tvojej tvári nazýva a silou svojeho noseného zlata sa odľahčil od množstva chorobného trápenia. Amen.
    Margita reaguje:
    Drahý Bože ďakujem Ti za našu pani Lauru, žehnaj jej prosím a odvráť všetkých nepriateľov, ďakujem za všetky varovania a upozornenia.
    Pani Laura ďakujem Vám za ochotu a silu, som šťastná že Vás poznám. Mám Vás rada ďakujem za odpoveď.
    S láskou Margita.

  2. Marta | 05.05.2021
    Drahý Bože, ďakujem za ďalší odkaz. Mala som v skrini zopár vecí zo sekaču a po prečítaní už skončili v koši. Aj tak som vždy mala väčšiu radosť, keď som si kúpila nové oblečenie ako takéto. Ďakujem aj Vám pani Laura, že venujete čas aj takýmto odkazom. Ak smiem, tak by som mala ešte jednu podotázku, ako je to so šatami u detí napríklad po súrodencoch alebo veľmi blízkej rodine, keďže to nie je po niekom neznámom a hlavne zosnulom. Ďakujem Pane Bože za všetko a za všetky odkazy, ktoré nám posielaš prostredníctvom pani Laury. Milujeme Ťa Bože.

    Božia odpoveď:
    Snaha získať zdarma oblečenie pre svoje dieťa aj hoc od tej najbližšej rodiny správna nie je, nakoľko tvoje dieťa môže nosiť oblečenie vstrebanosťou skrytej duševnej závisti a zloby od tých, ktorých vnútro duše ty dušou sama nevidíš a môže sa ľahko stať v slepote tvojeho duševného pohľadu, že týmto svojim počinom dieťaťu ublížiš, keď tí ľudia ktorí ti odevy pre neho s ukazovanou láskou odovzdali, môžu byť pre tvoje dieťa a celú tvoju rodinu úhlavnými nepriateľmi ale v utajení ich skrytej zloby. Amen.

    Marta reaguje:
    Ďakujem Pane Bože za odpoveď na moju otázku a za to, že nás varuješ. Len Tebe doverujem a viem, že Ty si ten najlepší priateľ. Milujem Ťa Bože. Ďakujem Vám pani Laura za Váš čas, ochotu a obetavosť. Vážim si, čo pre nás robíte.

  3. Miroslava | 01.04.2021
    Ďakujem Ti láskavý môj Bože za odkaz a za sprístupnenie k nemu. Ľúbim Ťa a ďakujem Ti, že práve moja duša má možnosť nadobudnúť toto poznanie a za ochranu, ktorú mi dávaš do života.

  4. Dana | 27.03.2021
    Ďakujem Ti Bože otče za tento odkaz aj Vám pani Laura. Vždy som cítila, že to oblečenie po niekom nemam na seba obliecť, aj keď, vyzerá niekedy celkom dobre. A teraz je to Tebou Bože aj potvrdené, tak to je. Ďakujem otče Bože. Ľúbim Ťa.

  5. Katarína | 24.03.2021
    Ďakujem, ďakujem, veľmi pekne ďakujem p. Bohu a p. Laure za odpoveď na moju otázku ohľadom kúpy zo second-handov. Dnes to bolo milé prekvapenie, keď som našla odpoveď od pána Boha na túto otázku. Ešte raz ďakujem. Pozdravujem p. Laura !

  6. Gabriela | 24.03.2021
    Drahá pani Laura, ako vždy je to veľmi dôležitý odkaz. Ja osobne som dosť často kupovala odevy zo secon hendu. Snažila som sa ušetriť peniaze aj keď sa musím priznať, že som niekedy rozmýšľala, kto asi tieto veci nosil. V podvedomí som cítila, že nerobím správne, ale cena má zlákala. Ušetrila som na cene, ale mohla by som získať rôzne choroby a taktiež darca týchto veci mohol byť veľmi zlý človek. V každom odeve ostáva tzv. energetická stopa nositeľa. Niektoré odevy boli na vzhľad veľmi pekné, ale necítila som sa v nich príjemne. BOH nám zase jasne odkázal nekupovať tieto veci. Veľmi Vám pani Laura ďakujem za tento odkaz a budem sa vyhýbať second hendu. Nech Vás a Vášho manžela opatruje BOH.

