Sušené bylinky.

10.04.2021 20:56

Sušené bylinky.

10.04.2021
Láskavý Bože,chcela by som sa spýtať ,ako čo najlepšie uchovať sušené bylinky.Majú liečivú silu aj po rokoch,alebo strácajú po dlhom uskladnení svoju liečivú silu?.Ďakujem veľmi pekne. Erika

 

Božia odpoveď:
Každá zasušenosťou správnou liečivá bylinka bude potrebovať do správneho svojeho uskladnenia papierový baliaci základ s prevzdušňovacími otvormi, čo dostať kúpiť vo vašich obchodoch a nájsť do správneho miesta treba špajzu a zároveň tmu aby nebola vystavovaná dennému svetlu, nakoľko v tejto upravenej zosušenej podobe potrebuje spať a čakať na svoju liečivú zobudenosť prípravou kvalitného čaju, do ktorého vodného základu svoju stopercentnú liečivosť odovzdá ak bude pripravený správne a s vďakou voči bylinke, ktorá vaše telo bude liečiť z chorôb, čo sa ukazovať bude na vašom navracajúcom sa zdraví, nakoľko liečivý váš bylinný základ nie je žiadna mŕtva neživá hmota, ale žijúci no na určitý čas zaspatý rastlinným vysušením svojim liečivý dar Boží, ktorého sila nedokáže byť stratená touto jeho sušiacou prípravou, aby čo najdlhšie ostal pre telesnú schránku človeka liečivý, lebo každá jedna bylinka dokáže svoju liečivosť v svojom rastlinnom vnútri udržať aj niekoľko rokov, pokiaľ je dobre uskladnená a chránená pred svetlom a vzduchom. Nezáleží na dĺžke časovej ich uskladnenia, ale na jeho kvalite prevedenia, za čo vaše telo každá jedna bylinka bude svojou liečivou silou ochraňovať a obdarúvať do takej výslednej sily svojej liečivosti, ktorú v svojom vnútri darom požehnaným od Boha do pomoci ľuďom obsahuje, aby chorému telu z neduhu navždy pomohla k uzdraveniu. Do všetkých byliniek ktoré používate do svojeho uzdravenia v ich liečivostnej sile, treba vždy Bohu svojemu láskavému poďakovať za to, že ich stvoril a poslal žiť na vašu zem, aby vaše telesné choré schránky dokázali uzdraviť z takých chorôb, na ktoré liečivá pozemské nereagujú slabostnou svojou silou vašej doby so zlým ovzduším a nekvalitnými prechemizovanými potravinami, ale celá rastlinná ríša svoju silu v každej jednej bylinke má na každú neliečiteľnú chorobu, lebo ju stvoril samotný Boh preto, lebo vaše duše miluje a tým zlým odkazuje, že liečivo užité z byliniek musí byť pre ich telesné schránky zaslúžené v chorobnosti ktorej podliehajú, uvedomením si svojeho duševného omylu myslením, že čo zašliapnu svojou nohou na zemi je plevel a nie dar Boží, čo sa stáva veľký omyl a v takomto ich nesprávnom myslení voči rastlinnému svetu Boh nebude žehnať takýmto dušiam ich vstrebateľnú liečivú silu až pokiaľ nepochopia, že každá bylinka hoc aj tráva, všetka nepotrebná burina je darom od Boha s obsahom silno liečivým vo svojom vnútri aj keď ešte lekárskou vedou neprebádaným a nepoznaným, ale pamätajte na takú dôležitú vec, že ani jedna bylinka na vašej zemi nerastie zbytočne a bezcieľne, lebo každá jedna má obrovskú silu uzdravovať choré telá, ak použijete na svoj zdravotný problém tú správnu liečivú bylinku jej poznaním z herbáru. Do láskavej tejto otázky odoslal odpoveď samotný Boh cez duševný príjem svojej Laury. Amen.

 

Komentáre:

  1. Julia.L | 23.04.2021
    Otče Bože Láskavy Ďakujem Ti z celého srdca za Tvoju prevzácnu radu ako správne sušiť a uskladniť bylinky .Kráľovná prírody do ktorej si oprel silu svoju najzázračnejšu je úžastna a vlastní všetky pokladíky liečivých rastliniek ktoré su fakt prezazračné a telo aj duša úplne inak funguje .Veľke vrúcne ĎAKUJEM za Tvoju Najstarostlivejšiu Náruč z ktorej sa nám hriešnikom dostáva prevzácnych informácii priamo z Náruče Láskaveho Boha .ĎAKUJEM Ti Láskavy Môj Najdrahší Bože Najväčšou Láskou z mojej duše a z celého srdca .Ľúbim Ťa Otecko Môj Láskavy .Milá p . Laura z celého srdca Vám ĎAKUJEM za všetko čo pre nás hriešnikov obetavo robíte .Ľúbim Vás.

