Návšteva duchov.

03.05.2020 19:38

Návšteva duchov.

Zuzana | 13.07.2019
Chcem sa s vami podeliť o moje zážitky s návštevami duchov. Prvú návštevu som zažila už viac ako 10 rokov dozadu. Spala som , keď som počula ako sa otvárajú dvere na schodišti a niekto ide po drevených schodoch a otvorí mi dvere na izbe. Myslela som , že sa zastavil pri mne brat, ktorý mal izbu oproti a niečo potrebuje , tak som otvorila oči a chcela sa spýtať čo potrebuje, keď som len v šere( z vonku bolo svetlo od pouličnej neónky ) zbadala, že tam brat nestojí , ale len nejaká silueta niekoho ducha. Bolo to zvláštne vidieť ducha, ale nebála som sa , pretože v tom období sa mi viac krát snívalo ako som zomrela a videla som svoje telo v truhle a moja duša odchádzala niekam za svetlom a cítila som nekonečný pokoj, lásku a túžbu ostať tam , lebo tam bolo tak krásne príjemne. Nechcela som sa ani zobudiť. Chcela som len za tým svetlom a pokojom. Bolo to niečo krásne, preto sa smrti nebojím . Mojím najväčším strachom je , aby po mojej smrti starý rodičia nedali pokrstiť moje deti a nespravili z nich slepé ovce. Zato sa stále Bohu modlím, aby sme s manželom s nimi mohli byť čo najdlhšie a aby sme ich mohli učiť láske a viere v jediného Boha. Dovtedy sa mi tiež stávalo, že ma priľahol duch ako sa hovorí a mala som pocit , že sa nemôžeme nadýchnuť a zadusím sa. Keď som začala navštevovať stránku pani Laury dočítala som sa aj o tomto probléme. Už som bola pripravená a vedela čo mám robiť , keď nastane rovnaká situácia. A keď nastala, podľa pokynu som sa riadila a prešlo to okamžite. Pán Boh je dokonalý.
Ďalší zážitok sa mi stal asi pred rokom , v našom prekliatom byte . S manželom sme spali v spálni a deti na veľkom gauči v obývačke. Často sa mi stávalo, že potrebovali na wc a volali ma. Vždy som sa postavila a išla k nim. V noci som počula ako ma niekto zavolal , postavila som sa po dvoch krokoch som prešla cez niečo studené a mala som pocit akoby ma to trocha zadržalo a prídem k deťom a oni sladko spali. Potom som vlastne zistila , že ma zobudil duch a prešla som cez neho. V ten istý týždeň pani Laura uverejnila článok o duchoch ako nás napadajú a ako sa môžeme ochrániť so sviečkou a modlitbou. Vtedy som zistila, že ma Otecko veľmi často budil a chcel ochrániť pred nápadom duchov. Potom som to už praktizovala často. Vždy som potom križovala aj celú rodinu a modlila sa aj za nich.
Posledný zážitok bol asi dva mesiace dozadu. V duchu som si stále hovorila a tešila sa , že konečne vypadneme z toho prekliateho bytu a budeme mať pokoj . Manžel mi hovoril nič si nemysli, nič nehovor , aby sme na seba nenabrali nejaké prekliatia z bytu, keď už ideme preč. Poslednú dobu deti nechceli sami spávať, malý hovoril, že videl ducha a sa bojí. Vždy som mu povedala, že je to jeho anjeliček strážniček, ktorý ho chráni a dáva naňho pozor, nech sa pekne pomodlí k Oteckovi a aj za svojho anjelička a bude ho chrániť aj celú noc. Pomodlil sa , vyposielal veľa pús do nebíčka Oteckovi aj svojmu anjeličkovi a s úsmevom zaspal. Pri Karolíne som musela sedieť kým nezaspala, lebo chcela ísť k nám spať. Povedala som jej , že musí spať na svojej posteli. Konečne som si šla ľahnúť a zaspala som . Počula som kroky, myslela som , že sa zobudila a prišla k nám. Tak som si v duchu pomyslela , že jej poviem nech si ku mne ľahne, otvorím oči a povedala som, že čo behá, a vidím, že ona tam nestojí. A v tom to prišlo. Cítila som ako si duch na mňa ľahol a snaži sa dostať do mňa , ten chlad a čudné pocity... ach... Rýchlo som sa postavila a išla k mojím sviečkam, zapálila, prekrížila a modlila sa Otčenáš . V duchu som prosila Otecka nech ho z môjho tela zoberie von. Bolo to tak neopísateľne čudné. Cítila som Otecka, jeho silu a ako ten duch nechce von , akoby mi aj chcel z tela niečo vytrhnúť keď sa nechcel pustiť. Bolo to desivé. No verím, že Otecko mi pomohol a vyhodil z môjho tela nečakaného hosťa. Bez Božej pomoci by sme nezmohli nič. Jedine Otecko nás môže ochrániť od okupovačov a zlých duchov. Jedine naša drahá Laurika nám vždy napíše správnu radu a ochranu pre nás, ktorú jej nadiktuje Otecko. Prosím Ťa láska Božia , Otecko náš jediný, pošli silu a energiu našej Laure a Vladkovi , doplň im baterky, vnes do ich duší pokoj . Veľmi Ťa milujem Otecko môj za všetku Tvoju starostlivosť a lásku k nám. Je tak krásne Ťa cítiť na svojom tele, ako aj v tejto chvíli, keď na Teba myslím. 

 

Podobný príbeh ako zažila pani Zuzanka napísal do tejto stránky aj Marek a ktorý si môžete prečítať kliknutím na tento odkaz:

liecitelka-laura.webnode.sk/news/prilahnutie1/

 

Komentáre:

  1. Renata R. | 14.07.2019
    P. Zuzanka dúfam že toto všetko čo ste zažila už bolo naposledy a začnete v novom príbytku žiť nový život . Niektoré príbehy v našich životoch pripomínajú niečo desivé a toto patrí medzi ne . Ja si tiež pamätám na priľahnutie ale to už bolo veľmi dávno a nevedela som čo sa deje teraz už viem že sa nemusím báť ničoho môj milovaný BOH je pre mňa všetkým a budem nasledovať cestu tak ako budem cítiť mojím telom a myšlienkami . Ďakujem BOŽE láskavý za tento krásny život.

  2. renáta | 13.07.2019
    Pri čítaní Vášho príspevku som mala zimomriavky. Desivé, ako píšete. Ja vďaka Bohu toto nezažívam a vďaka Bože, že si nás naučil bojovať s tým a tiež VEĽKÁ vďaka našej drahej pani Laure, že nám odovzdáva všetky odkazy potrebné pre náš spokojný život. Zuzana, prajem Vám i Vašej rodine spokojný život bez nočných návštev. Pani Laure aj Vladimírovi prajem veľa síl, pevné zdravie a tú najsilnejšiu Božiu ochranu.