Správna cesta.

18.05.2017 10:29

Správna cesta.

Marta

Spokojný a požehnaný život prajem všetkým, ktorí navštevujú túto stránku pretože som presvedčená, že našli tú správnu cestu pre svoj život. I ja ďakujem z celého srdca, že môžem navštevovať túto stránku. Tiež mám veľa zážitkov s našim milovaným Oteckom. Ďakujem za krásne modlitby a hlavne účinnejšie ako lieky. Veľa mi pomohli modlitby na dušu, na jej posilnenie - lepšie než lexaurin :), a tiež modlitba proti bolesti pri menštruácii. V týchto chvíľach som si musela dávať ibalgin 800mlg a zaberal mi aj hodinu, pri tejto modlitbe už nepotrebujem žiadne lieky. Verím, že všetci čo vyskúšali veľa a prišli až sem tak súhlasia s mojím výrokom : " VĎAKA TI BOŽE, že máme túto možnosť byť bližšie k Tebe a vďaka za tvojho proroka pani Lauru, ktorá je ako priama linka do NEBA. VĎAKA !!!"