Slabosť tela spôsobená zlým myslením od druhého človeka.

19.05.2018 11:18

Slabosť tela spôsobená zlým myslením od druhého človeka.

Bolo by dobré do tejto telesnej nevoľnosti slová tieto 7x vyriecť po sebe:

Do každej túžby duševný odpor voči mojej duši nevinnej zasadiť, premeň láskavý Bože týmto okamžikom do spätného návratu, aký potrebujem docieliť dobou, ktorej moje telo nepriateľské duševné útoky odvetou toho, kto môj pracovný post stráca necítilo. Do každej tejto odoslanej zlej nepriateľskej myšlienky láskavý Bože spätnosť útočnosti jej sily vráť okamžite späť bez spojitosti mojej duše s tým, koho som svojou blízkosťou dnes opustil na tvoj príkaz. Amen. 

 

Komentáre:

  1. Júlia P. | 16.01.2019
    Teším sa, že sa opäť táto modlitba objavila na hlavnej stránke. V robote sú medzi pár ľuďmi veľmi zlé vzťahy, a už len tým pod koho vedením pracujem som sa medzi ne dostala. Ale som aj vďačná za zopár milých a úprimnývh ľuďí na ktorých som v práci natrafila.
    Rozmarín v mojej izbe musím teraz tiež často vymieňať, dva pred tým mi vydržali oveľa dlhšie.
    Ďakujem Otče Bože láskavý za modlitbu, prosím odpusť mi, neopúšťaj ma a veď ma správnym smerom.

  2. Julia L. | 09.01.2019
    Láskavy Môj Milovaný Jediný Bože láskou z mojej duše veľmi pekne z celého srdca ďakujem za prekrásnu ochraňujúcu modlitbu z Náruče Najvzácnejšieho Jediného Boha .Ďakujem Ti Láskavy Môj Bože za Tvoju láskavosť ,trpezlivosť ,dobrotu k našim dušiam že sa o nás tak najvzácnejšie staráš .Milujem Ťa Láskavy Môj Jediný Bože .Láskavy Môj Tatínko opatrí nám našu milujúcu ,najdrahšiu p.Lauru nech jej duša najvzácnejšia na tejto zemi tak strašne netrpí aj s jej manželom velmi pekne ťa o to prosím viac ako ticíc krát do Tvojej Mocnej Naruče .Dôverujem Ti Láskavy Môj Jediný Bože si Jediný Vladár tejto zeme a páľ kopytá Satana od Najdrahšej našej milovanej p.Laury ktorú si dal do daru tejto zemi a ľuďom pre našu zachránu .

  3. Ľudmila | 07.01.2019
    Ďakujem Ti Pane Bože za všetky Tvoje modlitby bola som veľmi unavená a slabá mala som pocit,že mám zopár kíl na chrbte viac ,asi mi niekto poprial tu máš máj sa dobré, lebo aj rozmarín nestačim kupovať v decembri som zo spálne vyniesla celý trnavy ani pri kliatbe ktorú som mála viac desaťročí nebol taký tmavý ako mávam teraz .Preto Ti Bože veľmi pekné ďakujem za každú jedinú modlitbu, ktorú sa môžem pomodliť zTvojej Božej stránky, za každú rádu ako si chrániť zdravie,za každú liečbu na moje telo. Prosím Ťa Pane Bože
    pomôž Tvojmu Poslednému Božiemu prorokovi drahej Laure Ona nesmie byť porazená tá hŕstka, čo sme s ňou by bola stratená .Dobré viem,že Tvoji proroci v každej dobe to máli veľmi ťažké a tak to je aj dnešnej dobe za dobrotu žne len zlo a nenávisť pani Laura je veľmi statočná a bojuje proti tejto čiernej mágie, ktorá ju chce zničiť u mňa je na tejto zemi víťaz Jej manžel povedal,keby sa proti Laure postavilo celé peklo Pán Boh si Ju nedá a ja tomu verím .Prosím Bože daj im zdravia,lásky Božieho požehnania
    Laure a Jej manželovi Vladimírovi dobro musí zvíťaziť Ľúbim Ťa Bože.

  4. Andrea | 23.05.2018
    Láskavý Pane Bože, ďakujem Ti za to, že Ťa mám, za túto, i všetky ostatné nesmierne účinné modlitby. Ďakujem aj za všetky ostatné odkazy, ktoré nám prostredníctvom pani Laury posielaš.
    Modlitby od Teba Pane sú úžasné a ja som veľmi vďačná, že sa ich môžem modliť. Prosím Pane Bože, drž nad nami in naďalej svoju ochrannú Božiu ruku.
    Samozrejme veľká vďaka pani Laura aj Vám.
    S láskou, Andrea 

  5. Olga M | 22.05.2018
    Laskavy pane Boze,
    velmi pekne dakujeme za poslanie tejto uzasnej tak osoznej motlitby. Je obdivuhodne ako sa o nas vsetkych staras. Prosim ochranuj nam aj pani Lauru a jej manzela. S laskou Olga M

  6. Gitka | 20.05.2018
    Ďakujem Ti láskavý môj Otče Bože za túto krásnu ochrannú modlitbu, ďakujem Ti za starostlivosť a pomoc ktorú nám Tvojou nesmiernou dobrotivosťou posielaš. Ďakujem našej drahej pani Laure za odovzdanie tejto modlitby. Milujem Ťa Otče Bože nadovšetko.

  7. Peter K. | 20.05.2018
    Drahý Bože otecko náš ,s celého srdca Ti ďakujem za túto prekrásnu a ochrannú modlitbu pre nás od zlého myslenia na naše duše inými ľuďmi .Len Ty Bože ocko vieš presne kedy potrebujeme akú modlitbu a s láskou nám ju odovzdávaš cez Tvoje krásne Božie dieťa, našu láskavú a drahú pani Lauru, aby si nám vždy včas pomohol.Milujem Ťa Bože môj jediný a vrúcne za všetko s celého srdca Ti ďakujem.

  8. Lukáš | 20.05.2018
    Ďakujem pane Bože Ty presne vieš aké modlitby kedy potrebujeme a ďakujem,obzvlášť za túto ktorá presne vystihuje to že nech sa hneď vracia zlo ktoré vysiela späť aby cítil že zle myslí. Nádherná a veľmi ochranná včera si ma hneď vypočul a bolo mi lepšie. Ďakujem pane Bože a Vám pani Laura za prijatie. Milujem Ťa Bože.

  9. Viera S. | 19.05.2018
    Ďakujem Ti Pane Bože za túto pomoc. Je úžasné, že prichádza práve teraz, keď to tak potrebujem. Ľúbim Ťa.

Pridať komentár