Som dlžníkom Pánu Bohu.

17.12.2015 09:30

Som dlžníkom Pánu Bohu.

Daniela P. | 17.12.2015

Drahá pani Laura, pán Vladko,

vážim si nesmierne všetko, čo pre nás ľudí robíte, ďakujem Otecko za dary pre nás, za vzácnu Božiu stránku!

Ak ju môžem podporiť, prosím uveďte mi číslo účtu a ja tak urobím, veď len vďaka Pánu Bohu mám dobrú prácu, vrátené zdravie a pokoj v rodine.

Chcela by som ešte napísať, že pred niekoľkými mesiacmi, kedy si moja mamička našla zhubnú hrčku na prsníku, 3x rakovina v jej živote, Pán Boh jej už odmietol pomôcť. Mamička to prijala, že veď tak ako náš Otecko nebeský nám život dáva, rovnako nám ho aj berie. Pán Vladko jej povedal, nech ide na operáciu a nech sa modlí a prosí Pána Boha o pomoc. Moja mamička sa začala modliť a úprimne prosiť Pána Boha. Po operácii mala najlepšie výsledky a hlavne nemusela absolvovať chemoterapiu..to by už druhýkrát v živote nezvládla. Moja mamička má teraz pokojné obdobie, konečne bez stresov. Od mojich piatich rokov na mamu bola uvalená kliatba od jej sestry. Čiže ďaľších 25 rokov mama trpela a nikto nevedel prísť na to, prečo je jej život ako prekliaty. Pretože aj bol. Vďaka Božej pomoci a rituálu na odkliatie má pokojný život, teší sa z každého dňa. Toto boli moje prosby, aby som videla svoju mamu šťastnú a bezstarostnú. To sa mi aj splnilo, zmenil sa nám život vďaka Tebe Otecko, vám drahá Laura a Vladko.

Veľmi rada ju povediem cestou k Pánu Bohu, pretože Pán Boh mi ju tu nechal, aby som bola aj ja šťastná. Som doživotným dlžníkom, veľmi si prajem robiť pre tento svet to, čo je potrebné, budem sa modliť, aby ma Otecko začlenil tam, kde budem potrebná.

S láskou Daniela

 

Erika | 17.12.2015

Krásne, Boh je všemohúci iba On Nám pomôže, keď sme bezmocní. Tento príbeh mi pripomenul,že pravda ktorá Nám je odkázaná od Boha,sa vždy na milión percent splní. Aj keď práve v tej chvíli je to ťažké prijať. Boh Nás miluje, a keď mi príjmeme všetko s pokorou, tak Boh Nám pomôže. Sila modlidby je veľká.