Vdýchnutie duše.

14.02.2020 11:44

Vdýchnutie duše.

Poznanosť tohoto Bohom stanoveného a do tej najväčšej časovej presnosti dostaného dôležitého aktu, do duševného zárodočného prenosu do ľudského tela, tvoja duša nikdy nedostane svojeho pochopenia, nakoľko zasadenosť duševného základu sa Bohom vkladá do plodu ešte pred jeho narodením. Veď keby sa tak nestalo, žena by porodila vypudením zo svojeho lona bezduché mŕtve ľudské telo, ktorého život by nemohol existovať bez spolubývajúcej dôležitej, na to aby žilo duše. Do poznania tejto skutočnosti, sa pre tvoju pochopenosť vysvetlením od Boha by stala navždy nenaučiteľnou a nepochopenou matematikou s obsahovou šifrou do jej výpočtov ukrytou, nikdy nerozlúštiteľnou do pochopenia toho, čo v svojich zložitých počtoch ukrýva a hlavnú odpoveď na svoju duševnú tázanosť už v tejto chvíli od Boha zodpovedanú máš a čo sa týka prvotného duševného vstupu do ľudského nenarodeného ešte tela, ten čas pred blížiacim pôrodom sa stáva, keď plod v tele matky prebýva už siedmy mesiac, v ktorého naplnenom príchode, dostáva každé ľudské telo duševné zaplnenie, na dostané od Boha pre svoj ďalší celý život budúce osudové predurčenie, do náuky ktorého v poznanosti dôležitých v duši hlboko do cítenej pravdy zakorenených karmických opravných skutkov, mala by každá duša viesť pre svoje duševné ciele, pre ktoré vstúpila prežiť život na zemi do napravenosti všetkého zlého, čo zanechala v svojich zlých skutkoch v dávnych životoch zavesené na svojom duševnom chrbte ako karmický batoh, z ktorého bude svoje dávne zlé skutky zapečatené vložením do karmy na ceste svojeho života buď zhadzovať alebo k ich tiahe priberať, pokiaľ bude v svojom živote duša zlá a nepoučiteľná. Začni aj v svojej duši o svojej karmickej nadelenosti rozmýšľať, lebo tvoj hlas duševný, mysli tvojej záchvevy do jej naprávanosti dávno už odosiela a musíš byť len dušou viac vnímavá a skoro pochopíš, čo máš svojim duševným žitím na tejto pozemskej zemi naprávať ako dávne schybenia. Do Božej odpovede poslal toto slovo odkazom samotný tvoj Boh cez duševný príjem svojej Laury.

 

Komentáre:

  1. Maťa

    Pani Laura, neviete si predstaviť, čo pre mňa znamená, že ste sa spýtali nášho Otecka Nebeského moju otázku. MOJU. A dokonca nechal pre mňa odkaz, že naozaj počúva moje modlitby a prosby. Nie jeden raz som pocítila jeho dotyk, no teraz mi to odkázal. Keby sa dalo, tak by som Vás poriadne vystískala. Vie, že sa modlím za odpustenie karmickej tiahy. Posledná veta v odkaze pre mňa je, ...čo máš svojim duševným žitím na tejto pozemskej zemi naprávať ako dávne schybenia a že už čoskoro prídem na to, čo mám naprávať. Ďakujem Pani Laura za tento odkaz pre mňa, za ďalší posun mojej duši k Bohu, za to, že mám pocit, že nie som až taká zlá duša, aj keď ktovie, čo robila a aká bola v minulých životoch. Ďakujem za tento Boží odkaz pre mňa, ďakujem, že ste to pre mňa urobila, veľmi si to vážim. Práve som vyhrala LOTO, toľko to pre mňa znamená. Nech Vám Nebeský Otecko dodáva silu, aby ste takto tešila každú jednu dušu, ako práve mňa. Ľúbim Vás a veľmi si Vás vážim. Nech vedia všetky duše, že na nich Otecko náš dozerá a veľmi ich ľúbi a počúva ich modlitby. Ďakujem aj Vám a miliónkrát ešte budem, že aj vy za nás všetkých takto bojujete. Za to ani neexistujú také slová vďaky. Je to zvláštny pocit, že takto cez mail viete, o ktorú dušu sa jedná :-) aj keď sme sa nikdy nevideli. Ja ale verím, že aj ja budem mať tú česť spoznať Vás, len musím ďalej "bojovať". Prajem Vám aj manželovi Vladkovi pekný deň. Maťa