V karmickej hriešnosti svojej duše prosím Boha o odpustenie.

13.08.2018 13:02

Boh dal duši Laury do pomoci ľuďom pomoc, ktorá dostaná je do karmického zníženia hriechov z dávnych životov. Do Božej pomoci dostaná duša každého človeka bude, ktorá túto pomoc s dôverou prijme. Každým vyslovovaním týchto slov dostávať časť trestov za hriechy ktoré tvoja duša kedysi spáchala do odpustenia Bohom bude. Bolo by dobre keby do každého dňa láskavému svojemu Bohu s úprimnosťou v srdci každá duša životom trápená odosielala tieto slová:

 

V karmickej hriešnosti svojej duše prosím Boha o odpustenie.

Chcem dostať Božie odpustenie do hriechov, ktoré duša moja v minulých životoch napáchala. Bože do každého hriechu ktorým druhým ľuďom svojou zlobou duša moja ubližovala, dostaň svoje odpustenie a každé trápenie ktoré spôsobila duša moja bránilo šťastiu ľuďom, ktorí do dávnych čias žili v mojej blízkosti láskavo Ťa Bože prosím odpusti mojej hriešnej duši. Bože do každého dosť silného trápenia duší druhých ľudí dostaň ľútosť do duše mojej, ktorou dávnu zlobu nahrádzať láskou k ľuďom budem cez dobré skutky dostávané každý deň. Bola som do bolesti druhých ľudí obchádzaná zlom, ktorému duša moja celkom podľahla. Každý deň do odpustenia dostaň hriechy moje a budem do každého dňa dávať ľuďom dosť svojej lásky ktorú do minulých životov odo mňa nikdy nedostali. Láskou k druhým ľuďom dostávať karmický trest do zániku budem. Amen.

Len tieto slová denne odriekať tak často treba ako duša bude cítiť. Amen.

 

Komentáre:

  1. Kristína | 01.10.2018
    Ďakujem Ti Pane Bože veľmi pekne za túto modlitbu, snažím sa modliť sa ju odkedy je na stránke a vždy keď sa ju modlím cítim akoby zo mňa niečo opadlo, neviem to opísať ale je to veľmi povznášajúci pocit. Vďaka Ty Bože a aj pane Laure ktorá nám takéto modlitbu od pána Boha sprostredkúva.

  2. Iva | 01.09.2018

    Otče Bože láskavý, veľmi ďakujem za túto nádhernú a pre nás tak potrebnú modlitbu. Ďakujem Ti Otče Bože láskavý, že sa ju môžem modliť. Keď sa ju modlím plačem, prosím Ťa Otče Bože odpusti mi všetky moje hriechy z minulých životov. Každý deň sa budem modliť túto modlitbu a prosiť Ťa Otče Bože láskavý o odpustenie. Pani Laura ďakujem za túto modlitbu a aj za všetky Božie modlitby, ktoré vkladáte do tejto prekrásnej Božej stránky. S láskou a vďakou Iva.

  3. Dana K. | 01.09.2018
    Ďakujem Ti veľmi Bože môj dobrý za túto modlitbu.
    Ďakujem !!!

  4. Elena | 31.08.2018 
    Láskavý milovaný Otče Bože , veľké ďakujem za prenádhernú modlitby, cez ktorú Ťa môžme prosiť o odpustenie našich hriechov z minulých životov . Len Ty jediný vieš a poznáš , aké bremeno hriechov v našich dušiach máme. Milujem Ťa navždy . Vzácna pani Laura aj vám ďakujem za vašu namáhavú prácu pre nás

  5. Daniela | 21.08.2018 
    Ďakujem Bože za túto nádhernú a potrebnú pre nás modlitbu

  6. Eva | 15.08.2018 
    Ďakujem milovaný Bože za túto prekrásnu modlitbu, ktorú si nám sem poslal. Pridám si ju k svojim každodenným modlitbám. Ďakujem Ti Bože za všetko, za všetky tie prekrásne a potrebné modlitby, ktoré nám naša drahá pani Laura sem vkladá. Ľúbim Ťa a nechcem už žiť bez Teba Bože.

  7. Valéria | 15.08.2018 
    Ďakujem Ti Bože, za krásnu modlitbu, ktorú sa môžem aj ja modliť v tomto živote. Ďakujem zo srdca.

  8. Peter K. | 14.08.2018 
    Bože otecko, vďaka Ti za túto prekrásnu modlitbu od Teba danú a za pomoc v tomto živote pre nás hriešnych z minulých životov a za všetko zlé čo sme svojimi dušami napáchali a druhým ľuďom ubližovali.Bože milujem Ťa a vďačím Ti za všetko, čo mi s láskou dávaš a požehnávaš.
    Drahá pani Laura, ďakujeme Vám zo srdiečka za všetky krásne a liečivé modlitby, ktoré nám s láskou od otecka nebeského odovzdávate na tejto prekrásnej jedinej Božej stránke.Nech Vám Pán Boh jediný žehná a ochraňuje Vás aj pána Vladimíra od všetkého zlého,pekný večer prajem.

  9. Valéria | 14.08.2018 
    Ďakujem Ti Bože, za krásnu modlitbu, ktorú sa môžem aj ja modliť v tomto živote. Ďakujem zo srdca

  10. Gabriela a Jozef | 14.08.2018 
    Dakujeme Ti laskavy Boze za tuto modlitbu, ktorou prosime aj za odpustenie karmickych hriechov. Vdaka pani Laura Vam, za jej odovzdanie .

  11. Renata R. | 14.08.2018 
    Môj Otecko milovaný ďakujem za tieto slová budem sa ju modliť každý deň a už teraz ťa môj milovaný prosím o odpustenie Ľúbim ťa a ďakujem.

  12. Simona | 13.08.2018 
    Ďakujem drahy Bože za túto modlitbu..

  13. Erika | 13.08.2018 
    Bože láskavý,zo srdca ďakujem za túto modlidbu.Som Ti nesmierne vďačná aj za všetky ostatné modlidby.Potrebujeme ich ,ako soľ.Lúbim Ťa a vždy budem.

Pridať komentár