Vzťahy.

14.04.2015 00:13

Vzťahy.

Lenka

Milý Pane Bože chcela by som Ťa poprosiť o radu ohľadom mojich rodičov. ,,Prečo máme také vzťahy ja a moja sestra Lucia s mojimi rodičmi?" Už si neviem rady ako to mám dalej riešiť a neviem komu mám veriť, prosím Ťa poraď mi a pomôž ...Ďakujem Ti Pane Bože za Tvoju odpoveď a aj pani Laure.

 

Božia odpoveď:

Každá jedna duša žijúca vo vašej rodinnej komunite nesie známky cudzorodého existenčného dávneho bytia vzdialeného duševnej spolupatričnosti s tými dušami, s ktorými v tomto súčasnom životnom bytí rodinné spoločenstvo tvorí, čo sa ukazuje duševnou nesúladnosťou medzi vami nakoľko ste karmicky neni spojení a ani dlžnosťou vzájomnou duševnou pospájaní. Vlastne každá duša v tvojej rodine pochádza z takého dávneho života, v ktorého bytí ste sa ani jedna nestretli a preto sa vo vašej rodine vaše duše cítia ako cudzinci hoc ste pokrvnosťou blízki medzi sebou ale ako blízko ste v rodinnom postavení k sebe v tomto živote, tak vzdialené sú od seba nikdy nepoznanosťou vaše duše, čo vyvoláva v duševnom vašom nesúlade tieto časté konfliktné situácie a duševný nezáujem ich riešenia duševnou blízkosťou a spolupatričnosťou nikdy medzi vami dušami necítenou akoby na všetky vaše duše dopadol mrak chladivý, z ktorého na každú z vás padá v kvapkách cudzota a neláska vo vašom duševnom rodinnom spojení ako nemilosrdný dážď obsahom kvapiek zvaných chladivá srieň. Do Bohom odoslanej tejto láskavej Božej odpovede bolo Božie jej toto odkázané slovo dušou Laury do prijatého písma tohoto duševného odkazu zachytené bez schybenia zápisom všetkých slov správne jej duševným príjmom. Amen.