Zabrzdená vo svojom živote.

03.05.2020 20:05

Zabrzdená vo svojom živote.

Valéria | 02.05.2018
Najdrahší môj Bože za posledné dni nastalo vo mne také zabrzdenie alebo lenivosť , smútok v mojej duši čo je veľmi zvláštne lebo obdobie, ktoré teraz mám by malo byť naopak šťastím, radosťou lebo o čo som prosila Teba Bože vo svojich prianiach a snoch to sa mi plní. Chodím do práce od pondelka do piatku a víkend mám voľný, mám svoj dopravný prostriedok a k tomu aj teraz si nám veľmi,veľmi pomohol s bývaním. Viem, že chybu mám hľadať v sebe lebo tiež sa priznám, že povinnosti pribúda, málo chodím na stránku a k tomu sa už ani tak nemodlím ako som sa modlila, zmáha ma dennodenne únava, pritom nerobím nič náročné alebo ťažké, nemám taký pocit šťastia zo života mám pocit, že ma niečo ťahá dolu. Mám pocit, že aj málo toho stihnem za deň, dni plynú a ja sa motám sama sebe zavadziam. Potrebujem Ti to Bože všetko napísať čo ma veľmi trápi lebo viem a cítim, že stojíš pri mne všetky tvoje liečívka ktoré teraz beriem ako magnézium, energetický nápoj aj púpavku je to všetko úžasné a dáva mi to silu veľkú ale cítim, že Ty sa mi snažíš pomôcť a stojíš pri mne no len mňa stále niečo tak pribrzďuje. Neviem, či je to pohodlie, lenivosť, pomalosť, smútok mojej duše neviem čo presne možno niečo iné sama tomu nerozumiem. Nechcem Bože o teba prísť aby si mi zavrel cestu lebo viem, že ty pri práve tá cesta a štart k všetkému uvedomujem si to v mojom vnútri a duša mi našepkáva aby som sa nepustila a nechcem sa pustiť nikdy zachránil si mi život, ktorý môžem plnohodnotne žiť a mrzí ma, že nie som tak vďačná ako by som chcela a tiež činy sú viac ako slová. Bože zdôverujem sa Ti a cítim ti napísať veľké a nevýslovne ĎAKUJEM TEBE BOHU JEDINÉMU za tvoju obrovskú trpezlivosť na duše ako som ja sama. Som si vedomá toho ak nezačnem konať, že môžem o to všetko krásne s tebou prísť a to nechcem. Každé horšie obdobie prinúti aj mňa premýšľať o chybách a vrátiť sa na cestu, ktorá je šťastím, pretože všetko mám a miesto utápania a plakania, môžem sa len radovať z každého jedného dňa. Veľmi ťa Bože milujem a veľmi preveľmi TI za všetko ĎAKUJEM a prosím odpusť mi a zároveň ťa prosím pomôž mi sa opäť naštartovať a tešiť sa zo života lebo má to najvzácnejšie a to si TY MôJ JEDINÝ BOŽE. Ďakujem. S láskou Valéria.