Úspešné dokončenie skúšky.

18.05.2020 09:23

Úspešné dokončenie skúšky.

Erika

Chcem aj ja napísať do tejto rubriky môj príbeh, kedy som pocítila pomoc priamo od láskavého Boha. Deň pred skúškami som volala pani Laure, či ukončím úspešne vodičský kurz. Odpoveď, ktorú mi Boh poslal bolo veľké ÁNO. Vtedy som si v mysli povedala, Bože keby Teba nebolo, ja na ten vodičský ani nepôjdem. Poviem Vám pravdu, v ten deň mi veľmi pomohol aj pán Vladimír, lebo ma veľmi povzbudil a povedal, veď je to len skúška. Nič sa nedeje a mal pravdu. A teraz k tej samotnej pomoci od Boha. Písomné som zvládla veľmi dobre, pri cvičisku som povedala mne Boh posunul kužeľ, lebo som ho už videla na zemi, ale nebol. A posledná jazda, kto robil vodičský vie, že idete už len podľa značiek. Pani policajtka mi zadala smer a v tej chvíli som nemohla nájsť tú tabuľu, držala som volant stále rovno a v mysli som prosila Bože môj ja tú tabuľu nevidím, kde je? A vtom sa mi ruky samovoľne posunuli doprava a ja som zbadala, že idem správne. To bol zásah Božej sily. Bola som prešťastná, lebo som celý deň vedela, že Boh mi pomohol. Ten vodičský som naozaj súrne potrebovala a Boh mi doprial úspešne ho dokončiť. Ďakujem Ti Bože môj.