  2. daniela | 14.04.2021
    Ďakujeme Bože za Tvoje cenné rady ohľadom byliniek. Som sa presne nedávno zamýšlala nad tým, že burina ani neexistuje a teraz si nám to potvrdil. Ďakujem

  3. Renata R. | 13.04.2021
    Milovaný Otecko ďakujem za radu hoci mám najradšej bylinky v stave čerstvom a mixujem ich podľa tvojich rád používam aj sušené v zimnom období . Idem si práve spraviť žihľavový čaj lebo dnes je zima ale skúsim na záhrade nájsť púpavu a spravím si očistu jarnú Ďakujem milovaný môj Ľúbim ťa aj Vám p. Laura za všetko Ľúbim Vás a pozdravujem manžela.

  4. Katarína | 12.04.2021
    Milý Pane Bože, veľmi pekne ďakujem za túto správu, ako skladovať sušené bylinky. Veľmi ma to potešilo. Je to veľmi potrebná a vzácna informácia pre všetkých, pretože aj po dlhšej dobe majú bylinky stále liečivý účinok. Veľmi sa mi páči, že bylinky musia byť v tme, lebo spia. A keď sa prebudia dajú nám svoju liečivú silu. To je niečo úžasné a krásne. Pane Bože ďakujem a tiež samozrejme p. Laure za odpoveď na túto otázku.

  5. Ľudmila | 11.04.2021
    Ďakujem Pánu Bohu za ďalšie odkáz o bylinkach ,ale aj všetky iné odkazy pre nás všetkých. V posledných rokoch sa mi zjavujú také bylinky,ktoré som nepoznala a teraz ich mám v záhrade .Moja neboha suseda mi hovorievala,keď sme sa rozprávali niečo o chorobach,veď Pán Boh na každú chorobu stvoril aj bylinu ,len ju treba nájsť a užívať. Tu máme možnosť ako si liečiť zdravie bylinkami a chémiu nepotrebujeme .Veľa krát som počula, že čaj ti napomôže ,ked nemaš antibiotiká a probiotika ja som zatiaľ zdravá aj moja rodina a im navštívil kovid skoro všetkým celé rodiny aj tu vidno silu liečiv, ktoré uzdravuju.a sú Bohom žehnane. Ďakujem páni Laure, že nám prijala tento odkáz o bylinkach,ten by si malí prečítať všetci výskumníci ,kde sa nachádzajú liečivá pre ľudí potom by ľudia nemali toľko chorôb ako majú teraz z vedľajších účinkov. Ďakujem Pánu Bohu za každú bylinku ,ktorú nám ukáže, keď ju potrebujeme s láskou Ľudmila.

  6. Margita | 11.04.2021
    Drahý Bože srdečne TI ďakujem za túto veľmi dôležitú informáciu. Prišla akoby na moju prosbu, lebo len prednedávnom som rozmýšľala či vôbec dobre uskladňujem bylinky. Niektoré bylinky si pravidelne každý rok s manželom zbierame a sušíme, ale uskladňovali sme ich do sklených 3 litrových fliaš. Ďakujem Ti môj BOŽE za túto informáciu. za upozornenie.
    Pane Bože žehnaj pani Laure, ochraňuj ju a jej manžela, lebo bez TEBA BOŽE a Tvojej a aj našej LAURY by sme boli stratení.
    Milujem ŤA BOH môj a prosím o odpustenie.
    S láskou a vďakou Margita

  7. Erika | 11.04.2021
    Ďakujem Ti láskavý Bože za odpoveď ,ako sa správne starať o bylinky. NA KAŽDU CHOROBU VYRASTLA BYLINKA. Vďaka Tebe Bože .Ďakujem že si ich pre Nas stvoril.

  8. Daša | 10.04.2021
    Drahý Bože, ďakujem za túto vzácnu informáciu ohľadom byliniek. Všetko, čo si poslal na zem Ty, Bože, nie je žiadna náhoda. Všetko tu má svoj význam. Ďakujem za každú rastlinku, ktorú si poslal na našu matičku Zem, aby nám pomáhali pri rôznych chorobách. Sú nielen krásne na oko, ale hlavne vzácne liečivá pre naše telá. Všetko od Teba, Bože, je dokonalé. Ďakujem

Pridať komentár