Vnútorné láskavé Božie pohladenie..

05.05.2020 01:08

Vnútorné láskavé Božie pohladenie..

Daniela P. | 11.02.17  

Drahá pani Laura,

krásny dobrý večer prajem.

Ako sa máte? A pán Vladko? Dlho som vás už nevidela, ja viem, že je to zvláštne, vy si ma ani nemusíte pamätať, ale na tom nezáleží, lebo vy viete o človeku všetko ak Pán Boh chce, povie vám.

Mám takú zvláštnu chvíľku, čistím si sklenené poháriky od jogurtov po lepidle, budem ich používať ako koreničky. Trvá mi to strašne dlho, ale konečne som sa zastavila a som len s vlastnými myšlienkami a..pri vás..

Premýšľam nad životom, čo mi všetko dal. Aký je zmysel všetkého na našej Zemi..ako rýchlo čas uteká... Pamätám si na svoj zlý zdravotný stav, kedy som nemala žiadne viditeľné prejavy choroby, napriek tomu som slabla, mala bolesti a rapídne chudla. Ak by som v tom čase neprišla za vami a nedostala od pána Boha pomoc, viem, že by som tu nebola.

Dostala som druhú šancu žiť život a dokonca oveľa krajší, splnilo sa mi naozaj všetko...dokázala som sa postaviť a bojovať voči veciam pre mňa dovtedy neprekonateľnými. Pán Boh bol pri mne vždy, keď som ho potrebovala. Mám ho hlboko v srdci, jeho lásku, jeho silu, jeho múdrosť a v dni, ako tieto, kedy je navôkol ticho, kedy ho dokážem cítiť..tieto chvíle sú pre mňa tými najvzácnejšími. Cítim jeho vnútorné pohľadenie duše..

V tomto kolobehu života je ťažké zastaviť sa. Človek sa musí naučiť vedieť prežiť a robiť kopec vecí, ktoré robí nerád, ktoré nedávajú zmysel, ktoré podliehajú umelo vytvorenému systému, až kým ho doslova nevyšťavý a neoberie o zdravý úsudok. Málo času máme na to zastaviť sa a počúvať, čo nám šepká niečo nadbytostné, čo prechádza nami a rozumie životu lepšie ako my. Odpovede pritom nosíme v sebe.

Akí sú slepí a hluchí ľudia, keď si myslia, že to, čo povie farár v kostole je to najčistejšie. Že to zlato nad ich hlavami, honosné piliére a iné mamon-návnady, že sú bližšie k pánu Bohu. Že nevidia, či nechcú vidieť zdieračstvo maskované pod vierou a čo všetko vysomrujú od ľudí a ťažia z ľudí pri ich neštastí alebo pri viere v lepšiu budúcnosť ich detí? Myslí si skutočne niekto, že Bohu ide o materiálno? Najväčšou platbou pre pána Boha je v srdci pokora, láska, vďaka a odpustenie.

Verím v to, že okaté bohatstvo vie otráviť človeku dušu. Je to jed tohto sveta. Je to ako zlato, ktoré vás stiahne až na samé dno. Nikdy neurobí nikoho šťastným.
Šťastie je ráno otvoriť oči, byť zdravý, vedieť niekomu pomôcť, niekoho potešiť, cítiť lásku,...

Prajem si aby ľudia nezabudli byť ľudmi, aby nosili v sebe podstatu nášho bytia - Teba Otecko nebeský. Aby nezabúdali, kto nás má skutočne rád a dá nám aj posledné na úkor vlastného šťastia a hlavne aby sa nenechali opantať tým, čo je vôkol nás...jedna veľká nepodstatná, falošná hra..

♡ Daniela

 
  • Komentáre:

  1. Marta B. | 11.02.17 

    krásny postreh a holá pravda, kiež by ľudia otvorili oči a srdcia tomu čo im náš Tatičko našepkáva...

  2. Peter T. | 13.02.17 

    Krásne Daniela, vystihli Ste to naozaj bravúrne. Kiež by si Vaše slová prečítali všetci, čo ich potrebujú, tak ako aj ja. Zastaviť sa, to je to čo my ľudia nevieme. Zostať ticho a priznať si, že sme otrokmi mamonu. Ďakujem Daniela aj ja za tento Váš príspevok.