  7. Kristína | 24.03.2021
    Veľmi pekne ďakujem Bože za tento odkaz, vždy som veľmi rada kupovala veci z týchto obchodov, pretože ako sa píše v tomto odkaze, sú cenovo lákavé. Odteraz ich už kupovať nebudem a všetky čo mám vyhodím. Ďakujem pekne za toto varovanie a radu. Všetky odkazy a modlitby na tejto stránke sú od Pana Boha a je v nich veľká múdrosť a sila. ĎAKUJEM ešte raz za túto stránku aj za všetky rady. Veľká vďaka aj pani Laure a jej manželovi Vladimírovi za ich neunavnu prácu. Ďakujem

  8. Dominika | 22.03.2021
    Ďakujeme Ti Bože za tento odkaz, presne niečo podobne sme aj tušili a cítili, že to nemusí byt dobre nakupovať a nosiť veci po druhých ľudoch, aj keď sa tam určite nájdu pekné kúsky. Človek nikdy nemôže vedieť, odkiaľ a od koho rožné veci pochádzajú. Podobný pocit mam aj zo starých obrazov alebo zo starožitnosti, nejak mi naháňajú hrôzu. Ďakujeme Ti Bože za ochranu pred zlom. Ďakujeme Vám pani Laura za prijatie Božieho odkazu. S láskou Dominika a Eva

  9. Kristián | 22.03.2021
    Ďakujem Bože za tento odkaz
    ♥️
    Človek by si myslel že to bude naopak nakoľko textilný priemysel je druhý najšpinavejší na svete ale teda zdravie je vždy prvoradé.
    Ďakujem aj Vám pani Laura 

  10. Erika | 22.03.2021
    Bože môj ďakujem za odokrytie pravdy ,a aj pani Katke za túto otázku.Ja síce nenakupujem v second hande,ale dostávam často oblečenie .Dnes už viem ,že to nie je správne.Naozaj ma prekvapila odpoveď ,čo spôsobuje nosenie oblečenia po druhom človeku.Iba Ty Bože nám pošleš úplnú pravdivú odpoveď na otázky ktoré Nás zaujímajú.Vďaka Ti Bože.A poďakovanie patrí aj Vam pani Laura ,čo všetko pre nas robíte.ĎAKUJEM.

  11. Jana K | 22.03.2021
    Drahý milovaný Bože.Ďakujem za odpoveď,ktorú vždy vieš najlepšie a vždy je pre nás veľkým poučením.Drahá Laura ďakujem za prijatie odkazu. S láskou Jana
    ♥️

  12. miro | 22.03.2021
    Ďakujeme za najnovši odkaz Bože...a vďaka patri aj pani Laure,lebo sa čudujem ze popri vsetkej praci a starostlivosti o pacientov, momentalne este aj covidovych pacientov,este aj popri beznej praci doma stiha a ma energiu a cas aj na prijem odpovedi od Teba Bože. Vždy sa potesim ked vidim novy odkaz od Teba. V Tvojich odpovediach su vzdy zaujimave a hlavne pravdive informacie.
    Ďakujem že davas pani Laure silu ich prijimat.

  13. Ľubo | 22.03.2021
    Bože otče láskavý ďakujem za tento oznam. Človek veľakrát nevie čo je správne. Na oblečení sa dá ušetriť aj nákupom v sekáči, no je to fakt sila, že si v konečnom dôsledku to oblečenie človeku uškodí. Ďakujem pani Laura za prijatie Božej odpovede.

  14. Andrea | 21.03.2021
    Tak to je sila. Nikdy by som si nebola pomyslela, že oblečenie po niekom resp.zo secondhandu môže niesť v sebe nejakú zlu energiu a že to môže mať až takéto následky na človeka. Ďakujeme otecko náš za upozornenie. Budem si dávať na také veci pozor.

  15. Alexandra | 21.03.2021
    Ďakujeme Pane Bože za tento vzácny odkaz. V poslednej dobe sa veľmi rozšíril tento trend a každý to prezentuje ako tým zachránime planétu a životné prostredie a to, že tým zničíme seba, by sme ani netušili. Veľmi pekne ďakujem aj pani Laure,že venovala čas a energiu aj tejto otázke.

  16. Júlia.L | 21.03.2021
    Otče Bože Láskavý Veľmi pekne Ti Ďakujem láskou z mojej duše a z celého srdca za Božiu odpoveď . Informácie ktoré dostávame z Tvojej Láskavej Náruče Môj Jediný Bože sú viac ako prevzacne chrániš naše duše a tela fantastický úžastne . Ľúbim Ťa Otecko Môj Nebesky.Už len keď človek vojde do týchto obchodov použitého odevu a všetkého tovaru čo ponúkajú ovanie hneď vo dverách človeka neprijemna vôňa .Milá p.Laura Veľmi pekne Vám ďakujem za Božiu odpoveď.Amen

  17. Renata R. | 21.03.2021
    Ďakujem Otče môj nikdy by ma to ani nenapadlo niečo takéto riešiť . P.Laura ste úžasná a neustále nám pomáhate aby sme boli šťastný a zdravý veľké ďakujem.

Pridať komentár